AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Jeg så tilfeldigvis at han hadde Tinder app'n på tlf en dag og prøvde å ikke legge så mye i det. Jeg hadde Tinder for mange måneder siden,men bestemte meg for å laste den ned igjen bare for å sjekke om han var aktiv der eller ikke. Og jo da...han var senest på Tinder i går! Vi har datet 1mnd nå. Truffet hverandre nesten hver dag. Jeg har møtt barna hans og vi har overnattet en del. Han behandler meg som en dronning og er veldig bra mellom oss. Men han vil ta ting rolig (selv og det ikke virker som vi gjør det) Men nå begynner jeg å lure om han bare holder meg for narr!!Anonymous poster hash: 2eca1...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Dere er ikke sammen. Dere dater. Anonymous poster hash: 609a9...8f3 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Han vil tråle sjekkemarkedet i tilfellet det er noen bedre der ute. En skikkelig Mann ville ikke vært aktiv hvis han begynte å date noen mener jeg. Anonymous poster hash: c8874...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Sånn var eksen min. Søppelmann som satt og flørta på Tinder, mens tingerlydene ringte inn, mens han satt i sofaen ved siden av meg. Han hadde også (og har fortsatt) sukkerprofil og ørten jenter han kalte "venninner". Han nekta å være offisielt sammen på facebook før jeg til slutt sa at jeg ikke ville det fordi sånt kan gå begge veier, altså kan jeg også holde mulighetene åpne. Da ville han være offisielt sammen, to uker etter ble det slutt fordi han hadde vært fysisk utro for ørtende gang, og vi hadde da vært sammen i ni måneder... Jeg var bare så dum som var sammen med den søppelmannen. Beste råd jeg gir deg, er: dump han. Søppelmenn fortjener ikke ordentlige damer. Anonymous poster hash: be584...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Har jo ikke sagt at vi er sammen heller. Skrev jo tydelig at vi dater. Men jeg flørter jo ikke med andre når jeg dater noen! Eller er det normalt nå om dagen? 😁 Frister meg å ta det opp med han faktisk. Eller burde jeg la være? Vil bare finne ut om han er ærlig eller om han vil prøve å ro seg unna. TSAnonymous poster hash: 2eca1...ae2
Gjest rådyr Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Når man laster ned appen på nytt er jo ikke de gamle matchene der. Hvordan vet du at han har vært pålogget?
A.Senna Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Jo, de gamle matchene er der selv om du reinstallerer.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Jeg "bladde" meg fram til han. Og der sto det: "Aktiv i går". vi har aldri vært match på tinder. tsAnonymous poster hash: 2eca1...ae2
Gjest rådyr Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Jo, de gamle matchene er der selv om du reinstallerer.Det har de ikke vært hos meg.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Jeg har Tinder appen, men er ikke på Tinder. Kan hende det samme gjelder han fyren du dater..Anonymous poster hash: 7a353...cd6
Gjest Silverstream Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Jeg har Tinder appen, men er ikke på Tinder. Kan hende det samme gjelder han fyren du dater..Anonymous poster hash: 7a353...cd6 Les hva hun skriver da! Hun sa han var aktiv senest i går!
