AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Sitter i denne situasjonen nå, har enda ikke fått noen sterke følelser for han men ja jeg merker at jeg er litt betatt. Vi har kun møttes to ganger og begge gangene var vi ganske så fulle begge to, men vi har snakket en del mellom disse møtene. Det er noe jeg "biter" meg spesielt merke til etter sist gang. Han var nok den fulleste av oss to men allikevel sa Han: skal vi være venner? Jeg: ja, eller vi kan være bestevenner. Liten pause også han: eller kanskje vi skulle være mer enn venner? Jeg: mener du sammen som kjærester? Han: ja synes du vi skal prøve på det? Jeg: Ja det kan vi godt gjøre. Så vel jeg er veldig spent om han tør å investere i tid i meg nå når han er edru, altså mer tid en noen Facebook meldinger. Fra og med i dag for han ta initiativet til kontakt iallfall, jeg føler jeg har vist han at jeg er interessert fra min side. Å jeg akter å møte han edru ved eventuelt neste møte. Noen som har fått et seriøst forhold ut av en fuck friends? Kan bare nevne at dette forholdet egentlig bare skulle være et ONS, men så er vi altså blitt noe mer enn det da føler jeg ettersom vi har møttes og snakket i ettertid Anonymous poster hash: a0af1...c13
Gjest Bruker1000 Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor sikter du mot fuck-friends når dere begge prater om å bli kjærester? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor sikter du mot fuck-friends når dere begge prater om å bli kjærester? Jeg sikter ikke mot fuck-friends, ser absolutt på han som et kjærestemateriell. Men allikevel var dette ord som kom fra han når han var overstadig beruset, så jeg vet liksom ikke om han mente det han sa heller og om han i det hele tatt husker det. Har ikke løst å skremme han bort heller med å ta opp samtalen enda, vi har ikke kjent hverandre så lenge. I tillegg må jeg også bli bedre kjent med denne karen i edru tilstand -Ts Anonymous poster hash: a0af1...c13
Gjest Bruker1000 Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Skjønner, men da synes jeg ikke du skal konkludere med at dere nå er fuck-friends(jeg regner med at det var derfor du har den overskriften du har?). Dere har ikke pratet sammen i edru tilstand, og nå velger å sitte og vente på at han skal ta kontakt. Det du må vite, kjære deg, er at det ikke er alle gutter som legger noe mer i det de sier på festen. Så om han ikke tar kontakt så må du ikke bli skuffet. Det er ikke farlig å ta første steget Eller mener du at dere har hatt sex på hver fest og derfor ser du på dere som fuck-friends akkurat nå men ønsker mer? Litt forvirret av HI.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Skjønner, men da synes jeg ikke du skal konkludere med at dere nå er fuck-friends(jeg regner med at det var derfor du har den overskriften du har?). Dere har ikke pratet sammen i edru tilstand, og nå velger å sitte og vente på at han skal ta kontakt. Det du må vite, kjære deg, er at det ikke er alle gutter som legger noe mer i det de sier på festen. Så om han ikke tar kontakt så må du ikke bli skuffet. Det er ikke farlig å ta første steget Eller mener du at dere har hatt sex på hver fest og derfor ser du på dere som fuck-friends akkurat nå men ønsker mer? Litt forvirret av HI. Skjønner du er litt forvirret, så her kommer et kort lite sammendrag: Vi møttes ute på byen for to helger siden, og jeg ble med han hjem. Vi hadde sex og snakket mellom alt mellom himmel og jord. Da jeg dro hjem dagen etterpå fikk jeg hade-kyss av han, og vel han tok faktisk kontakt samme dagen noe jeg ble veldig overrasket for i og med at jeg trudde det skulle bli med bare dette ONS. Vi har vekslet litt på og ta kontakt fram til nå sist helg, og ja jeg dro til han og vi hadde sex akkurat som sist helg. Har pratet slik som før i etterkant av helga. Lurer vel egentlig på om han kun er ute etter sex, og det har jeg lyst til å finne ut men samtidig vil jeg ikke skremme han vekk heller. Jeg føler på en måte at jeg ikke taper noe å ha han kun som fuck- friend foreløpig i og med at det ikke er noen sterke følelser inni bilde foreløpig, samtidig er det så vanskelig å vite hva han vil. -Ts Anonymous poster hash: a0af1...c13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Jeg og samboeren hadde bare sex med hverandre for 2-3 år siden. Altså fuck friends, men endte med at vi fikk følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for han før etter et par runder, og da likte jeg han mer enn han likte meg vil jeg tro.. men nå så er det gjensidig. Damer har aldri noe problem med å få mannen de vil så lenge de bruker de riktig kortene :-) Anonymous poster hash: 6a102...c02 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Jeg og samboeren hadde bare sex med hverandre for 2-3 år siden. Altså fuck friends, men endte med at vi fikk følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for han før etter et par runder, og da likte jeg han mer enn han likte meg vil jeg tro.. men nå så er det gjensidig. Damer har aldri noe problem med å få mannen de vil så lenge de bruker de riktig kortene :-) Anonymous poster hash: 6a102...c02 Beklager, det er mer enn 3-4 år siden. Så ble vi kjærester etter hvert, og nå flyttet vi sammen for noen få mnd siden :-) Anonymous poster hash: 6a102...c02
