AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Min nå samboer har løyet om små ting veldig lenge til meg, det er ikke av stor karakter men på samme tid er det sårende. Han løyet blant annet om å ha hatt sex med ei god venninne av meg (før meg og han da selvsagt. Er ikke sur for det, men for at han løy), han sa nei i flere mnder før han innrømte det. Han har løyet om hvor han er på fest, gikk bak min rygg på en fest med to av hans tidligere flammer noe han lovet han ikke skulle. Samt angående ei eksdame som prøvde seg, jeg så hun skrev på facebook da jeg satt ved siden men han påsto nei (type "jeg syns det er dumt du har fått deg dameopplegg") Det er mer, men trenger ikke utbroderte absolutt alt her. Er generelt små ting og ikke alvorlig, sviket for meg her er løgnen. Vi har lovet å være 100% ærlig. Jeg har snakket med han om det, ble nesten slutt men hn har lovet dyrt og hellig og slutte med det. MEN jeg kjenner at han har brutt tilliten min, føler meg usikker. Ønsker ikke type dump han for det ønsker jeg ikke, men ønsker tips til å bygge opp tilliten igjen. Noen som har tips?Anonymous poster hash: ba995...37c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 An gjør det der for å vise at han ennå har "demand" på markedet, altså slik at du skal føle at han må holdes på for å ikke mistes. Det er han som har selvtillit problemer her, han er nok redd for å miste deg og vil da prøve å virke som mer "verdifull" på en måte. Dere bør nok snakke litt om forholdet deres, og snakke om deres usikkerheter sammen.Anonymous poster hash: 7f001...bb9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 An gjør det der for å vise at han ennå har "demand" på markedet, altså slik at du skal føle at han må holdes på for å ikke mistes. Det er han som har selvtillit problemer her, han er nok redd for å miste deg og vil da prøve å virke som mer "verdifull" på en måte. Dere bør nok snakke litt om forholdet deres, og snakke om deres usikkerheter sammen.Anonymous poster hash: 7f001...bb9 Som nevnt har vi snakket om dette flere ganger, han har sett hvordan det kan tære på oss. Er vell også inneforstått med at han mister meg til slutt på en måte. Klarer ikke å se han lyver fordi han skal vise meg at han må holdes på, han vet at løgn er måten å miste meg på. Men foralldel det kan hende du har rett. Han svarer bare at han ikke helt vet hvorfor, mener han vet der er galt men gjør det uansett. Men nå har det gått en stund uten da, men kjenner det har tæret på meg en god del. Anonymous poster hash: ba995...37c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Andre? Anonymous poster hash: ba995...37c
Namo Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Kanskje du kan snakke litt med ham for å finne ut hvorfor han lyver for deg. Det virker som han lyver om ting som egentlig ikke har noen stor betydning, ting som har skjedd før dere ble sammen f.eks. Veldig dumt at han gjør dette for det ødelegger for tilliten dere imellom. Er han redd for hvordan du vil reagere om han sier sannheten? Kanskje han har lært seg til dette fra han var liten at det lønner seg å lyve for å slippe negativ reaksjon fra andre? Skjønner godt det er vanskelig for deg å ha det sånn. Tillit kan alltid bygges opp igjen tror jeg, men da må begge jobbe litt for det. Tror han må erfare at det ikke er farlig å være ærlig. Vis ham at du setter pris på at han er ærlig, at du ikke blir sint, men respekterer at han sier sannheten og at du er glad for at han viser deg den tilliten. Det handler mye om å bli trygg på hverandre tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Det høres jo ut som du muligens er redd for/sjalu på andre damer han har vært sammen med tidligere. Hvorfor nekte han å dra på en fest der to tidligere flammer var?? Hvorfor maste du i flere måneder om han hadde ligget med en venninne?? Tror nok mannen din lyver for å slippe drama fra deg. Anonymous poster hash: d1a19...6c7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Det høres jo ut som du muligens er redd for/sjalu på andre damer han har vært sammen med tidligere. Hvorfor nekte han å dra på en fest der to tidligere flammer var?? Hvorfor maste du i flere måneder om han hadde ligget med en venninne?? Tror nok mannen din lyver for å slippe drama fra deg. Anonymous poster hash: d1a19...6c7 For vi har en enighet om at vi ikke trenger å feste med de som vi har fortid sammen med. Noe han selv ønsket, jeg har bare sagt at jeg ønsker det samme. Vi er på fester med dem, men da er vi oftest begge to. For å si det slik det blir mer drama når han lyver, de gangene han har fortalt sannheten har det ikke blitt drama av den grunn så litt rart om det er det. Denne venninna var fordi jeg følte det var noe å merket på han at han løy på en måte. Anonymous poster hash: ba995...37c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Kanskje du kan snakke litt med ham for å finne ut hvorfor han lyver for deg. Det virker som han lyver om ting som egentlig ikke har noen stor betydning, ting som har skjedd før dere ble sammen f.eks. Veldig dumt at han gjør dette for det ødelegger for tilliten dere imellom. Er han redd for hvordan du vil reagere om han sier sannheten? Kanskje han har lært seg til dette fra han var liten at det lønner seg å lyve for å slippe negativ reaksjon fra andre? Skjønner godt det er vanskelig for deg å ha det sånn. Tillit kan alltid bygges opp igjen tror jeg, men da må begge jobbe litt for det. Tror han må erfare at det ikke er farlig å være ærlig. Vis ham at du setter pris på at han er ærlig, at du ikke blir sint, men respekterer at han sier sannheten og at du er glad for at han viser deg den tilliten. Det handler mye om å bli trygg på hverandre tror jeg. Dette har jeg gjort. De gangene han er ærlig om fortiden har jeg ikke blitt sint, men faren er vell at jeg har blitt sint når han har løyet så han regner med at jeg vil blir det av sannheten også. Usikker egentligt, det er han vist selv også Får prøve å prate mer med han om det. Håper alt kan bygges opp igjen for dette tærer veldig på mg og på forholdet våres. Anonymous poster hash: ba995...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå