Gå til innhold

Plutselig lesbisk etter brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi gikk nylig igjennom et vanskelig brudd med sin mannlige samboer. De hadde vært i lag i 4 år. Før dette forholdet har venninna mi alltid hatt mange mannlige kjærester og har til og med et barn fra før med en tidligere eks.

Så kom hun plutselig ut nå og annonserer til venner og bekjente at hun er lesbisk!? Hun sier hun er drittlei menn, at de kun sårer henne og hun nå vil ha en kvinne.

Hva i alle dager? Skifter man sånn plutselig?

Må sies at vi rundt selvsagt støtter henne, men er litt sjokkerte her vi sitter og lurer på om det hele er et spill for galleriet? Vi har alltid visst at hun kikker mye på kvinner, måler dem opp og ned og har vært generelt (sykelig) sjalu på andre kvinner.

Andre som har skiftet like that?

Anonymous poster hash: 8cdeb...1de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker slik, var en periode her i området jente etter jente gikk inn i et forhold med ei annen jente men disse har nå typer, virker mer som en trend, lol.

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig å skifte, men slik du beskriver venninna di, er dette bullshit. Hun er lei av menn? Ikke akkurat måten å annonsere å være lesbisk på mener jeg...

Anonymous poster hash: e761b...abd

• Liker 1
Skrevet

lol.

Litt av et brudd.

Skrevet

Kun en dramatisk og oppmerksomhetsøkende måte å vise alle hvor lei hun er av at forholdene ikke fungerer. Tante ble sammen med ei dame etter ett langt dårlig forhold. Hun er nå sammen med en mann og blir flau om noen nevner hennes lesbiske periode

Anonymous poster hash: 47a16...873

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en trend i tiden, både å skulle ha forhold til en av samme kjønn (spesielt kvinner) og rope etter oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 3d227...282
Skrevet

Slik er en venninne av meg også. Det er mulig å finne ut midt i livet at man er lesbisk, men det er ikke noe man kan bestemme fordi man er "lei av menn".

Skrevet

De som er lesbisk på ordentlig er vel neppe så begeistret for disse wannabe-lesbene og "nå er jeg lesbisk fordi jeg er lei av menn" forklaringene deres.

Anonymous poster hash: cfe7a...6fc
  • Liker 3
Skrevet

Hvis hun virkelig er lesbisk eller bifil så er nok dette noe hun har gått med lenge i det stille. Hvis man plutselig blir lesbisk fordi man er lei menn så har man ikke mye kunnskap om emne tør jeg påstå.

• Liker 1
Skrevet

jeg kjenner mange jenter på min alder (rundt 30) som har hatt en lesbisk periode. Det virker som det er en fase mange damer som er litt eventyrlystne er innom. ingen har forblitt lesbiske.

Anonymous poster hash: d190a...4f7
Skrevet

Man kan ikke plutselig bli lesbisk, nei. Man kan være bi eller nysgjerrig eller absolutt ha vært lesbisk hele tiden uten å vite det, men man kan ikke bare bytte over sånn vips.

Det er jo egentlig veldig merkelig å bruke "nå er jeg lei menn"-agrumentet, for kvinner er vel så slitsomme å date. :P

Og nei, vi som er virkelig lesbiske syns ikke det er så stas med de som er det bare litt fordi de er spennende, da blir man gjerne forelska før vedkommene går tilbake til å date menn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Etter et langt ekteskap og flere mislykkede forhold med andre menn forelsket jeg meg helt ut av det blå i min beste venninne, og vi ble sammen tidligere i sommer.

Jeg liker menn, og jeg ser ikke på meg selg selv som lesbisk (ikke bi heller faktisk), men fy fader så mye mer behagelig dette forholdet er enn mine tidligere. Jeg storkoser meg, og jeg slipper å konstant bli vekt av en hard pikk i ryggen eller mellom rompeballene.

Jeg har funnet ut at jeg ikke bryr meg om merkelapper og at personens kjønn virkelig ikke har så mye å si hvis man trives godt sammen. Jeg orker ikke kaste bort tid på å være sammen med feil person bare fordi de har "korrekt" genitalia.

• Liker 1
Skrevet

Finnes jo mange (?) som har levd som hetro (gift/barn) og så kommer ut av skapet etter mange år

Skrevet

Ut fra TS sin beskrivelse virker dette å være en kvinne som bare vil forsøke noe nytt. Er man da lesbisk? Nei, man er vel mer eksperimentell.

Det kan jo hende at venninna ikke har vært noe åpen om det tidligere, at hun egentlig alltid har vært klar over sin dragning mot kvinner, men har valgt å være i forhold til menn fordi det er forventet, enklest, ikke så skummelt som å innrømme at man er lesbisk osv.

Jeg hadde også en venninne som sa noe liknende da hun ble dumpet: "Nei, nå blir jeg lesbisk!" Da ble jeg litt småforbanna og forklarte henne at det er ikke bare noe man bestemmer seg for å bli. Hadde det vært sånn, så hadde jeg selv bestemt meg for å vært heterofil da jeg var ungdom. Noen har vel bare et behov for å blåse litt ut etter å ha mislykkes med noe?

Anonymous poster hash: dd7be...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...