Gå til innhold

Forlovet... og utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har kjent en mann i ett år. Fra starten av har det vært kjemi mellom oss. I begynnelsen av den typen som bare hang i luften, blikk ble til komplimenter.. derfra videre til små berøring.. Aldri uppassende.

Følelsene ble mer og mer intense, vi ble mer komfortable på hverandre. Vi har alltid hatt ett løst og spøkfullt forhold. Spøkene ble grovere - så fant jeg ut at han hadde samboer.

Trakk meg selvsagt tilbake, han tok tegninga. Selvom vi aldri snakket om det skjønte vi begge at vi ikke kunde holde på slik lenger.

... Så endte det i en fest, par drinker for mye og resten er selv forklarende

En måned senere forlover han seg med samboern

Jeg vet det ikke er synd på meg, og det blir å fraskrive ansvar å påstå at fylla har skylda når vi hadde lekt med flammene så lenge som vi gjorde. Jeg vet ikke hvorfor jeg trodde det skulle ende på noen annen måte, men jeg klarer heller ikke forstå hvordan han vel vitende om vår historikk likevel valgte å forlove seg.

Samvittigheten har spist meg opp innvendig i månedsvis over den stakkars uvitende kjæresten, nå som jeg vet hans antakelig ikke stakk så dypt gjør det bare mer vondt :(

Midt oppi det hele vet jeg ikke hvorfor jeg fortsatt føler for han som jeg gjør... Han vet det ikke selv og kommer heller aldri til å få vite det, men jeg kjenner det tærer så på meg og ligge søvnløs natt etter natt og gruble over alt det her...

Anonymous poster hash: 43c62...2ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det forståelig at du har dårlig samvittighet. Det var jo ikke veldig respektfullt det du gjorde. Men alle gjør feil, og her er det ikke du som har størst skyld. Det er først og fremst hans ansvar, som er i et forhold, å holde seg unna andre.

Dette er rett og slett noe du må lære av. Du har ikke brutt noe løfte overfor noen, og dette kommer du nok gjennom. Du må også ta en beslutning på hvorvidt du ønsker å fortelle forloveden om utroskapet.

• Liker 2
Skrevet

Utifra innlegget ditt virker du som et godt menneske som først tok en smart avgjørelse, så tok du en dum avgjørelse. Sånn skjer.

Skriv det på kontoen for livserfaring :)

Skrevet

Hehe, jeg har vært sammen med en sånn fyr.

Det morsomme er at du fortsatt føler noe for kreket nå som du vet at han har hatt kjæreste hele tiden og attpåtil forlover seg. Han er en idiot som behandler jenter som dritt, men du liker han likevel.

Hadde han vært sammen med deg hadde han gjort akkurat det samme med ei annen jente.

Verden vil bedras....

Anonymous poster hash: 64103...7d3

• Liker 2
Skrevet

Antageligvis så hadde han en følelse av forpliktelsesangst, så han hooket opp med deg, men så gjorde opplevelsen at han virkelig innså hvor mye han elsket kjæresten sin og at han ville tilbringe livet sitt med henne.

Han følte det nok ikke som du gjorde TS. Selv om han er en utro drittsekk, så må du slå deg til ro med at han brukte deg. Kanskje dette er leksen du trengte for å holde deg unna opptatte menn i fremtiden?

Anonymous poster hash: 1034e...b5f
Skrevet

Det morsomme er at du fortsatt føler noe for kreket nå som du vet at han har hatt kjæreste hele tiden og attpåtil forlover seg. Han er en idiot som behandler jenter som dritt, men du liker han likevel.

Hadde han vært sammen med deg hadde han gjort akkurat det samme med ei annen jente.

Verden vil bedras....

Anonymous poster hash: 64103...7d3

Dette.

Skrevet

Tenk på den stakkars jenta som skal gifte seg med denne mannen vel uvitende om utroskapen. Gjør henne en tjeneste og fortell henne det. Tenk å gå inn i et ekteskap på den måneden. Eventuelt la noen linke tråden til henne

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...