Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere de rettferdiggjør dette for seg selv og det å behandle sin kjære slik? Gjerne menn med kone eller samboer og barn. Pose og sekk?

Anonymous poster hash: 31804...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn tømmer seg i alt med puls, og skylder på biologien. Patetisk. Det å ødelegge en familie og lyve til sin partner er visst ikke så farlig for menn.

Anonymous poster hash: bc08c...592
Skrevet

Nei, men jeg er genuint interressert i å høre hva dere tror kan være grunnen?

TS

Skrevet

TS

Troll til kjerringer! :plystre:

Anonymous poster hash: 51514...413

• Liker 2
Skrevet

At dere kvinner presser menn inn i et hjørne og lar ikke oss være oss selv og heler vil shape mennene dere slik dere vil ha det. Men det er ikke slik vi er og det resulterer i konflikter.

Gale kvinnfolk

Anonymous poster hash: fefce...968
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan tror dere de rettferdiggjør dette for seg selv og det å behandle sin kjære slik? Gjerne menn med kone eller samboer og barn. Pose og sekk?

Antageligvis fyrer som har et digert Hore/Madonna kompleks.

Skrevet

Troll til kjerringer! :plystre:Anonymous poster hash: 51514...413

hvorfor ikke gå fra kona da?

Skrevet

At dere kvinner presser menn inn i et hjørne og lar ikke oss være oss selv og heler vil shape mennene dere slik dere vil ha det. Men det er ikke slik vi er og det resulterer i konflikter.

Gale kvinnfolk

Presser? Så mannfolk klarer ikke kommunisere når de ikke er fornøyd? Uansett er det ikke god grunn til å være utro. Jeg får vondt i endetarmen av menn som klager på kona si og at hun er så kjip, sur etc. SNAKK MED HENNE DA FOR F...!!!!!!!

Skrevet

Jeg leste et sted(tror det var en bok av Frode Thuen) at kronisk utro menn ofte har lav selvfølelse. De får gjerne stimulert egoet litt når de får oppmerksomhet fra kvinner.

• Liker 1
Skrevet

TS

Det er nok like mange grunner som det er parforhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke. Jeg vokste opp uten min biologiske far siden han bedro moren min da hun var gravid. Om han allerede hadde bedratt henne på et tidligere tidspunkt før det vet jeg ikke, alt jeg vet er at han har vært notorisk utro i samtlige forhold han har hatt siden. Men jeg har aldri en eneste gang hørt at han har tatt ansvar for de valgene han har tatt, tvert om så har han løyet og jobbet hardt for å overbevise sin uskyld til tross. Jeg har ikke så mye å gjøre med han i dag nettopp av den grunn. Hadde han nå enda hatt baller til å stå for det han gjør!!

Anonymous poster hash: 10440...488
Skrevet

De rettferdiggjør sikkert dette for seg selv på samme måte som kronisk utro kvinner gjør. Jeg er ikke kroniker på dette området og kan derfor ikke gi noen forklaring på hvorfor kronikere på dette området handler slik de gjør.

Anonymous poster hash: e3e7a...067

Skrevet

Jeg leste et sted(tror det var en bok av Frode Thuen) at kronisk utro menn ofte har lav selvfølelse. De får gjerne stimulert egoet litt når de får oppmerksomhet fra kvinner.

De vil med andre ord alltid være slik?

Skrevet

Jeg er så psykisk ødelagt pga utroskap, er derfor jeg må holde meg unna menn. Kommer aldri til å stole på noen igjen. Synd at folk ikke tenker mer gjennom konsekvensene av sin oppførsel. Jeg kunne aldri gjort noe sånt mot noen. Synd ingen menn respekterer mine grenser :(

Skrevet

Jeg er så psykisk ødelagt pga utroskap, er derfor jeg må holde meg unna menn. Kommer aldri til å stole på noen igjen. Synd at folk ikke tenker mer gjennom konsekvensene av sin oppførsel. Jeg kunne aldri gjort noe sånt mot noen. Synd ingen menn respekterer mine grenser :(Anonymous poster hash: bc08c...592

Beklager å si det, men det kan nok ha noe med å gjøre med valget ditt av menn.

Skrevet

Det stemmer godt med noen av de mennene jeg kjenner til som er er utro.

Selv om det ikke stemmer i alle tilfeller.

Skrevet

Beklager å si det, men det kan nok ha noe med å gjøre med valget ditt av menn.

Jeg er dsv ikke synsk, tok laaang tid før de viste sine sanne sider. Jeg tar ikke ansvar for andres bedritne oppførsel. Men at det er opp til meg å sette grenser er jeg enig i.

Skrevet

Presser? Så mannfolk klarer ikke kommunisere når de ikke er fornøyd? Uansett er det ikke god grunn til å være utro. Jeg får vondt i endetarmen av menn som klager på kona si og at hun er så kjip, sur etc. SNAKK MED HENNE DA FOR F...!!!!!!!

Jeg har 2 skikkelige forhold og vær eneste gang jeg prøver å kommunisere blir de kald og sure og det skal gå på deres permisser eller ingens. Nei det er ingen god grunn til å være utro, men blir man presset opp til et hjørne så kan man gjøre mye dumt. Tro meg jeg har prøvd å kommunisere. Fungerte dårlig, for mange kvinnfolk er mentalt ustabile. Ta en titt på dere selv og hvordan dere er før dere ødelegger forholdet. Egoister.

Skrevet

Jeg har merket at kvinner er veldig egoistiske og tenker mye på seg selv. Det stimulerer bitch genene og de blir helt fucka i hodet.

Dette fant jeg ut av meg selv etter utallige ons og kvinnelig observasjon.

Skrevet

Jeg har 2 skikkelige forhold og vær eneste gang jeg prøver å kommunisere blir de kald og sure og det skal gå på deres permisser eller ingens. Nei det er ingen god grunn til å være utro, men blir man presset opp til et hjørne så kan man gjøre mye dumt. Tro meg jeg har prøvd å kommunisere. Fungerte dårlig, for mange kvinnfolk er mentalt ustabile. Ta en titt på dere selv og hvordan dere er før dere ødelegger forholdet. Egoister.

Da har du vært borti feil damer. Jeg blir bare glad om noen påpeker noe som kan forbedres :) Men det er det ingen menn som tør, de stikker bare av. Selv om de er sååå enige i begynnelsen av datingen at det er viktig å være ÆRLIG og KOMMUNISERE. Piss meg i øret sier jeg bare. Orker ikke la menn ødelegge meg noe mer, har fått nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...