temolitus Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Heihei! I år har jeg planer om å være julenisse for de mindre heldige. Tenkte å dra inn til Oslo i desember med gaver til uteliggere/tiggere/narkomane osv Er relativt god med strikkepinnene, er det en god ide og strikke votter, luer, sokker osv? Forslag? Åh, jeg gleder meg sånn til jul 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg har gjort lignende ting før. Mitt tips er å dra TIDLIG i desember. Når det nærmer seg jul, "ryddes" gatene så heftig at du ikke finner noen å gi ting til... Alle "løse fugler" fraktes bort så fort de nærmer seg sentrum igjen. Og du, husk å smøre med deg matpakker og/eller bake boller eller lignende, det er populært. Anonymous poster hash: 80323...462 2
Pinkee Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Varme klær og mat er vel en sikker vinner. Bare ikke gi dem penger.. Så strikk i vei du, så gjør du mange glade 6
temolitus Skrevet 29. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2014 Jeg har gjort lignende ting før. Mitt tips er å dra TIDLIG i desember. Når det nærmer seg jul, "ryddes" gatene så heftig at du ikke finner noen å gi ting til... Alle "løse fugler" fraktes bort så fort de nærmer seg sentrum igjen. Og du, husk å smøre med deg matpakker og/eller bake boller eller lignende, det er populært. Anonymous poster hash: 80323...462 Det skal jeg huske på
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Fin tanke Tror nok de vil bli glade for luer, votter, boller, og kanskje også pulsvarmere? Pulsvarmere er geniale. Raske å strikke, og varmer godt. Anonymous poster hash: 9cdcd...936 1
Sugerøret Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Ta kontakt med "Hjelp oss å hjelpe" De tar mange turer rundt om,til de som har lite. Deler ut klær,soveposer,tepper,kaffe,kakao,boller ,mat osv.
temolitus Skrevet 30. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2014 I gang med den første votten 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 I gang med den første votten Utrolig fin! Snilt av deg. Anonymous poster hash: 2cf47...ff5 2
temolitus Skrevet 30. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2014 Utrolig fin! Snilt av deg. Anonymous poster hash: 2cf47...ff5 Takk
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Fine votter! Og så har du sånne negler som jeg alltid har ønsket meg, heldiggris. Anonymous poster hash: 9cdcd...936
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Sjekk ut Alternativ Jul. De arrangerer julefeiring i Oslo sentrum bl.a. for de som bor ute, narkomane osv. De trenger alltid presanger til å gis ut på julefeiringen. Anonymous poster hash: 73a29...d24
LaLune Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Så omtenksom du er og den halve votten ser jo helt herlig ut
temolitus Skrevet 30. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2014 Fine votter! Og så har du sånne negler som jeg alltid har ønsket meg, heldiggris. Anonymous poster hash: 9cdcd...936 Hehe, tusen takk! Sjekk ut Alternativ Jul. De arrangerer julefeiring i Oslo sentrum bl.a. for de som bor ute, narkomane osv. De trenger alltid presanger til å gis ut på julefeiringen. Anonymous poster hash: 73a29...d24 Takk for tips Så omtenksom du er og den halve votten ser jo helt herlig ut Tusen takk
temolitus Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2014 Var i garnbutikken i dag, og selvfølgelig har de ikke mer av garnet jeg begynte på, og selvfølgelig husker jeg ikke hva det heter så jeg kan få kjøpt det andre steder... Noen som har tips til et garn som er godt å strikke votter av?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Var i garnbutikken i dag, og selvfølgelig har de ikke mer av garnet jeg begynte på, og selvfølgelig husker jeg ikke hva det heter så jeg kan få kjøpt det andre steder... Noen som har tips til et garn som er godt å strikke votter av? Har du vist de i butikken bildet? Kanskje de gjenkjenner navnet på garnet ved å se på det?
temolitus Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2014 Har du vist de i butikken bildet? Kanskje de gjenkjenner navnet på garnet ved å se på det? Nei, huff det tenkte jeg ikke på
Apple- Skrevet 2. oktober 2014 #17 Skrevet 2. oktober 2014 Husk også at det er mange menn som bor ute, vet fra her jeg bor at det er et stort behov for bl.a sko til menn (men det kan du jo ikke strikke ). Luer, sokker og votter til menn hadde jeg fokusert på Mye god karma som kommer din vei nå
Sphynx Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, huff det tenkte jeg ikke på ta med deg votten til butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå