Gå til innhold

Pakke borte i posten - Postnord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte varer fra Blush.no, og fikk hentemelding på mobilen min om at den var klar for utlevering i den og den butikken. Når jeg kom ned til butikken fant de ikke pakken min, de sa den var scannet inn i systemet og skulle ligge i en konkret hylle, men de fant den ikke. De ba meg komme tilbake dagen etter for å se om den hadde dukket opp, men fortsatt ingenting. Varene er en gave, og jeg trenger dem så fort som mulig. Forklarte dette til mannen i skranken, og da sa han at JEG måtte kontakte Blush.no, og be dem etterlyse pakken - så ville trolig Blush.no sende meg ny vare og så ville et eventuelt erstatningsoppgjør gå mellom butikken og Blush.

DA ble jeg irritert, for her innrømmet jo mannen direkte at det var butikken som trolig hadde gjort feil,mog da synes jeg det er logisk at det er butikken direkte som skal hjelpe meg med å så raskt som mulig få tilsvarende vare. Det sa jeg til ham, og han sa da at det dessverre ikke var slik, uten at han kunne forklare hvorfor. Er dette riktig?? Hvorfor kan ikke bare butikken selv betale meg ut nok penger til at jeg kan kjøpe tilsvarende vare annensteds fram?? Og hvorfor kunne ikke eventuelt butikken kontakten Blush FOR MEG, hvorfor får jeg alt dette ekstraarbeidet?

Anonymous poster hash: c96da...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikken betale deg ut? Seriøst?

Gjest incognita
Skrevet

Jeg kjenner jeg ble usikker nå.. er dette forsøk på humor eller er du seriøs?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville først sporet opp pakken på postnord.no og sjekket at pakken ikke allerede var utlevert, dersom den ikke var utlevert ville jeg ringt postnord og bedt dem om hjelp, hvis hadde jeg vært den ansatte i butikken.

Nå som den ansatte ikke har gjort det ville jeg ringt postnord. Be dem sjekke at pakken faktisk er scannet inn i denne butikken og ikke i en annen butikk. Hvis den faktisk er scannet inn i riktig butikken skal den ikke forsvinne uten at noen har hentet den.

Er det en liten pakke? Da kan den ha falt ned bak hyllene for eksempel?

Sjekket de ansatte i alle hyllene eller kun i den ene den skulle være i? Pakkene kan lett havne i feil hylle.

Det er masse surr med postnord, i butikken vi jobber i får vi pakker til andre butikker hele tiden, og pakker som egentlig skal til oss havner i andre butikker.

Håper det løser seg:)

Anonymous poster hash: 7d64f...6e1

• Liker 2
Skrevet

Det forrige AB sa, og så ville jeg droppet å handle med butikker som har postnord som leverandør. Jeg har bare hatt trøbbel med dem.

Anonymous poster hash: b8bf4...8d0
  • Liker 1
Skrevet

Butikken betale deg ut? Seriøst?

Jeg vet jo ikke hvordan dette fungerer, og det er en viktig pakke for meg. Den var ikke allerede utlevert, og den var skannet inn i butikken. Han i kassen søkte den nemlig opp for meg. Den skulle ligge i en spesifikk hylle, men var ikke der. Men de sa de hadde sjekket nøye i hele pakkerommet morgenen etter jeg var innom første gangen, men ingenting. Altså skulle de egentlig hatt pakken, men så er den blitt borte. Pakken er såpass liten at jeg er redd for at det feks kan ha blitt kastet eller noe slikt (med et uhell).

Den ansatte snakket med Postnord. Ikke kvelden jeg var der (fordi da var de stengt), men de ringte til dem neste morgen og snakket i tillegg med sjåføren som leverer til dem. Jeg vil bare ha pakken min så raskt som mulig.

Anonymous poster hash: c96da...feb

Skrevet

Det forrige AB sa, og så ville jeg droppet å handle med butikker som har postnord som leverandør. Jeg har bare hatt trøbbel med dem. Anonymous poster hash: b8bf4...8d0

Det er helt umulig å vite på forhånd om det er Posten eller konkurenten Postnor varene blir sendt med. Blush bruker begge selskapene avhengig av vekt på de bestilte varene.

Jeg har og problemer i forrige uke med Blush.no og posten.

Fikk hentemeldig på pakken i postibutikk helt på andre siden av byen i forhold til min postadresse. Kontaktet blush på mail, og fikk valget mellom å få penger tilbake og å få tilsendt ny vare. Valgte ny vare. Den gamle forsendelsen skulle blush tilbakekalle. Fikk ny hentemeldig to dager senere og trodde dette var nye varer. En liten uke senere fikk

jeg ny hentemelding på en nøyaktig lik pakke. Det viser seg at posten har videresendt til min rette henteadresse og ikke returnert til Blush den feilsendte pakken.

Kontaktet blush på nytt og fikk beskjed om at jeg kunne beholde begge forsendelsene,

om de sender faktura for pakke 2, gjenstår å se.

Anonymous poster hash: 1a4df...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...