AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Skal bestille fra SIGMA sin nettside, og da jeg skulle til å trykke på Place order, så står dette ; "The value of your package will be declared for the full order amount. Sigma is NOT responsible for any additional fees charged by the post service and/or customs upon arrival." Jeg vet jo at når du bestiller fra utlandet, så skal du ikke regne med frakten, men hva mener de med dette? Det jeg bestiller koster under 200, men blir over 200 med frakt. Anonymous poster hash: 63612...5c1
Ananas. Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Det betyr bare at de ikke tar ansvar for evt. utgifter kundene får i forbindelse med tollbehandling etc. Så lenge det koster under 200, er det uansett ikke toll/moms.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Det betyr bare at de ikke tar ansvar for evt. utgifter kundene får i forbindelse med tollbehandling etc. Så lenge det koster under 200, er det uansett ikke toll/moms. Ok. Selv om det blir over 200, med frakten? Anonymous poster hash: 6b32b...19a
Gjest crem Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Ok. Selv om det blir over 200, med frakten? Anonymous poster hash: 6b32b...19a frakten har ikke noe å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå