Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skal bestille en ny sånn fudge beach bum blonding creme fra lookfantastic, men den koster vel bare 60 kr eller noe? Hvor mye må man bestille for? Noen tips til noe bra jeg kan bestille sammen med denne kremen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bestille mer enn en ting, tror jeg - men det kan vel lønne seg å bestille opp til 200 kr grensa...?

Gjest Ethereal
Skrevet

Kanskje du trenger en kur eller noe? Startportoen er 3,75GBP, litt over 40 kroner, og så legger de til 1,80 for hver ting utover den første.

Gjest Lilleulv
Skrevet

ja, kanskje jeg skal kjøpe en protein-kur... Eller noe volum-produkter for håret. *kikker litt*

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har akkurat lært at proteinkurer ikke skal brukes alene, men sammen med en fuktighetskur, da de gjør håret trått på en måte. Jeg har bestilt to ulike fra Joico: K-Pak Reconstructor (protein) og Moisturizer (fuktighet).

Selv om jeg kjøpte to, blir det fortsatt billigere tilsammen enn en kur hos frisør av den typen jeg har lyst på...

Gjest Gjesta
Skrevet

hva gjør beach bum blonding creme?`:)

Gjest Ethereal
Skrevet

Er ikke det en slik krem som gjør blondt hår blondere i forbindelse med at man er ute i sola :klø:? jeg tror det...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Er ikke det en slik krem som gjør blondt hår blondere i forbindelse med at man er ute i sola :klø:? jeg tror det...

Jepp! Jeg har lyst hår, men det er litt sånn kommuneblondt :-? bare tar litt av den kremen i håret og legger meg i sola så blir det solbleika. gyllent og fint, men sikkert ikke så sunt for håret i det lange løp...

Gjest Ethereal
Skrevet

Du burde bruke en god kur i tillegg til denne behandlingen. Balsamen Ciment Anti-Usure fra Kerastase Resistance anbefales på det varmeste!:) Den bygger opp håret på ett minutt, og lukter nyyydelig (jeg bruker shampoen i tillegg).

Skrevet
Jeg har akkurat lært at proteinkurer ikke skal brukes alene, men sammen med en fuktighetskur, da de gjør håret trått på en måte. Jeg har bestilt to ulike fra Joico: K-Pak Reconstructor (protein) og Moisturizer (fuktighet).

Selv om jeg kjøpte to, blir det fortsatt billigere tilsammen enn en kur hos frisør av den typen jeg har lyst på...

Skal man ta begge i håret samtidig, eller først den ene og så den andre?

Gjest Ethereal
Skrevet

Først protein i fem minutter, så kur. En fuktighetsbalsam holder lenge. Etter proteinkur er håret porøst fordi skjellaget i håret er åpent. En fuktighetsbalsam eller -kur lukker skjellaget igjen og gjør håret mykt (jeg hadde ingen balsam til å bruke på denne måten, så derfor bestilte jeg begge deler).

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du burde bruke en god kur i tillegg til denne behandlingen. Balsamen Ciment Anti-Usure fra Kerastase Resistance anbefales på det varmeste!:) Den bygger opp håret på ett minutt' date=' og lukter nyyydelig (jeg bruker shampoen i tillegg).[/quote']

denne brukte jeg i vinter :tunge1: Elsker den!! Nå har jeg både shampo og balsam i den beach bum-serien...

Skrevet
Først protein i fem minutter' date=' så kur. En fuktighetsbalsam holder lenge. Etter proteinkur er håret porøst fordi skjellaget i håret er åpent. En fuktighetsbalsam eller -kur lukker skjellaget igjen og gjør håret mykt (jeg hadde ingen balsam til å bruke på denne måten, så derfor bestilte jeg begge deler).[/quote']

OK, takk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen Takk,Ethearal For alt du vet... Nå har jeg brukt protein anti snap I ca 2 uker ,og håret ble bare verre.Så nå har jeg bestillt fuktighet som jeg skal ha oppå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Så du ble ikke bedre? Knakk håret mindre. For jeg har også bestilt Anti-Snap. Hvis håret mitt skal bli lengre, må jeg passe bedre på det. Men jeg har hatt kort hår i mange år, og ikke brukt balsam engang.

Forresten lærer man mye på makeupalley.com :wink: Det beste er at du kan sjekke anmeldelser av alle produkter mellom himmel og jord. Jeg kjøper ingenting før jeg har sjekket der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tro ikke det knekker mer,men det er blitt SÅ porøst.

Skrevet
Så du ble ikke bedre? Knakk håret mindre. For jeg har også bestilt Anti-Snap. Hvis håret mitt skal bli lengre, må jeg passe bedre på det. Men jeg har hatt kort hår i mange år, og ikke brukt balsam engang.

Forresten lærer man mye på makeupalley.com :wink: Det beste er at du kan sjekke anmeldelser av alle produkter mellom himmel og jord. Jeg kjøper ingenting før jeg har sjekket der.

Kult! Sjekker ut sida! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

@Alterna: Du har tatt navnet til den beste shampoen jeg har prøvd (Alterna Hemp Seed) til nick... :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Litt på sidelinjen : lang tid bruker LF disse dager med varer.. ( venter på sølvshampoen min! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Får som regel varene etter 2-3 dager. Rett i postkassen vis ikke pakken er for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...