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Jeg og samboeren hadde bare sex med hverandre for 2-3 år siden. Altså fuck friends, men endte med at vi fikk følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for han før etter et par runder, og da likte jeg han mer enn han likte meg vil jeg tro.. men nå så er det gjensidig. Damer har aldri noe problem med å få mannen de vil så lenge de bruker de riktig kortene :-) Anonymous poster hash: 6a102...c02 Så hva anbefaler du da? Ta det rolig? -Ts Anonymous poster hash: a0af1...c13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Jeg ble gift med min ONS. Møttes på fest, han ble med hjem og hadde sex, trodde jeg aldri skulle se han igjen. Men han tok kontakt og ville møtes igjen. Så vi møttes, hadde det gøy og sånn fortsatte det, og så var vi bare kjærester. Anonymous poster hash: b696a...a79
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Jeg og samboeren hadde bare sex med hverandre for 2-3 år siden. Altså fuck friends, men endte med at vi fikk følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for han før etter et par runder, og da likte jeg han mer enn han likte meg vil jeg tro.. men nå så er det gjensidig. Damer har aldri noe problem med å få mannen de vil så lenge de bruker de riktig kortene :-) Anonymous poster hash: 6a102...c02 Stemmer ikke tydeligvis for oss alle Man kan nok få de fleste, men selvom man er jente vil det alltid være en player man faktisk ikke kan få Anonymous poster hash: 16869...27e
Gjest Bruker1000 Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Lurer vel egentlig på om han kun er ute etter sex, og det har jeg lyst til å finne ut men samtidig vil jeg ikke skremme han vekk heller. Jeg føler på en måte at jeg ikke taper noe å ha han kun som fuck- friend foreløpig i og med at det ikke er noen sterke følelser inni bilde foreløpig, samtidig er det så vanskelig å vite hva han vil. -Ts Pus, det er bare å spørre om han kanskje kunne se for seg at det kan bli noe mellom dere etterhvert, og når dere etter en stund får bedre kontakt snakk om hvor mye du verdsetter ærlighet, at du ikke krever noe mer enn ærlighet, fordi du ikke ønsker å spille spill og du ikke orker noe lek med følelser. Er han mann så gir han deg et realt svar. Ah, var det som skjedde her i gården. Ja, vi startet som fuckfriends. Vi endte opp sammen Helt fantastisk. Å være åpen og ærlig om mine tanker og følelser helt fra begynnelsen, både når det gjelder venner, familie, kjærester(fuckfriends) har ført meg på de beste veiene Håper det fører deg på gode veier også. Lykke til da!
Gjest krokodillen Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Stemmer ikke tydeligvis for oss alle Man kan nok få de fleste, men selvom man er jente vil det alltid være en player man faktisk ikke kan få Anonymous poster hash: 16869...27e Stemmer ikke tydeligvis for oss alle Man kan nok få de fleste, men selvom man er jente vil det alltid være en player man faktisk ikke kan få Anonymous poster hash: 16869...27e hvorfor vil du ha en player? en player lurer og lyver for å få deg til sengs. en som puler mange er ikke synonymt med å være player
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 hvorfor vil du ha en player? en player lurer og lyver for å få deg til sengs. en som puler mange er ikke synonymt med å være player Fordi desverre er det bare de jeg kan få følelser for Anonymous poster hash: 16869...27e
Gjest krokodillen Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Fordi desverre er det bare de jeg kan få følelser for Anonymous poster hash: 16869...27e Så du vil heller vøre ulykkelig i et forhold ( med en player) enn å ha det greit slene?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Så du vil heller vøre ulykkelig i et forhold ( med en player) enn å ha det greit slene? Nope, jeg er heller alene.. Men er jo trist å tenke på at man må leve ett helt liv alene ( jeg er 26) bare fordi man ikke klarer å like noen sikkelige mannfolk Anonymous poster hash: 16869...27e
jenteanonym91 Skrevet 15. oktober 2014 #16 Skrevet 15. oktober 2014 Nå er jeg veldig interessert - hvilke kort?! Jeg begynner smått å utvikle følelser for min fuckfriend, og ønsker veldig gjerne at han skal få følelser for meg også... Jeg og samboeren hadde bare sex med hverandre for 2-3 år siden. Altså fuck friends, men endte med at vi fikk følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for han før etter et par runder, og da likte jeg han mer enn han likte meg vil jeg tro.. men nå så er det gjensidig. Damer har aldri noe problem med å få mannen de vil så lenge de bruker de riktig kortene :-)Anonymous poster hash: 6a102...c02
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #17 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg var FF med samboer i noen måneder før vi ble sammen. Anonymous poster hash: 9952c...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå