Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 Noen tips til hva man kan gjøre hvis man irriterer seg over en god del ting kjæresten gjør? Han er en ganske så god type:) Bare jeg som må skjerpe meg, men hvordan?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Sett opp en liste med pluss og minus. Så noterer du de positive og negative tingene med din kjære. Kanskje vil du se at han faktisk har langt flere positive enn negative sider. Hvis ikke har du et problem... :-? Eller/og... tenk over hvilke negative sider DU har. Og hvordan han takler disse sidene ved deg...
Suzy Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Tenker over hva som er verdt å irritere seg over - og tar det opp med ham + skjerper deg sjøl så du ikke henger deg opp i bagateller (i tilfelle det er det...)
Lorangemy Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 I et forhold er det viktig å snakke sammen. Kan du ikke bare fortelle han hva det er som irriterer deg. men husk!!!! Før du begynner å kritiserer han, så tenk over om du tåler å bli kritisert selv.
Sarabi Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Jeg har alltid irritert meg over de kjærestene jeg har hatt. Og ikke bare litt! Da jeg traff min nåværende kjærest, bestemte jeg meg for at dette skulle forandres på. Jeg har prøvd å tenkt; han er bare et menneske, og mennesker er ikke perfekt, hver gang han han har gjort ting jeg irriterer meg over. Og det har fungert. Det er lite jeg irriterer meg over, og jeg har det myyye bedre med meg selv :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 Er fult klar over at jeg må jobbe med meg selv angd. dette. Er bare det at vi gjorde det slutt for ca. en mnd siden, men bestemte oss for å prøve på nytt nå for litt over en uke siden.. Før det ble slutt irriterte jeg meg også over ting, men i mye mindre grad. Nå er det som om jeg nærmest kun fokuserer på de negative siden, til tross for at jeg vet alt det gode han står for. Har hele tiden følt at han er den rette for meg, og er virkelig innstilt på at vi får et godt forhold igjen. Vet bare ikke hvordan jeg skal slutte å irritere meg over så mye. Har snakket med han om det, men vil ikke fortelle han hva det er jeg irriterer meg over, da jeg synes det hadde vært dårlig gjort ovenfor ham. Noen som har noen hjelsomme tips?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #8 Skrevet 13. juli 2004 Helt ærlig...for meg virker det som det at dere er blitt sammen igjen bare er en siste krampetrekning og noe dere ikke burde gjort. Men det er bare magefølelsen etter å ha lest det du skriver. Ellers så må jeg jo si at det er vanskelig for din samboer å endre på noe når du ikke engang forteller han hva som irriterer deg. Du er vel egentlig ferdig med din kjære. Iallefall høres det ut som klassiske symptomer på det ut fra den erfaringen jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå