kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Noen som vet om en kompetent skredder/syerske i Stavanger som ikke koster skjorta?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Ikke umulig. Får jeg spørre hva du skal ha gjort? Det gjør det lettere å anbefale den riktige for deg
kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2014 Ikke umulig. Får jeg spørre hva du skal ha gjort? Det gjør det lettere å anbefale den riktige for deg Legge opp ermene på ei dressjakke, og muligens beina på tilhørene bukse:)
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Legge opp ermene på ei dressjakke, og muligens beina på tilhørene bukse:) Jeg har veldig gode erfaringer med Lillan's systue på Kvadrat til småjobber som har kommet litt brått på (ligger på repoet mellom 1ste og 2dre etasje i trappen opp (rundt svingen for Kondomeriet faktisk ) Ellers har jeg hørt positive ord om Studio Feline (Bakkegata 7) inne i selve Stavanger, men har ikke brukt henne til noe selv så
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Støtter systuen på Kvadrat for slike småjobber. Men kjenner du ikke noen som kan legge det opp for deg? Anonymous poster hash: 127f9...f0a
kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2014 Jeg har veldig gode erfaringer med Lillan's systue på Kvadrat til småjobber som har kommet litt brått på (ligger på repoet mellom 1ste og 2dre etasje i trappen opp (rundt svingen for Kondomeriet faktisk ) Ellers har jeg hørt positive ord om Studio Feline (Bakkegata 7) inne i selve Stavanger, men har ikke brukt henne til noe selv så Da forsøker jeg systuen på Kvadrat.
kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2014 Støtter systuen på Kvadrat for slike småjobber. Men kjenner du ikke noen som kan legge det opp for deg? Anonymous poster hash: 127f9...f0a Jeg vet ikke helt, det kommer ann på om det er mye jobb?
Gjest Ciegus Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Du har også M&Y i Stavanger (ved Breiavannet). Har forstått at folk har blandede erfaringer med både M&Y og den på Kvadrat, så det er vel litt hipp som happ - dyktige skreddere finnes nesten ikke i landet lenger.
kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2014 Du har også M&Y i Stavanger (ved Breiavannet). Har forstått at folk har blandede erfaringer med både M&Y og den på Kvadrat, så det er vel litt hipp som happ - dyktige skreddere finnes nesten ikke i landet lenger. M&Y er vel nærmere for min del. Men skal jo ikke akkurat ha noe avanserte greier, er bare å legge opp armene litt på ei dressjakke. Det er vel såpass basic at alle som driver med litt sying skal kunne klare det?
Gjest Ciegus Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 M&Y er vel nærmere for min del. Men skal jo ikke akkurat ha noe avanserte greier, er bare å legge opp armene litt på ei dressjakke. Det er vel såpass basic at alle som driver med litt sying skal kunne klare det? Jada, det er null problem, de gangene jeg har vært der har det alltid vært folk innom med dresser som skal legges opp eller noe. Selv har jeg fått sydd ut en brudekjole der, så å legge opp armene på en dress må være enkelt i forhold.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Helt 'bare bare' er det nok ikke å legge opp ermene på en dressjakke. Husk at dressjakker er fòrede, så det er ikke bare å brette opp og sy i vei. M&Y ved Breiavatnet har jeg ved nærmere ettertanke kun hørt go'ord om. De er faktisk skreddere, ikke sydamer, så det er et meget bra tips.
kapteinNorge Skrevet 30. september 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2014 Helt 'bare bare' er det nok ikke å legge opp ermene på en dressjakke. Husk at dressjakker er fòrede, så det er ikke bare å brette opp og sy i vei. M&Y ved Breiavatnet har jeg ved nærmere ettertanke kun hørt go'ord om. De er faktisk skreddere, ikke sydamer, så det er et meget bra tips. Hehe mente ikke at det var "bare bare" i den forstand at alle kan gjøre det, mer i retning av at alle som driver med det på full tid bør klare det. Ser ut som det blir M&Y, takk for tipset:) Har du noe anelse om hvor mye det kan komme på?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Hehe mente ikke at det var "bare bare" i den forstand at alle kan gjøre det, mer i retning av at alle som driver med det på full tid bør klare det. Ser ut som det blir M&Y, takk for tipset:) Har du noe anelse om hvor mye det kan komme på? Ha meg pent unnskyldt for at jeg ikke tør gjøre et tips på pris Jeg fikk sydd om/inn et lærskjørt på Kvadrat. De sa det kom til å koste, men skjørtet var i utgangspunktet halvdyrt, og da kom regningen på en god 1000-lapp, og det var ikke dyrt for jobben som ble lagt ned. - hun ville ikke påta seg tilsvarede jobb senere Om jeg bare har hatt en elastisk søm (oppleggssøm) som har 'gått føyken' så har det kostet meg et par hundre kroner. Men, jeg tør ikke gjette altså.
Gjest Ciegus Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Helt 'bare bare' er det nok ikke å legge opp ermene på en dressjakke. Husk at dressjakker er fòrede, så det er ikke bare å brette opp og sy i vei. M&Y ved Breiavatnet har jeg ved nærmere ettertanke kun hørt go'ord om. De er faktisk skreddere, ikke sydamer, så det er et meget bra tips. For en som kan håndtere en symaskin godt er det "bare bare". Ikke noe man bør gjøre selv om man ikke kan sy, men man trenger ikke akkurat lete etter den mest talentfulle skredderen i byen. Jeg har hørt både godord og dårlige ord om M&Y, og også om de på kvadrat. Jeg ble ikke veldig imponert selv heller (litt slurv) , men jobben var bra nok. Betalte 500 for å sy ut en kjole, så å legge opp ermene vil jeg tippe koster ca 300.
kapteinNorge Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #15 Skrevet 1. oktober 2014 For en som kan håndtere en symaskin godt er det "bare bare". Ikke noe man bør gjøre selv om man ikke kan sy, men man trenger ikke akkurat lete etter den mest talentfulle skredderen i byen. Jeg har hørt både godord og dårlige ord om M&Y, og også om de på kvadrat. Jeg ble ikke veldig imponert selv heller (litt slurv) , men jobben var bra nok. Betalte 500 for å sy ut en kjole, så å legge opp ermene vil jeg tippe koster ca 300. Da forsøker jeg der. Takk skal du ha:)
kapteinNorge Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #16 Skrevet 1. oktober 2014 Da forsøker jeg der. Takk skal du ha:) edit: og med der mener jeg M&Y
oleks Skrevet 22. september 2023 #17 Skrevet 22. september 2023 Jeg bruker tjenestene til Skredderom Systue i Hillevåg. Jentene er profesjonelle innen sitt felt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #18 Skrevet 22. september 2023 kapteinNorge skrev (På 30.9.2014 den 14.52): Noen som vet om en kompetent skredder/syerske i Stavanger som ikke koster skjorta? det ligger en systue i Kongsgata, som gjør godt arbeid for en latterlig lav pris. Anonymkode: 9fb78...978
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #19 Skrevet 22. september 2023 Er ei dame i øverste etasje på Madla Amfi som og er brukandes. Anonymkode: 1a120...89b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #20 Skrevet 23. september 2023 M&Y i Kongsgata kan vi anbefale - brukte dem sist for 3 år siden da de hjalp med datters kjole. Flinke og servicemindede damer. Anonymkode: 169b5...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå