tingeling Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 :D :D :D er så lykkelig!!!!!!!! har nå vært fra hverandre siden september, jeg har studert i england, og han har vært hjemme i oslo. men på onsdag kommer jeg hjem, og på torsdag flytter vi sammen!!! vi har faktisk klart det!!! JIPPI (er litt full... har akkurat kommet hjem fra bytur etter vel overstått skoleår) :D tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Heia :kgsmil: Idag er det torsdag og jeg vil bare Gratulere deg med sammenflyttingen! Lykke til med samboerskapet! Det er en deilig fase du er i nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. juni 2002 #3 Del Skrevet 27. juni 2002 Gratulerer så mye, Tingeling! Både med samboerskap og ferdig skoleår. Kos dere masse framover; deilig å komme i orden etterhvert ;-) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 29. juni 2002 #4 Del Skrevet 29. juni 2002 Gratulerer!! Både som nybakt samboer, og med ferdig utdannelse!! Den første tiden man bor sammen er ofte veldig, veldig spennende :o . For dere som har vært borte fra hverandre såpass lenge, vil det nok krible litt ekstra i kroppen! Lykke til - håper dere får det flott sammen :D Klem fra Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå