AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Hei. Vurderer å kjøpe en liten vifteovn fra clas. Erfaringer med disse? Har hørt at de kan være brannfarlige. Anonymous poster hash: 0bd0d...bc5
ekkoet Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Jeg har hatt slike og brukt i mange år uten at noe har begynte å brenne. Men de er jo som vifteovner brannfarlige, man skal ikke bruke dem til å varme opp når man ikke er tilstede.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Jeg har vært ansatt i Clas i flere år og har aldri fått inn vifteovner grunnet dette. Har fått inn er par som har sluttet å virke eller vært defekt, men det er det. Anonymous poster hash: 25506...9f9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Kjøpte derfra for å ha på jobben. Den er veldig god. Har noen ganger glemt å skru den av når jeg går for dagen slik den har stått på til neste dag. Det har gått fint, men er vel ikke å anbefale.Anonymous poster hash: d78b1...1e4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Vifteovner er beregnet på hurtigoppvarming av rom, ikke som en permanent løsning varmeovn over lang tidsbruk. Kjøpte en på OBS tidligere og hele brannvarslersystemet ble utløst etter få minutters prøving. Så den skal ikke brukes mer.Anonymous poster hash: d3a01...9e9
Sølvrosen Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Vi har en vifteovn fra cals olson, kjøpt i fjor. Vi har bare brukt den et par ganger, men vi har ikke merket noe problem. I bruksanvisningen som fulgte med var det advart mot å ha den for nærme brennbare materialer, så det kan være den er brannfarlig dersom en bryter det som står der. Den bråker litt, så det hender jeg tar dyna i sofen i stedet for å bruke ovnen hvis jeg vil ha litt ro.
Cutielash98 Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 De er da testet for slik da, hvis de er lovlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå