AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Hei. Jeg har en daglig sykkeløkt der jeg tar meg helt ut. De første 20 min så sykler jeg med en watt på 180-185, så øker jeg til 190-95 i 5 min for så å avslutte med 10 min med en watt på 205-215. Er dette bra? Hva greier dere? Er jeg i dårlig form? Anonymous poster hash: c8085...6d9
Wiggins Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 (endret) Er du kvinne eller mann? I tillegg, hvor høy er du og hva veier du? For en gjennomsnittlig kvinne er dette en ganske bra prestasjon. Imidlertid er det ingen grunn til å ta seg helt ut hver dag. Hvis du skal trene for å komme i bedre form er det mye bedre å trene en lang rolig økt, riktignok med litt variasjon i motstand, og variere med kanskje én intervalløkt i uka. Hvis du på denne økta virkelig tar deg helt ut vil du ikke være fullt ut restituert i løpet av én dag. Til slutt en liten rettelse: Du sykler med en effekt på 180-185 watt. Endret 30. september 2014 av Wiggins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå