Gå til innhold

Er det greit at gutter sminker seg?

Er det greit at gutter sminker seg?  

23 stemmer

1. 1. Er det greit at gutter sminker seg?

• Ja, hvorfor ikke?
      18
    • Nei, helst ikke.
      29
    • Æsj!
      9

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Sminketips til gutter

Tidligere tenkte jeg at gutter som sminket seg var teit og usexy. Fordi de fleste gutter med sminke som jeg hadde sett, ikke så så veldig bra ut (les ikke flinke til å sminke seg), og fordi tanken var ny for meg.

Men en kamerat av meg sminker seg. (Nei, han er ikke homo!) Han ser faktisk bra ut med sminke. Ikke femi eller noe sånt, bare... bra. Også er det litt kult å stå forran speilet og sminke seg sammen med han, ny opplevelse, liksom. Han bruker svart øyeskygge, svart neglelakk, rouge, mascara og eyeliner. Og det blir faktisk fint. :-)

Hva synes du om gutter som sminker seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest agurk
Skrevet

Jeg synes faktisk det er helt greit jeg! Men klart,alt med måte og stil. en gutt med rosa glitterøyenskygge hadde jeg vel reagert litt negativt på. Men mang en gutt kunne blitt kjekkere med litt mascara og litt "tøff" sminke!

Gjest agurk
Skrevet

Husker foresten midt på 80-tallet når jeg var liten at mamma sminka både onkel og pappa før de gikk ut på byen. Kanskje derfor jeg synes det ikke er så unaturlig??

Skrevet

Nei .. synes ikke om det..

(Selv om jeg også husker 80-tallet hvor gutta var minst like sminket som oss når vi gikk ut.. - syntes ikke om det da heller jeg... - (selv om den aller søteste gutten var han som brukte mest sminke))

Skrevet

har ikke noe problemer med mannfolk som sminker seg, har en god venn som både sminker seg, går til hudpleier og barberer leggene, men tro meg; INGEN ville trodd det dersom de ikke visste det!!!! Han er MEGET maskulin og er DEN typen!!!!

Er ikke helt meg å ha en kjærste som sminket seg med sort sminke eller sminke som "syntes" riktignok, men om han i utgangspunktet sminket seg for å fremheve uten at det var tydelig, så hadde det ikke vært noe problem.

Men han kameraten er litt mer en jeg tror jeg kunne vært sammen med, selv om det ikke synes så VET jeg jo at han bruker lenger tid på utseendet sitt en jeg gjør på mitt, han bruker mer penger på hudpleie en jeg kan finne på og han barberer flere steder en jeg gjør.... så han KAN være litt over the hill, selv om det ikke ser femi ut.

Liker å føle meg som den mest "forfengelige" av "oss".... bittelitt mer en ham ihvertfall... :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Flere menn skulle barbert leggene. Seriøst.

Skrevet

neeeei!!! liker at menn har hår på leggene jeg!! glattbarberte bryst og legger blir for forfengelig for min del.... men det ER noen steder de godt kan barbere litt.... :sjarmor:

Skrevet

LB liker også menn meg hår :sjarmor:

Skrevet

Suzy liker glatte brystkasser... *sukke*

Øh... men nå var det sminke. Nei, jeg syns ikke noe særlig om det. Men jeg liker en mann som pleier seg selv.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke noe imot gutter som sminker seg.

*drømmer om glattbarbert brystkasse og mindre hår ellers på kroppen til en viss gutt* :oops:

Skrevet

Hvis gutter vil sminke seg, så værsågod. men jeg håper min samboer ligger unna min mascara og øyenskygge! :tunge1:

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg liker renvaska, ikke altfor jålete menn, med en viss mengde hår på brystet og magen, hår på legger og armer (ganske mye), og frisert "down under".

Hva sminke angår så syns jeg det er nok med concealer og lipsyl. For meg blir det feil med noe mer.

(Hvis mannen har helt lyse øyenbryn og vipper, så skal det noe til for at jeg faller for ham, så da trengs det permanentfarge - IKKE mascara.)

Skrevet

Jeg syns ikke at det gjør noe hvis gutter sminker seg. tvert imot - det kan være veldig fint hvis gutten vet å sminke seg riktig.

To venner av meg sminker seg med svart eyeliner og mascara og det ser rett og slett bare lekkert ut :sjarmor:

Skrevet

så lenge gutten sminker seg diskret så gjør det meg ingenting. litt concealer, eyeliner og et lite fjærlett strøk av mascara vil nok gjøre "underverker" for mange menn.

liker også når menn har massemasse svart eyeliner + skygge - men kun på de som har stilen til det! småsexy punk&gothgutter med svartsminkede øyne er bare nam... :sjarmor:

Skrevet
liker også når menn har massemasse svart eyeliner + skygge - men kun på de som har stilen til det! småsexy punk&gothgutter med svartsminkede øyne er bare nam... :sjarmor:

:wow:

Skrevet

Kult er det ikke, men de må vel sminke seg. Så lenge min ikke gjør det!

Skrevet
Flere menn skulle barbert leggene. Seriøst.

NEI NEI NEI!!

Skrevet

Har ikke sansen for menn og sminke, annet enn til teater- og karnevalsbruk. Men vil de fjerne hår, er det helt greit. Synes det er deiligst når en kjenner litt hud mellom alt håret... :oops:

Men sminke, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...