Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Har dere hørt hva det nye sjekketrikset er? "Vil du bli med meg hjem og redde regnskogen?" "Trikset" vekker vel kanskje mer latter enn noe annet, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 Skal prøve på kjæresten jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #3 Del Skrevet 13. juli 2004 Det tror jeg jeg må prøve og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #5 Del Skrevet 13. juli 2004 Er det blonde-aline som prøver å bli steintøff med flest mulig innlegg?Mens den andre sliter ræva av seg på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #6 Del Skrevet 13. juli 2004 Vi bare jobber .. og redder ikke en gang regnskogen... (dessuten er det ikke en gang en liten vaktmester å redde den med her)... Godt Aliene helluer litt ellers ville alt blitt bare trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #7 Del Skrevet 13. juli 2004 tenkte jeg fikk napp om jeg helluet litt, men ikkeno napp enda... fortsetter å prøve!!! hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juli 2004 #8 Del Skrevet 13. juli 2004 Skal hjem til Mannen og teste det i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #9 Del Skrevet 13. juli 2004 tenkte jeg fikk napp om jeg helluet litt, men ikkeno napp enda... fortsetter å prøve!!! hellu Du må nok trekke den litt lenger (og da mener jeg ikke løken) hellu .. vil du redde regnskogen med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #10 Del Skrevet 13. juli 2004 tenkte jeg fikk napp om jeg helluet litt, men ikkeno napp enda... fortsetter å prøve!!! hellu Hellu, bebe. Dårlig med regnskog å redde her, men det er et buskas her borte vi kan ***** i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #11 Del Skrevet 13. juli 2004 Hrmfp, Tommer'n, du kan vel sjermere mer enn som så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #12 Del Skrevet 13. juli 2004 Hellu, bebe. Dårlig med regnskog å redde her, men det er et buskas her borte vi kan ***** i. hellu Tommern. skal vi gå å redde buskaset borti der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #13 Del Skrevet 13. juli 2004 Hrmfp' date= Tommer'n, du kan vel sjermere mer enn som så? skal ikke så mye til for noen av oss altså.... lar oss lett sjermere av sånne tommere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #14 Del Skrevet 13. juli 2004 Hrmfp' date= Tommer'n, du kan vel sjermere mer enn som så? Altså, noen ganger elsker man, andre ganger knuller man. Noen ganger sjarmerer man, andre ganger er man rett på sak (særlig når en er trøtt og sliten på en mandag på en tirsdag). Så nå rusler jeg bort til buskaset og leker med aline. Det var leke jeg skulle. Ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #15 Del Skrevet 13. juli 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #16 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøvde det på typen pr telefon....Funka ikke. han bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #17 Del Skrevet 13. juli 2004 Jepp, var det jeg sa jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #18 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøvde det på typen pr telefon....Funka ikke. han bare :trøste: dakar deg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. juli 2004 #19 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg får ta ham med på tur i skauen og prøve igjen da. Gir meg ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2004 #20 Del Skrevet 13. juli 2004 prøv å bleike håret blondt (dersom du ikke er blond fra før), legg deg på ryggen bak en busk med bein og armer viftende lykkelig i været og kauk: Hellu.... mens du blunker med lange vipper!! funker sikkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå