AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 - Først vil jeg si at damer kan også svare. Jeg og min samboer har snart vært sammen i tre år og vært forlovet i to, vi er begge unge, jeg 21 og han 25. Altså forholdet vårt er bra, men vi gjør de meste ting i helgene, lager mat, handler, ser i butikker (alt fra biltema til dyrebutikken), vi drar også noen ganger ut og fester med venner, spiser på resturang osv. I hverdagen så jobber jeg fulltid og studerer kveldstid, jeg ser han en halvtime på kvelden før vi sover, vi pleier å snakke og kose før vi sovner. I det siste så har to av hans venner slått opp med deres samboere, det ene paret hadde vært sammen i 10-11 år, det andre paret hadde vært sammen i 7 år. Vi var ute i helgen og etter dette har samboeren min snakket om kompisene sine, de fleste av dem er single nå, altså de nærmeste kompisene og jeg begynner å føle meg usikker på om han savner å være singel, feste og gi faen. Jeg har kjent karen siden jeg var 12 og han 16, jeg har hele tiden visst at han var glad i å feste, ta med jenter hjem osv. jeg var likedan før vi ble sammen, altså vi begge er trofaste når vi er sammen med noen. Jeg har ingen problem med å la han feste med vennene sine, vi har såpass tillitt til hverandre, men når jeg sier at han må være mer med venner osv. så sier han ikke mye. Feks. vil ikke. Nå er det en stund siden jeg har bedt han om å dra ut alene, men tenker å si at han skal ta seg en tur ut neste helg med kompiser. Grunnen til at jeg er usikker er pga. hans venner, de er single og får danse og sjekke jenter, fordi de nettopp er nysingle. Jeg tørr heller ikke å ta opp usikkerheten min, jeg har gjort dette før med andre gutter og lært at det ikke er særlig lurt, de trekker seg gjerne langt unna, noe som gjør at jeg blir desperat. Har dere noen gode råd? Anonymous poster hash: eb0c1...401
Gjest Wei Wei Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Du skal ikke behøve å be ham være ute med venner. Har han lyst til det, så gjør han det selv. Hvis han ikke treffer vennene, så er han ikke interessert i det. Virker som om du fant et problem der det ikke er noen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Kanskje han ikke syns det er gøy å gå ut med dem nå som de er single, ettersom han sier nei når du spør om han skal ut med dem. Mest sannsynlig er de andre bare ute etter å sjekke damer, og det kan være han syns det er slitsomt og ikke like gøy med dem som når de hadde dame slik som han. Jeg syns ikke du skal "lete" etter problemer der de ikke her, han hadde helt sikkert gått mer ut med dem dersom han ønsket dette. Anonymous poster hash: 3df61...e19
Peter007 Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Du skal ikke behøve å be ham være ute med venner. Har han lyst til det, så gjør han det selv. Hvis han ikke treffer vennene, så er han ikke interessert i det. Virker som om du fant et problem der det ikke er noen. Ja dette er vel godt svart. Virker som TS.ikke helt stoler på han heller. Har hun tenkt for mye på statistikken. Nesten 50% samlivsbrudd blant gifte og enda høyre blant samboere. Er det dette som skremmer? Livet er forunderlig, du vet aldri hva som hender i morgen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Din frykt er ikke ubegrunnet, hvis du hadde vært mann 😯 ville oddsen vært dårligere. Jeg mistet min ungdomskjæreste nettopp fordi hennes venner ble single og festet hver helg og ville ha henne med. Og man nekter ikke kjæresten å tilbringe tid med venner. Slå deg til ro med at det er kvinner som dumper oftest. Hvis ingenting annet tilsier at han er på leiting vil jeg anta at han syntes det er deilig å komme hjem til deg og slippe sjekkestresset. Og gutta syntes han er heldig som har deg.Anonymous poster hash: 00787...29b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Din frykt er ikke ubegrunnet, hvis du hadde vært mann ville oddsen vært dårligere. Jeg mistet min ungdomskjæreste nettopp fordi hennes venner ble single og festet hver helg og ville ha henne med. Og man nekter ikke kjæresten å tilbringe tid med venner. Slå deg til ro med at det er kvinner som dumper oftest. Hvis ingenting annet tilsier at han er på leiting vil jeg anta at han syntes det er deilig å komme hjem til deg og slippe sjekkestresset. Og gutta syntes han er heldig som har deg.Anonymous poster hash: 00787...29b Ts her, veldig koselig å høre dette. Min usikkerhet er ikke pga. min samboer men pga. mine forrige forhold, når feks. mannen er la oss si sliten og snakker ikke mye osv. og slik holder det på i 3-5 dager også går det over, men hver gang de periodene kommer så blir jeg skikkelig usikker. ....nå er jeg vell kanskje bare premenstruell og hode tuller?... Anonymous poster hash: eb0c1...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå