Gå til innhold

Dersom man tror...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man tror at man ikke har sjans på en fyr man er interessert i, enten fordi man ligger en "liga" under denne mannen eller fordi man rett og slett ikke har noe inntrykk av at han er interessert eller at man er hans type - bør man kanskje da la være å prøve seg? Både for hans del, slik at det ikke blir pinlig, og for ens egen del for å unngå en forventet avvisning?

Vil svaret være et annet om man av ulike grunner må omgås temmelig mye de neste 2-3 årene?

Anonymous poster hash: 94527...717
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som intet våger.

Jo, det stemmer jo det. Men jeg har omgått denne personen veldig mye i løpet av de siste 2,5 årene, uten å vise ham noe som helst interesse eller ekstra oppmerksomhet. Blir det ikke veldig kleint om jeg begynner nå? Og hvordan bør jeg i såfall gå frem? Har vært i et ganske så langvarig forhold frem til for et godt halvår siden og føler meg helt noob bare når det gjelder å snakke til menn. Er rett og slett livredd :P

Skrevet

Herregud, du er i samme situasjon som meg.

Jeg er akkurat kommet ut av et langvarig forhold og har en fantastisk kollega som jeg virkelig har fått øynene opp for.

Nå som singel har jeg derimot fått problemer med å snakke med menn, og jeg har ikke en gang klart å fortelle han at jeg er singel, og vi snakkes hver dag! Jeg oppfører meg som en forelska fjortis.

Anonymous poster hash: b74b1...846

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det, dersom jeg følte det sånn.

Skrevet

Herregud, du er i samme situasjon som meg.

Jeg er akkurat kommet ut av et langvarig forhold og har en fantastisk kollega som jeg virkelig har fått øynene opp for.

Nå som singel har jeg derimot fått problemer med å snakke med menn, og jeg har ikke en gang klart å fortelle han at jeg er singel, og vi snakkes hver dag! Jeg oppfører meg som en forelska fjortis.

Anonymous poster hash: b74b1...846

Godt jeg ikke er den eneste vertfall :P Men i mitt tilfelle er det en jeg studerer med. Og ikke en jeg egentlig snakker så mye med, siden vi tilhører litt ulike "grupperinger". Men åh, han er så herlig... :(

Jeg hadde aldri gjort det, dersom jeg følte det sånn.

Nei... Jeg gjør jo ikke noe jeg heller. For feig til det. Har i vertfall ikke gjort noe enda.. :glare:

Skrevet

Nei... Jeg gjør jo ikke noe jeg heller. For feig til det. Har i vertfall ikke gjort noe enda.. :glare:

Tror ikke vi er alene om det, ihvertfall. :)

Skrevet

Tror ikke vi er alene om det, ihvertfall. :)

Nei det har du nok rett i :)

Men veldig frustrerende egentlig. Vil jo gjerne at han skal vite hva jeg føler, men samtidig ikke dersom han ikke liker meg i det hele tatt. Skulle egentlig hatt en slags tinder-funksjon tilpasset det virkelige liv, slik at dem man liker kun fikk vite det om de likte en tilbake. :lillesky:

Skrevet

Nei det har du nok rett i :)

Men veldig frustrerende egentlig. Vil jo gjerne at han skal vite hva jeg føler, men samtidig ikke dersom han ikke liker meg i det hele tatt. Skulle egentlig hatt en slags tinder-funksjon tilpasset det virkelige liv, slik at dem man liker kun fikk vite det om de likte en tilbake. :lillesky:

Det skulle vært en statlig drevet tinder-versjon som man automatisk ble innmeldt i og som man ikke kunne melde seg ut av. Det hadde vært herlig det. :P

Skrevet

Det skulle vært en statlig drevet tinder-versjon som man automatisk ble innmeldt i og som man ikke kunne melde seg ut av. Det hadde vært herlig det. :P

Nemlig ;) Hadde gjort ting så mye enklere.

Skrevet

Nemlig ;) Hadde gjort ting så mye enklere.

Haha, ja. Neste parti som har det på partiprogrammet vinner min stemme, helt sikkert. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...