Gå til innhold

Hvor lenge mellom separasjon og nytt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjæreste med en som ble separert fra sin tidligere kone bare for 5 måneder siden. De hadde et ekteskap som varte i 15 år. De har to barn sammen. Han sier at han hadde det bedre etter at det ble slutt enn hvordan de hadde det de siste årene de var gift. Jeg uroer meg for at det er for tidlig for han med et nytt forhold, vi er enig om at timingen ikke er riktig, at det ideelt sett ville vært best om vi treftes om ett år, men vi er også enig i at slik kan man ikke planlegge og at vi er glad vi har truffet hverandre. Jeg stresser litt med dette, noe han forstår. Barna vet allerede om meg, det gjør også ekskonen og familien hans.

Hvor lenge tok det for dere å føle dere klar for å gå inn i et nytt forhold dere som har vært gift lenge?

Anonymous poster hash: b06df...f64
Videoannonse
Annonse
Gjest Vinglasset
Skrevet

Har blitt kjæreste med en som ble separert fra sin tidligere kone bare for 5 måneder siden. De hadde et ekteskap som varte i 15 år. De har to barn sammen. Han sier at han hadde det bedre etter at det ble slutt enn hvordan de hadde det de siste årene de var gift. Jeg uroer meg for at det er for tidlig for han med et nytt forhold, vi er enig om at timingen ikke er riktig, at det ideelt sett ville vært best om vi treftes om ett år, men vi er også enig i at slik kan man ikke planlegge og at vi er glad vi har truffet hverandre. Jeg stresser litt med dette, noe han forstår. Barna vet allerede om meg, det gjør også ekskonen og familien hans.

Hvor lenge tok det for dere å føle dere klar for å gå inn i et nytt forhold dere som har vært gift lenge?

Anonymous poster hash: b06df...f64

Jeg har ikke erfaring fra det selv - men jeg synes det høres tidlig ut. Reagerer også på at han har informert barn og familien sin så tidlig.

Når man har vært gift i 15 år så er man rimelig sterkt sammensveiset og har en lang historie sammen. Jeg forstår ikke at man klarer å gå videre så raskt etterpå. Men jeg ser jo at det skjer i en del tilfeller - også i min omgangskrets.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...