Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Noen som har litt erfaring med mie 2? Jeg kjøpe min sist torsdag og har brukt den hver kveld. Jeg har merket at jeg har fått flatterende hud av den allerede og at huden ikke følse "stram" slik den gjør av vanlig ansiks peiling.

Jeg har merker nå etter 5 dager at jeg har begynt å få kviser, eller at det "popper" opp litt her og der i ansiktet. Har ofte vært plaget med kviser før, men det har roet seg nå.

Butikk damen jeg kjøpte den av, at at man kunne få kviser i begynnelsen av å bruke den, da den "gransket" huden ganske godt, så det var ikke uvanlig med litt utbrudd.

Er det noen som har erfaring med dette? Og hvor lang tid tok det før det "ga" seg?

Anonymous poster hash: 0b5ed...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt flere si dette, kanskje du bør vurdere å redusere til annenhver dag eller to ganger i uken nå i starten, ettersom hvordan du synes det går. Synes det er rart at de anbefaler daglig helt fra starten av, for meg ville det vært å be om overstimulering/irritasjon.

Skrevet

Har hørt flere si dette, kanskje du bør vurdere å redusere til annenhver dag eller to ganger i uken nå i starten, ettersom hvordan du synes det går. Synes det er rart at de anbefaler daglig helt fra starten av, for meg ville det vært å be om overstimulering/irritasjon.

Får se hva jeg gjør, men fortsetter å bruke den noen dager til hver kveld for å se hvordan det går. Men merker helt klart en positiv forandring også, det kvisene ikke er;)

Anonymous poster hash: 0b5ed...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...