Gå til innhold

Hjelp. bør jeg bli med han på tur? Trenger råd asp.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En fyr jeg har snakket med bare litt på nettet og møt en gang har invittert meg med danksebåt tur. Han og to venner skal dra og det er en ledig plass i den ene lugaren som han skal ha.

Jeg spurte rett ut om dette var lugarer med dobbelt senger og han sa nei nei og føler ta jeg fikk gjort det relativt klart at han ikke måtte ha noen forventninger.han sa da vel rett ut å tror jeg at jeg måtte ikke tro at det var noe sånt han prøvde på eller noe i den duren..

Turen er kun for en natt.

Hvis han skulle bli for ubehangelig og påbgående og det blir forventninger om sex så er jeg en person som klarer å si tydelig nei og kan jeg jo bare be om en annen lugar evt oppholde meg i feles arealet til vi er tilbake i norge. Med mindre han fysik holder meg igjen inne på lugaren da... :-/

En del av meg tenker at jeg bekymrer meg uten grunn og at jeg bare bør dra , den andre delen av tenker på hvordan moren min for eks ville reagert hvis jeg fortalte henne at jeg skulle på danskebåt tur med noen .som jeg hadde møtt via nett opg bare truffet 1 gang ( hun ville sagt noe i rettning av ; nei må du ikke finne på osv )

Bør jeg dra ? Eller er det riskey?

Har lovt å svare i kveld om jeg ble med eller ikke siden han måtte bestille bilett ogsånn.

Ps. Har nummeret og navet og har googlet han . Ikke no creapy som kom opp når jeg googlet,.

ps.ps. Jeg har ikke noen ambisjoner om å bli noe mer enn venner med han. Tilgjenngjeld virker han som en interessant fyr som jeg oppriktig har lyst å bli venn med. bør jeg si det rett ut til han etter å bare møtt han en gang. ?Bør jeg bli med på dankse båten når jeg føler slik jeg gjør?

pspsps. han sa han hadde rabbater så det ble kun hundre kr pr person. Dette kan jeg selfølgelig betalehan evt i form at jeg spanderer en øl eller no på båten er altså ikke noe sånn at han betaler en dyr billett for meg eller no .

Endret av r0llz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ment som en date?

Hm, jeg vet ikke. Noen sjanser tar man jo alltid når man møter folk. Om det er ute et sted eller en ons, eller hva som helst. Hvis du føler deg usikker, så er det jo kanskje bedre å møtes for en kaffe eller en øl. Da kan du også gå når du vil. Kan jo bli kleint hvis dere overhodet ikke finner tonen. Ville gått på magefølelsen.

Skrevet

Nei, blir ikke med ukjente på tur og tillegg skal sove i samme lugar som dem.

Det er å be om trøbbel.

Anonymous poster hash: e37e0...fd2
  • Liker 1
Skrevet

Kan det være et alternativ å booke en lugar helt for deg selv?

Det høres jo ut som du vil dra på tur, men det kun er lugar-situasjonen som holder deg tilbake.

Jeg hadde nok ikke villet delt lugar med en jeg ikke kjenner noe særlig. De fleste menn er ikke voldtektsforbrytere, men det er uansett ikke verdt å ta sjansen i tilfeller der man ikke kjenner vedkommende, vet hvordan de oppfører seg om de drikker for mye , etc...

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen med noen jeg aldri har møtt.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke tatt sjansen med noen jeg aldri har møtt.

Jeg har møtt han , men bare engang. Vi var å tok en kaffe sammen det var hyggelig og han virket kjempe allright, og følte meg relativt trygg på han men klart når det e som sagt bare engang jeg har møtt han så mitt første inntrykk kan vise seg ikke å stemme, kan risikere at han bare sa det jeg ville høre for å få meg med osv....men tror ikke det da...

Heller likevel llitt med å høre på de rådene jeg har fått her nå da om ikke å reise.

Når det gjelder egen lugar så skal jeg sjekke priser på det , selvom blir antagelig en del dyrerere da han hadde no gave kort som gjorde lugaren han har billigre.

Tusen takk for svar btw .

Endret av r0llz
Skrevet (endret)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du skal på danskebåttur med en fyr bare som venn med hans kompiser. Dere kjenner jo ikke hverandre godt engang, kan dere ikke gjøre noe mer normalt? Gå på kino, treffes på kafé, gå tur? Synes til og med det ville vært mer naturlig å ha en date der man spiller Ludo enn å dra på danskebåttur med en fyr og hans to kompiser. Ja, til og med puslespilling eller kanelbollebaking ville vært mer naturlig for meg enn en danskebåttur med en fyr på den måten.

Endret av Glynis
Skrevet

Kunne du ha dratt hjem til han, eller bedt han hjem til deg?

Isåfall ser jeg ikke hvorfor dette blir noe annet. På båten er dere jo ikke alene, og som du sier kan du oppholde deg et annet sted enn i lugaren dersom du får en dårlig følelse.

Man kan jo aldri være helt trygg på folk man har møtt på nettet og kun har truffet en gang. Men igjen, man kan jo ikke være helt trygg selv om man har truffet en fyr som er kompiss av venninna di. Det kan fortsatt være en voldtekstmann uansett hvilken situasjon dere treffes i, og hvor mange ganger dere har møttes. Men skal man gå rundt å være redd for det, så kan man jo aldri treffe noen noengang, for det kan skje overalt..

Skrevet

Jeg tenker at hvis du ikke vil ha han som mer enn en venn, og ikke er helt sikker på han som person og vennene, så burde du kanskje vurdere å ikke dra. Men det er min mening, det kan jo gå veldig bra, eller det kan gå dårlig. Men jeg tror ikke jeg hadde dratt hvis jeg ikke var sikker på at ingen ubehagelige situasjoner kunne ha oppstått, eller om jeg var litt redd.

Håper du finner ut av det. Du kan jo uansett møte han senere, hvis du ikke blir med på båttur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...