AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 kjøpte meg denne jakka til høsten. men da jeg gikk ut med den igår begynte jeg plutselig lure på om det var litt for mye? bruker den bare til hverdags. stoffet er litt pels aktig eller sånn pelsete da i mangel på et bedre ord. ser ikke ut som pels heller. Den dekker rumpa akkurat og er litt oversized. Puter i skuldrene. Hvis det har noe å si er jeg lav, slank, 22 år og bruker mye mørke høytlivs jeans og skjørt med tights. prøver å røffe det opp litt for å ikke se for pyntet ut, men denne jakke hjelper kanskje ikke på det ? Anonymous poster hash: 25eef...1ad
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Syns ikke jakken var noe spesielt oppsiktsvekkende. Det jeg heller hadde vært nervøs over er at du sier at du er slank, noe den jakken det absolutt ikke avslører:s Anonymous poster hash: 69c78...3dd
Chloe- Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Jeg har ikke veldig sansen for dobbelspente jakker uten fasong.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Synes ikke den så spesielt pyntet ut. Anonymous poster hash: 0360b...531
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 ok så bra, nei den ble veldig stor. trodde ikke den var så oversized som den viste seg å være og lat om jeg er gadd jeg ikke sende den i retur. har alltid tenkt at så lenge man ser at bena er slanke ? hehe. Nei, men godt den ikke så pynta ut jeg syns jo ikke det da jeg bestilte den, men så så jeg rundt meg og så bare sånne bergans jakker, sant. Anonymous poster hash: 25eef...1ad
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Den var absolutt ikke pen, men det er så mange stygge jakke for tida at sen glir nok fint inn. Men hvorfor ikke skaffe deg en figursydd kåpe, med et mindre bråkete mønster? Da kunne du faktisk sett flott ut.Anonymous poster hash: bb187...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå