Hemligheten Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 Hvordan gjorde dere det med nøyaktig tilpassing av kjolen. Jeg skjønner at jeg kan måle meg og finne en str som passer nogenlunde, men jeg vet at jeg ikke kommer til å finne en kjole som passer perfekt uten at den sys til meg. Bestilte dere den og fikk den sydd litt om her hjemme eller? Hvordan regner jeg forresten om fra inches til cm? Jeg har vært inne og kikket på www.bridesave.com, der fant jeg mange flott kjoler og jeg vurderer å bestille derfra. Hva med underskjørt og slør? Hvordan visste dere hva slags underskjørt dere skulle ha til kjolen.
~*Unni*~ Skrevet 13. juli 2004 #2 Skrevet 13. juli 2004 Hvordan gjorde dere det med nøyaktig tilpassing av kjolen. Jeg skjønner at jeg kan måle meg og finne en str som passer nogenlunde, men jeg vet at jeg ikke kommer til å finne en kjole som passer perfekt uten at den sys til meg. Bestilte dere den og fikk den sydd litt om her hjemme eller? Min ble sydd etter mine mål. Jeg kjøpte kjole her. , og de har gitt meg flott service. Hvis det skulle være noe så tilpasset de den Hvordan regner jeg forresten om fra inches til cm? Jeg har vært inne og kikket på www.bridesave.com, der fant jeg mange flott kjoler og jeg vurderer å bestille derfra. Her finner du en måletabell du kan se inches og cm. Hva med underskjørt og slør? Hvordan visste dere hva slags underskjørt dere skulle ha til kjolen. På min kjole fulgte det med, men det er sikkert bare å spørre om hva de mener du bør ha. Jeg kjøpte jo kjole på en norsk nettside og synes det var tryggest....aner ikke hvordan det er i utlandet...
Hemligheten Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2004 Takk for svar. Jeg har flere spørsmål. På bridesave er det egne linker til tilbehør. Kjøpte dere det underskjørtet og de skoene dere fant der? Hva med betaling?
Jeanine Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Jeg har kjøpt kjole fra bridesave. Jeg fant kjolen i Norge og prøvde den og bestilte den så via internett. Da sparte jeg nesten 10 000 kr. Jeg var obs på at kjolen jeg prøvde kom fra england og ikke USA og dermed er det forskjellige størrelser, men da fant jeg fram til riktig størrelse i tabellene bridesave har. Jeg kjøpte også sko og underskjørt. Da spurte jeg bridesave (pr mail), om hvilke underskjørt som passet til kjolen min, så sendte de meg en link over de som passet. Det er forskjellig fasonger på underskjørtene, så jeg kunne ikke velge et hvilket som helst til kjolen min. Jeg valgte også å ikke ta underskjørt med spiler, da jeg har lest her inne hvor problematisk det kan være å sitte med dem.. Skoene fant jeg fram til selv og så fikk jeg dem farget i samme farge som kjolen min. Kostet bare 70 kr ekstra.
Jeanine Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 Hvordan gjorde dere det med nøyaktig tilpassing av kjolen. Jeg skjønner at jeg kan måle meg og finne en str som passer nogenlunde, men jeg vet at jeg ikke kommer til å finne en kjole som passer perfekt uten at den sys til meg. Bestilte dere den og fikk den sydd litt om her hjemme eller? Hva med å kjøpe kjole med korsettliv? De tilpasses jo av seg selv!
Aelwyn Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Jeg kjøpte kjolen min på ebay og har spart veldig mange tusen i og med at jeg betalte bare 900 inkl frakt. Den skal jeg med til syersken neste torsdag og få lagt opp og sydd inn korsett snøring i ryggen. alt i alt kommer vel kjolen min på maks 3000,- (slør, tiara og sko er ca 500 ekstra, også det er kjøpt på Ebay.)
Vendelin Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm her kan du regne om fra cm til inches. :-)
-ida- Skrevet 13. juli 2004 #8 Skrevet 13. juli 2004 Jeg dro rundt på brudesalonger her, prøvde den kjolen jeg ville ha og fant ut hvilken str jeg trengte, bestilte deretter fra bridesave. Sparte ca 6000 på å få den derfra, så det synes jeg det var verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå