Gjest Herr Heftig Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Da har jeg trent på SiT Portalen 2 ganger og begge gangene har folk tatt mølla ved siden av min selv om det var amnge ledige. Over alt ellers jeg har trent velger alle den mølla som er lengst mulig ifra andre personer. Hva er greia? PS: Folk som ikke er kjent med det aktuelle senteret er også velkommene til å dele sine synspunkter og egne erfaringer.
murray Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Jeg tar de møllene som er nyest og av og til er det rett ved en annen person. Dette er på sats 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Jeg tar de møllene som er nyest og av og til er det rett ved en annen person. Dette er på sats Hehe, her er alle like. Men bra tenkt.
Kladd Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Er det de innerste du prater om? På Portalen er det jo alltid om å gjøre å få en av de innerste møllene (kjedelig med utsikt rett inn i et kontorbygg!). Har alltid valgt de, uavhengig om det er folk der eller ikke.
Kira-delta Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Tar alltid mølla med best utsikt.. Der jeg trener står halvparten av møllene mot en vegg og bak noen stolper. Da velger jeg den mølla hvor jeg kan se lengst mulig ut i rommet (siden jeg spotter bedre på avstand). Bryr meg aldri om det står noen ved siden av meg 😆 1
drue Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Kommer litt an på en del faktorer, men dersom det er like tredemøller pleier jeg å ta en som det ikke er noen på mølla ved siden av. Blir litt som om man skulle sette seg ved siden av noen på bussen selv om det er kjempemange ledige seter. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Er det de innerste du prater om? På Portalen er det jo alltid om å gjøre å få en av de innerste møllene (kjedelig med utsikt rett inn i et kontorbygg!). Har alltid valgt de, uavhengig om det er folk der eller ikke. Godt tenkt dette også, men jeg har hatt helt borte ved romaskinen, så de som tok ved siden av meg likte tydeligvis kontorutsikt.
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Kommer litt an på en del faktorer, men dersom det er like tredemøller pleier jeg å ta en som det ikke er noen på mølla ved siden av. Blir litt som om man skulle sette seg ved siden av noen på bussen selv om det er kjempemange ledige seter. Kunne ikke sagt det bedre.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg trener på Kraft studenttreningssenter i Tromsø. Her står tredemøllene på én rekke, alle er samme type, og alle står vendt mot store veggpspeil - du ser dem helt til venstre i bildet her: http://samskipnaden.no/kondisjonstrening Har sett flere ganger at folk velger mølle helt inntil noen andre, selv om det er flere "alene-møller" som er ledige... Anonymous poster hash: d7514...b55
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg velger alltid mølle helt inntill noen andre bare utelukkende fordi enkelte føler ubehag pga det. Anonymous poster hash: 6c22d...4cd 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Hvis de gir deg litt fin blikk og smil i tillegg, så får du ta det som et komplement fordi da er det nok noen som synes du er kjekk og vil flørte. Ikke det at jeg skjønner hvorfor folk vil flørte på treningssenter når man føler seg svett, sliten og jævlig... Anonymous poster hash: 0d51b...4b2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Da har jeg trent på SiT Portalen 2 ganger og begge gangene har folk tatt mølla ved siden av min selv om det var amnge ledige. Over alt ellers jeg har trent velger alle den mølla som er lengst mulig ifra andre personer. Hva er greia? PS: Folk som ikke er kjent med det aktuelle senteret er også velkommene til å dele sine synspunkter og egne erfaringer. Ikke alle møllene er like, de to innerste ved vinduet er litt annerledes. Som tidligere nevnt har de også den beste utsikten. Jeg liker disse best og da lar jeg ikke en person på nabomølla hindre meg fra å kapre en av dem. Dersom du ikke er komfortabel med å trene i nærheten av andre mennesker er SITs treningssentre virkelig ikke plassen for deg Anonymous poster hash: 0359e...a3f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Utsikt, avstand til fremmede og at de to innerste er litt mer funksjoner på er det som avgjør hvilken jeg tar. (+ holder meg langt unna de topptrente). Men SiT har mye rare folk. Ler meg skakk av ett par asiatiske jenter på dragvoll av og til (når jeg kommer til garderoben) Anonymous poster hash: be976...0cb
magicpie Skrevet 20. januar 2015 #14 Skrevet 20. januar 2015 Da har jeg trent på SiT Portalen 2 ganger og begge gangene har folk tatt mølla ved siden av min selv om det var amnge ledige. Over alt ellers jeg har trent velger alle den mølla som er lengst mulig ifra andre personer. Hva er greia? PS: Folk som ikke er kjent med det aktuelle senteret er også velkommene til å dele sine synspunkter og egne erfaringer. Er det deg på profilbildet, Herr Heftig? For i så fall skal jeg ta tredemøllen ved siden av deg på Portalen om jeg noengang ser deg der, bare på trass
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 Er det deg på profilbildet, Herr Heftig? For i så fall skal jeg ta tredemøllen ved siden av deg på Portalen om jeg noengang ser deg der, bare på trass Det er ikke det, men tusen takk for nesten-komplimentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå