Gå til innhold

Livet er håpløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke verd noenting.. Jeg har tre barn og vet jo at de er glade i meg, men annet enn det er jeg ingenting. Lever i et dårlig forhold med mye trakassering. Har mild ME, lite med penger, ingen annet sted å bo...Og ja, samboeren sliter med ME'n og økonomien. Men han får meg til å føle at alt er min feil. Jeg kan ikke gjøre noe rett lenger. Når jeg er dårlig blir jeg bare beskyldt for å bruke diagnosen. Jeg føler meg fortapt, klarer ikke å glede meg over noe lenger. Dette har pågått i så mange år nå,og nå er jeg helt tom.Skulle ønske noen bare kunne hente meg og barna og ta oss vekk fra dette huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare samle restene av det som er igjen av selvtilliten din og ta barna med deg og flytte ut. Du kan ikke være i et sånt forhold lengre. Det vil ødelegge, ikke bare deg, men barna dine også. Snakk med kommunen og hør om de kan hjelpe deg med bolig.

Hvis du har et godt forhold til dine foreldre eller andre, kan du jo høre med dem om dere kan bo der en stund til du finner deg noe eget.

Anonymous poster hash: 74ca4...f49
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Du høres deprimert ut. Har du hjelp av psykolog eller noe? Forholdet ditt høres usunt ut.

Endret av chisandra
Skrevet

Det er nok ingen som kommer å hjelper deg uten at du hjelper deg selv. :) For din egen del så er det nok lurt å samle seg litt og forberede et liv uten denne mannen som trykker deg ned. Ta kontakt med en venninne eller spør om hjelp på NAV kontoret for å komme i gang, du må bare ta første steg...

• Liker 1
Skrevet

Takk, skal høre med kommunen. Jeg har ikke råd til psykolog nå, men gikk til en veldig bra en for ett år siden.

Skrevet

Jeg gråter veldig mye,i skrivende stund også.Så er nok deprimert ja.

Skrevet

Anonymous poster hash: 64dd4...bb8

Skrevet

Du må prøve samle deg så pass att du kommer deg til lege, tenker det er godt å få pratet med noen ,

Ville satt alt inn på å komme meg vekk derfra med barna fort som mulig ,

Skrevet

Jeg gråter veldig mye,i skrivende stund også.Så er nok deprimert ja.

Klem til deg❤️

Har hatt det slik en gang, men kom meg ut av det. Virker veldig håpløst nå men dette klarer du. Nav kan hjelpe deg og du har rettigheter 😊

Livet virker håpløst noen ganger, det blir bedre. Ta kontakt med din lege,

Får mye hjelp der 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...