Anders42 Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Ser at en kvinne nede i tråden her mener at kvinner tåler lite, jeg mener det er fullstendig feil. 1. Kvinner er kvinner verst , hvem har vel mer energi til baksnakking,manipulering,intriger og grenseløs selvopptatthet? De er beinharde ! 2. Hvem kan vel tåle mer nervegift(Botox) , silikone , kremer, sparkel,rynkeprodukter,hårspray,neglelakker,behandlinger,algedrinker,slankepiller ? Beinharde! 3. Hvem er vel i stand til å leve som en bitter hevngjerrig psykopat lengre enn en kvinne ? Hvem utstår å bruke sine uskyldige barn som våpen i konflikter? Som sagt , beinharde! 4. Hvem kan vel snu opp/ned raskere på en diskusjon enn en glattpolert dramaqueen som trekker frem grinevåpnet ? Beinharde og utspekulerte ! Men jeg liker de likevel, klarer meg ikke uten. Og heldigvis finnes også noen innimellom alt dette som er rent menneskelige , ja til og med elskelige . Hysteri , dramatisering , overgangsalder med påfølgende sinnsykdom , dovenskap , ondskap og vrangvilje er ikke så lite utbredt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Kvinner er beinharde Og det er ikke menn? 1
Gjest avocadoen Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Og du vil med denne tråden irritere noen? Eller? Hva er det du prøver på her?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Kommer an på hva du legger i "hard" og "tåler lite". "Hard" i betydningen av selvsikker, så vil jeg si nei. Du kan velge å se en hevngjerrig kvinne som hard, jeg ser det heller slik at hun tåler såpass lite at hun ikke takler avvisning og ikke klarer å gå videre med livet. Anonymous poster hash: 2aa8b...98b
gnuffe Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg merker du er litt sur. Her, ta en bolle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå