Gå til innhold

Tinder - er det ikke vanlig å ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom meg på Tinder til slutt jeg også, og har matchet med 20, kanskje. Men hører ikke noe fra noen. Og jeg er jo så sjenert t jeg tør ikke ta kontakt selv...

Fungerer tinder kun for utadvendte jenter som tar kontakt selv?? Er det vanlig å ha masse matcher og ingen meldinger?

Anonymous poster hash: 736ef...ebc

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Ja så klart det virker bedre for mennesker som er utadvendte. Det sier seg jo selv.

• Liker 1
Skrevet

Men kun for de?? Er det ingen gutter som tar kontakt? Evt faller jeg for de sjenerte der, som i virkeligheten, og ingen av oss tør noe som helst... :( Jaja, sånn er livet...

Skrevet

Men kun for de?? Er det ingen gutter som tar kontakt? Evt faller jeg for de sjenerte der, som i virkeligheten, og ingen av oss tør noe som helst... :( Jaja, sånn er livet...

Så du forventer at gutta tar kontakt mens du bare skal sitte på en påle og vente? Nei, du får ta litt ansvar du og.

• Liker 5
Skrevet

Tar masse ansvar, ved å være en omsorgsfull, varm og morsom date. Men det første initiativet klarer jeg rett og slett ikke, så håper noen andre er tøffere enn meg på det området og kan ta den delen av ansvaret.

Skrevet

Tar masse ansvar, ved å være en omsorgsfull, varm og morsom date. Men det første initiativet klarer jeg rett og slett ikke, så håper noen andre er tøffere enn meg på det området og kan ta den delen av ansvaret.

Du tar jo ikke ansvar, hvis du aldri forsøker å ta kontakt.

Anonymous poster hash: f8f34...682

• Liker 3
Skrevet

Har det akkurat som deg TS. Synes også det er vanskelig å ta det første skrittet og ikkw veldig mange gutter som tar kontakt med meg heller. Sletta kontoen min igår,ble så lei. Hadde sikkert over 100 matcher og maks 10 som hadde starta en samtale med meg:(

Skrevet

Men kjære dere, guttene sveiper som gale og de som ser bra ut får nok et tresifret antall matcher lett, forventer dere at de skal sende mld til 100 stk?? Eller til nøyaktig dere i stedet for de 100-200 eller anda flere andre?

At 10 av 100 har startet en samtale er da helt kurant! Svar de som er interessante, og ellers skader det ikke ta kontakt med de man synes er interessante selv. Men får man ikke svar kan det lett være fordi selv en gutt kan "slite" med å allerede være i samtale med flere andre, da kan man prøve igjen senere. Ikke ta det så seriøst i starten, før man har kommet i gang med en samtale.

Anonymous poster hash: c6195...a71
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Mennene på tinder liker ofte alle, så de matcher med alle som har likt dem, og så velger de seg ut jentene de syns er penest.

Dette er grunnen til at dere får såpass mange matcher, og matcher som ikke vil snakke med dere.

Endret av Yme
  • Liker 4
Skrevet

Har det akkurat som deg TS. Synes også det er vanskelig å ta det første skrittet og ikkw veldig mange gutter som tar kontakt med meg heller. Sletta kontoen min igår,ble så lei. Hadde sikkert over 100 matcher og maks 10 som hadde starta en samtale med meg:(

Luksusproblem. Pr nå har jeg ingen matcher og får kanskje en match for hver 100. jente jeg sveiper. Det meste jeg har hatt av matcher er 4. Og har enda til gode å få en førstemelding fra en jente. Skjønner ikke hva du klager over.

Anonymous poster hash: f8f34...682

• Liker 8
Skrevet

Mennene på tinder liker ofte alle, så de matcher med alle som har likt dem, og så velger de seg ut jentene de syns er penest.

Dette er grunnen til at dere får såpass mange matcher, og matcher som ikke vil snakke med dere,

Det stemmer ikke helt, det er mange jenter jeg sveiper til venstre, også jenter som objektivt sett er attraktive, men som ikke er etter min smak.

Skrevet

Det stemmer ikke helt, det er mange jenter jeg sveiper til venstre, også jenter som objektivt sett er attraktive, men som ikke er etter min smak.

Det stemmer ikke helt at menn ofte gjør det, fordi noen ikke gjør det? Veit ikke om jeg ser logikken der.

• Liker 1
Skrevet

Det stemmer ikke helt at menn ofte gjør det, fordi noen ikke gjør det? Veit ikke om jeg ser logikken der.

Mener bare at et slikt utsagn er en tanke... fordomsfull?

Skrevet (endret)

Sånn at jeg har fordommer mot mitt eget kjønn da? Det har jeg nok ikke, men jeg er ærlig med damene og forteller dem hvorfor de opplever så mange matcher, men nesten ingen som skriver til dem.

Endret av Yme
Skrevet

Dette er grunnen til at dere får såpass mange matcher, og matcher som ikke vil snakke med dere.

Jeg gjør dette og sender meldinger til de jeg syntes er pene. Fungerer utrolig bra

Anonymous poster hash: f187e...acb

• Liker 2
Skrevet

Dette blir litt spesielt. Tror du man siktet til hva akkkurat DU gjør? Om jeg skriver "menn er sterkere enn kvinner", så kan jo sikkert Hildeborg Hugdal komme her og skrive "Nehei! Jeg er sterkere enn nesten alle menn i hele verden!", men det betyr jo ikke at mitt utsagn var feil for det.

• Liker 5
Skrevet

Så utrolig dustete. Det stemmer i det store og hele, men ikke for alle, og det har heller ingen sagt. Når man er på Tinder, så bumper man borti hundrevis av menn, og da kan man selvsagt generalisere når man skal snakke om hva menn gjør eller ikke gjør der, for å prøve å forklare hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør dette og sender meldinger til de jeg syntes er pene. Fungerer utrolig bra

Anonymous poster hash: f187e...acb

En annen ting som fungerer veldig bra, er å skrive at man har en jobb som betyr høy inntekt :ler:

Skrevet

En annen ting som fungerer veldig bra, er å skrive at man har en jobb som betyr høy inntekt :ler:

Er nå man begynner å lure på hva du driver med inne på tider. Sveiper ja på alle og skryter av en godt betalt jobb? Great success!

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet (endret)

Det var en god ide. Jenter liker jo menn med penger, forsovet har jeg greit med det også men kan jo annonsere det.

Men er jo så utrolig lett å få seg dater på tinder, har 3-4 linet up allerede til uken. Så det blir gøy. Håper ikke lommeboken min forsvinner helt.

Endret av Jon blund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...