Gjest Silverstream Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 (endret) Beklager å måtte si det TS, men enkelte mannfolk blir aldri fornøyde og er som grodd fast i datingnettsteder, uansett om de har funnet noen å være kjæreste med, har stevnemøter eller er single på evig jakt etter "den rette" på x antall datingnettsteder. Fyren din virker som en som synes det er alt for spennende å stå inne på kjøttmarkedet og glo på(kanskje også noe mer etter hvert?) kjøttstykkene som ligger innbydende der inne. Jeg vet hva jeg ville gjort hvertfall: konfrontert han. Endret 30. september 2014 av Silverstream
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Såg det litt for sent...!Anonymous poster hash: 7a353...cd6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Ro helt ned og pust med magen. Dere har datet en måned.. Av erfaring vet jeg at mange gutter bruker tinder kun for å se og blad gjennom. Det er blitt et sosialt medie og gutter er veldig visuelle. De liker og se på jenter og det får vi ikke stoppet uansett hvor mye det svir. Jeg skjønner du synes det er ubehagelig, men å konfrontere han med det vil bare virke fryktelig stalker aktig. Da må du jo også innrømme at du har lastet ned tinder og har vært der inne og da står du veldig svakt i diskusjonen. Mitt råd er og la det gå litt tid. La han bli enda mere glad i deg, så forsvinner nok den tinder appen fort :-) Anonymous poster hash: 25fd7...bb6
Gjest HowardRoark Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Jeg fikk en Tinder-match forrige gang jeg var ute med en jente jeg møtte fra Tinder og hun så det ved et uhell. Hun lo da.
Gjest HarryDotter Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg syntes personlig det er litt respektløst av han. Nå snakker jeg bare for meg selv her, men har man møtt noen på tinder og man har flere dater sammen og ting ser ut til å gå riktig vei og man trives sammen, så bør man forstå at hun IKKE liker at andre damer matcher og flørter videre på appen. Hvorfor sette unødig bekymring og tanker i hodet på denne damen da om man syntes hun er flott?? Hvorfor risikere at hun blir lei seg og stikker? Greit at vi menn er visuelle og liker å se på damer, men er man iferd med å bli såpass nær og knyttet til et menneske, syntes jeg det bør holde med en person av gangen. Men jeg skjønner dette har blitt en trend nå.....keep your options
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #17 Skrevet 5. oktober 2014 Har funnet ut at han snakker med jenter på tinder. I tillegg sender han "nuss/kyss" til en annen. Hun bor langt unna...ikke at det spiller noen rolle. Men nå vet jeg hvor jeg har han. Forbanna mannfolk! TSAnonymous poster hash: 2eca1...ae2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #18 Skrevet 5. oktober 2014 Som du skriver dater dere, dere er ikke sammen. Når han har sagt han vil "ta det rolig" betyr det jo at han ikke vil ha et forhold enda, eller kanskje et forhold med deg. Og definisjonen på et forhold er jo at man ikke treffer andre. Grunnen til at noen (menn) unngår et forhold er jo nettopp for å holde mulighetene åpne. Jeg sier bare at noen kvinner lurer seg selv litt i denne situasjonen. De vil ikke stille krav så det er liksom "helt greit" at man ikke har et forhold. Men de vil ikke at han skal holde muligheten for å treffe andre åpen. Dvs. de vil ha fordelene med et forhold, men vil ikke ta det opp i frykt for å miste ham. Slutt å ha sex med ham. Si at dersom han vil ta ting sakte, så får dere ta ting sakte. Og at du vil ha mer enn bare sex. Han kjenner deg, så han vet om han vil ha noe mer med deg. Anonymous poster hash: f3db7...3dd
AnnetteF Skrevet 5. oktober 2014 #19 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har spurt han om han har "flere baller i lufta", noe han nektet på. For jeg sa at jeg vil ikke bli holdt for narr. I mitt hode blir det liksom feil å ha flere på lager når man dater noen. Jeg er ikke slik selv. Sikket bare jeg som er gammeldags da? TS
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #20 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har spurt han om han har "flere baller i lufta", noe han nektet på. For jeg sa at jeg vil ikke bli holdt for narr. I mitt hode blir det liksom feil å ha flere på lager når man dater noen. Jeg er ikke slik selv. Sikket bare jeg som er gammeldags da? TS Hvis du har sex utenfor forhold er du jo ikke "gammeldags". Enten er man sammen, eller ikke. Hvorfor ikke bare ta samtalen? Ikke hinting, men rett ut - er vi sammen, offisielt og monogamt? Anonymous poster hash: f3db7...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå