Gå til innhold

Mexico!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Mexico i desember/januar/februar? Titter på steder nå og spesielt på Isla Mujeres, noen som har vært der? Fortell! Tar i mot alt av Mexico tips!:)

Anonymous poster hash: 3cc8c...ad3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har vært i Mexico i desember/januar/februar? Titter på steder nå og spesielt på Isla Mujeres, noen som har vært der? Fortell! Tar i mot alt av Mexico tips! :)

Anonymous poster hash: 3cc8c...ad3

Jeg var i Mexico, Playa del Carmen i november. Kjempe flott!! god mat, flotte strender, hyggelige folk. Høy sikkerhet så vi følte oss trygge. Vi opplevde dog en del regn på den tiden, noe som var litt uflaks. Tror ikke det regner slik i des/jan/feb :)

Anonymous poster hash: 7b783...f56

Skrevet

Prisnivå? (Mat/drikke).

Anonymous poster hash: a87bb...88b
Skrevet

Jeg har vært 3 ganger i Playa del Carmen, en gang i februar og to ganger i begynnelsen av desember. Det har vært helt fantastisk, ellers ville vi vel ikke reist tilbake hehe. Men i allefall, været var vel kanskje aller best i februar, men vi hadde stort sett bare fint vær de to gangene i begynnelsen av desember, kun litt overskyet innimellom og noen kortvarige regnskurer et par av dagene. Vi har alltid reist all inclusive så er ikke så oppdatert på prisnivået dessverre, men har inntrykk av at det er ganske rimelig, selvfølgelig veldig billig sammenlignet med norske priser. Stranden er helt fantastisk med det mest blåturkise fantastiske vannet du kan tenke deg! Mange fine utflukter man kan ta, til diverse Maya ruiner og jungel safari med svømming i underjordiske grotter og rappelering ned i grotter og zip lining osv. Vi dro på en båttur til Isla Mujeres, båturen var kjempefin, vi spiste god lunsj på øya og fikk litt tid til å rusle rundt og kikke i butikker, tilbringe tid på stranden og bare kose oss. Kjøpte noen kjempefine sommerkjoler i de koselige butikkene for en veeeldig billig penge. Vet dessverre ikke hvordan det er å bo der da vi kun var på dagsutflukt, men helt klart veldig fint der. Mexicanerne er veldig hyggelige og vi følte oss veldig trygge, både på hotellet stranden, utflukter og på egen hånd i sentrum i Playa del Carmen. Anbefaler virkelig å reise til Playa del Carmen, men er sikker på at det er fint å dra til Isla Mujeres også!

Anonymous poster hash: efb84...d7f
Skrevet

Jeg har vært i Mexico i desember/ januar. Hadde fint vær hele tiden men noen kvelder litt kjøligere vind en det jeg hadde trodd på forhånd. Trengte da en tynn jakke over kjolen.

Vannet i havet holdt jevnt 30 grader men bassengene var kaldere. Nesten litt for kaldt for meg.

Strendene er fantastiske med kritthvit sand og turkist klart vann.

Vi bodde på et stort all inklusive anlegg med fantastisk mat så vi var ikke ute og spiste på egenhånd.

Dette var et 5 stjernes anlegg og kokkene hadde munnbind og gummihansker. Jeg spiste alt jeg ville også av salater , is og den slags og var helt frisk hele tiden.

Det var endel butikker på hotellet og prisene på klær og annet var billig.

Vi bodde ved Playa del Carmen. Vi var på utflukt til chitzen itza, til parken xl- ha og vi var på Isla Mujeres.

Da dro vi med båt fra Cancun. Dette var organiserte turer med reiseselskapet. Koselig liten øy å besøke.

Jeg likte meg veldig godt i Mexico:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...