Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at en kvinne nede i tråden her mener at kvinner tåler lite, jeg mener det er fullstendig feil.

1. Kvinner er kvinner verst , hvem har vel mer energi til baksnakking,manipulering,intriger og grenseløs selvopptatthet? De er beinharde !

2. Hvem kan vel tåle mer nervegift(Botox) , silikone , kremer, sparkel,rynkeprodukter,hårspray,neglelakker,behandlinger,algedrinker,slankepiller ? Beinharde!

3. Hvem er vel i stand til å leve som en bitter hevngjerrig psykopat lengre enn en kvinne ? Hvem utstår å bruke sine uskyldige barn som våpen i konflikter? Som sagt , beinharde!

4. Hvem kan vel snu opp/ned raskere på en diskusjon enn en glattpolert dramaqueen som trekker frem grinevåpnet ? Beinharde og utspekulerte !

Men jeg liker de likevel, klarer meg ikke uten. Og heldigvis finnes også noen innimellom alt dette som er rent menneskelige , ja til og med elskelige .

Hysteri , dramatisering , overgangsalder med påfølgende sinnsykdom , dovenskap , ondskap og vrangvilje er ikke så lite utbredt.

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Og du vil med denne tråden irritere noen? :) Eller? Hva er det du prøver på her?

Skrevet

Kommer an på hva du legger i "hard" og "tåler lite". "Hard" i betydningen av selvsikker, så vil jeg si nei.

Du kan velge å se en hevngjerrig kvinne som hard, jeg ser det heller slik at hun tåler såpass lite at hun ikke takler avvisning og ikke klarer å gå videre med livet.

Anonymous poster hash: 2aa8b...98b
Skrevet

Jeg merker du er litt sur. Her, ta en bolle :hug:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...