Gjest Heartbeat Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 http://nhi.no/forside/sadistiske-nett-troll-45306.html Jaha, da vet vi det 1
Gjest brutal_mann Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Intet nytt under solen mao. Det er forøvrig heller ingen grunn for at dette ikke skal gjelde alle personlighetstyper psykolgien definerer. Altså, at en kan lese ut persnolighetstypen til karakteren som svarer på forum over tid.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Ja okei. Jeg kalles ofte for troll fordi jeg liker å kverulere i diskusjoner, men vil ikke si jeg har sadistiske personlighetstrekk av den grunn. Anonymous poster hash: d9052...f42
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 folk tror sadister er noe heeeeeeeeeeelt sykt og det er jeg hvertfall ikke (sikter ikke til #3) men greia er, at mange er sadistiske. de liker at folk blir utsatt for noe vondt. trenger jo ikke være at en fryder seg over en annens død, gjelder mye mindre ting også. som at man kom med en stygg kommentar som virkelig traff og svei, at en person man ikke liker får hets av flere, at noen driter seg skikkelig ut og sånt Anonymous poster hash: fd983...917
Gjest Meeh Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Håpløst å ikke definere hva "troll" er i artikkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå