AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Jeg trodde aldri jeg skulle få kjenne denne følelsen. Denne følelsen av respekt, god kjemi, å bli tatt vare på og bli elska for den en er. Jeg er i midten av 30 årene og har aldri vært forelsket før nå. Og denne følelsen er helt fantastisk! Jeg syns det er helt utrolig at to mennesker kan ha så god kjemi. Tenk at vi er så like og tenk at vi to fant hverandre!! Det er nå en innser at alle klisjer er sanne. Jeg unner hver og en denne følelsen. Og det aller beste er at forelskelsen er gjensidig <3 <3 <3 Anonymous poster hash: e99c7...62d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Fantatisk og det gir meg håp om at det skal skje meg også nyt det for alt det er verdt. Hvordan møttes dere og har dere barn fra før? Hilsen en dame på 34 med barn som tydeligvis bare har møtt på feile menn.Anonymous poster hash: 9580e...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Fantatisk og det gir meg håp om at det skal skje meg også nyt det for alt det er verdt. Hvordan møttes dere og har dere barn fra før? Hilsen en dame på 34 med barn som tydeligvis bare har møtt på feile menn.Anonymous poster hash: 9580e...1b2 TS her Jeg har 2 barn. Vi møttes på Tinder (!) Jeg har datet mange menn, men nå er jeg veldig glad for at det ikke ble noe med de Ikke gi opp. Jeg vet det er klisje, men en dag står han der!! Anonymous poster hash: deec3...43a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ok:) godt å høre at det går an iallefall.. Jeg møtte en på sukker som jeg var sammen med i 1 år. Han fikk meg til å føle på følelser jeg aldri før har kjent på. I starten følte jeg det likt som det du beskriver, men han ble en annen person etter hvert. Jeg gav og gav og fikk minimalt tilbake og vi hadde alt for lite tid sammen. Jeg klarer ikke å se 2 ganger på en mann om dagen. Det er eksen jeg fortsatt savner og vil ha, men lever livet mitt videre uten han. Håper jeg er like heldig som deg. Jeg blir glad på alle andre sine veiner som får det til:) ønsker dere all lykke:)Anonymous poster hash: 9580e...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Ok:) godt å høre at det går an iallefall.. Jeg møtte en på sukker som jeg var sammen med i 1 år. Han fikk meg til å føle på følelser jeg aldri før har kjent på. I starten følte jeg det likt som det du beskriver, men han ble en annen person etter hvert. Jeg gav og gav og fikk minimalt tilbake og vi hadde alt for lite tid sammen. Jeg klarer ikke å se 2 ganger på en mann om dagen. Det er eksen jeg fortsatt savner og vil ha, men lever livet mitt videre uten han. Håper jeg er like heldig som deg. Jeg blir glad på alle andre sine veiner som får det til:) ønsker dere all lykke:)Anonymous poster hash: 9580e...1b2 Du må nok få eksen utav hodet ditt før du prøver med nye menn. Jeg er 100 % sikker på at en dag vil du finne en mann som passer deg. Jeg har vært der du er nå. Ta tiden til hjelp. Få det godt med deg selv for da stråler du og flere menn legger merke til deg. Takk for lykkeønskningene Anonymous poster hash: deec3...43a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Tusen takk. Det er ikke mangel på menn som viser interresse, men jeg er helt off når det kommer til andre menn. Må bare ta tiden til hjelp:) Anonymous poster hash: 9580e...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå