AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Del Skrevet 29. september 2014 Heisann. Jeg vet, et veldig vanlig spørsmål. Men lurer nå på om det er noen av dere med litt peil her inne som har et treningsprogram for vektnedgang. Tingen er at jeg trener ca 6 dager i uken, men har hatt en pause i sommer og gått opp litt grunnet mye restaurantmat. Jeg trener kondisjon, styrke og svømming. Utelukkende trener jeg både litt kondisjon og med frivekter. Det er her jeg lurer på om jeg burde endre noe. Vil jeg eksempelvis kunne gå ned mer om jeg trener kun styrke 2 dager i uka og kun kondisjon de 3 andre. Altså at jeg ikke kombinerer disse to på samme dag. Vanlig økt for meg er ca 15 min oppvarming på mølla, 30 min styrke og 10 min kondisjon igjen etter det. Hva kan jeg bedre og har noen et program som funker til meg for en slankere kropp? VELDIG glad for svar :-D Anonymous poster hash: aa272...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Del Skrevet 29. september 2014 All trening er bra trening og den beste treningen er den du gjennomfører. Konsisjon brenner mer kalorier, men styrke strammer opp og gir høyere forbrenning. Ja takk, begge deler. Gjør noe du vet du kommer til å fortsette med på sikt.Anonymous poster hash: 866ef...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fannykristina Skrevet 29. september 2014 #3 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg trener 5-7 ganger i uken og kombinerer både styrke og kondisjon, går helt fint. Men du bør ta kondisjon først deretter styrke, ikke kondisjon igjen. Kan være det er en myte, men har hørt at da bryter du ned noen av musklene igjen.. Jeg trener 30 min-1 t kondisjon og 40-1t styrke, hvor lang tid jeg bruker på styrke avhenger av hva jeg gjorde på kondisjonstreningen. Ikke kjør deg helt ut på kondisjon, da vil du ikke yte ditt beste på styrelederen. Fokuser mest på kondisjon en uke, deretter styrke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 29. september 2014 #4 Del Skrevet 29. september 2014 Du må endre kostholdet ditt, ikke treningen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Del Skrevet 30. september 2014 Du må endre kostholdet ditt, ikke treningen Må ikke det. Spiser ikke veldig usunt selv om jeg spiser mye ute Det var i perioden jeg gikk uten trening at jeg la på meg de ekstra kiloene, ergo vil jeg tro at det nå skal gå an å trene seg ned til opprinnelig vekt. Ville da vite om det mest optimale er å Skille kondisjon og styrketreningen og om noen hadde forslag til et treningsprogram. Det er det.Anonymous poster hash: aa272...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 30. september 2014 #6 Del Skrevet 30. september 2014 Må ikke det. Spiser ikke veldig usunt selv om jeg spiser mye ute Det var i perioden jeg gikk uten trening at jeg la på meg de ekstra kiloene, ergo vil jeg tro at det nå skal gå an å trene seg ned til opprinnelig vekt. Ville da vite om det mest optimale er å Skille kondisjon og styrketreningen og om noen hadde forslag til et treningsprogram. Det er det.Anonymous poster hash: aa272...f23 Trener du seks ganger i uken uten å merke resultater -da ligger problemet et annet sted. Du kan bytte ut med mer kondisjon, men dette vil også gå utover musklene. Altså mye av vekten vil reduseres i musklene og du blir ikke nødvendigvis strammere selv om du går ned i vekt. Det er mye sant i "30% workout & 70% food" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #7 Del Skrevet 30. september 2014 Trener du seks ganger i uken uten å merke resultater -da ligger problemet et annet sted. Du kan bytte ut med mer kondisjon, men dette vil også gå utover musklene. Altså mye av vekten vil reduseres i musklene og du blir ikke nødvendigvis strammere selv om du går ned i vekt. Det er mye sant i "30% workout & 70% food" Du må lese det jeg skriver. Jeg har gått en lengre periode uten trening. Lagt på meg i denne perioden som en direkte følge av dette. Er NÅ tilbake på trening 6 dager i uka. NYLIG. Jeg spør derfor om tips til å optimalisere treningen min for å få resultater raskere. Fader heller så deilig det hadde vært hvis folk her inne i stedet for å kverulere bare hadde svart på det en faktisk spør om. Jeg VET godt at kosthold betyr mye, Men det var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: aa272...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 30. september 2014 #8 Del Skrevet 30. september 2014 Du må lese det jeg skriver. Jeg har gått en lengre periode uten trening. Lagt på meg i denne perioden som en direkte følge av dette. Er NÅ tilbake på trening 6 dager i uka. NYLIG. Jeg spør derfor om tips til å optimalisere treningen min for å få resultater raskere. Fader heller så deilig det hadde vært hvis folk her inne i stedet for å kverulere bare hadde svart på det en faktisk spør om. Jeg VET godt at kosthold betyr mye, Men det var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: aa272...f23 Nå skrev du faktisk dette: Tingen er at jeg trener ca 6 dager i uken, men har hatt en pause i sommer og gått opp litt grunnet mye restaurantmat. Du TRENER og har hatt en pause i SOMMER står det i setningen. Faen så greit det hadde vært om du hadde formulert deg riktig fra starten av og nå har jeg jo svart deg de to svarene du burde forventet å få, men om ikke det var det du ville høre, så kan jeg svare dette også: ja, bytt om på treningen din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #9 Del Skrevet 30. september 2014 Ts: Spørsmålet ditt var ikke presist nok, da får du heller ikke presise svar! Så ikke skyld på Kg erne!! Anonymous poster hash: 472ba...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #10 Del Skrevet 30. september 2014 For å få raskt resultat bør du ha kontroll på kostholdet, selv om det ikke var det du spurte om så et det den enkleste løsningen for vektnedgang når du allerede trener 6 dager i uka. Aktivitet gjennom hele dagen er også noe å fokusere på for å forbrenne de ekstra kaloriene. Man må ikke trene 6 dager i uka for å gå ned i vekt på en sunn måte. Økt aktivitet og redusert inntak av usunn mat/overflødige kalorier kan ganske enkelt være løsningen.Anonymous poster hash: 5bbd2...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå