Bitte Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 Noen som vet hvordan det går her? Har forsøkt å finne noe på nettet...men finner liksom ikke det jeg vil ha. Noen som kan hjelpe?
aline Skrevet 13. juli 2004 #2 Skrevet 13. juli 2004 Vettu, jeg har blitt helt hengt opp i denne serien jeg!! Hun MÅ jo bare velge Banks, jeg er nesten overbevist om at Chris (han som tyster ut alle) er homse, og han gitarspillern tror jeg også er homofil og om han er hetro så spiller han godt + at han uansett ikke har noe interesse for henne (det har han jo sagt flere ganger, han er der KUN for penga og må late som han er interessert i henne), Bill er jeg skrekkelig usikker på, han KAN være homofil, men han KAN også være hetrofil.... men jeg ville gått for Banks!! Er HAN homofil så blir jeg jo nesten litt lei meg!!! men, bortsett fra det så vet jeg ikke om noe nettsted som forteller hvordan det ender, noe jeg synes er helt greit, vil ikke vite før det kommer frem på serien jeg, ellers er jo hele poenget borte. :-?
Gjest Lady-M Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Hehe...jeg er fullstendig hektet på denne serien jeg også! Ble så skuffet i går da vi fikk vite at Luciano er homse. Han er jo bare så kjekk! Har ikke helt sansen for Banks av en eller annen grunn, men han virker veldig streit da. Hvor mange episoder er det igjen? Jeg drar på ferie om to uker og vil ha med meg slutten!!
aline Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Var innmari usikker på Luciano jeg også, han var liksom for pen og på en måte litt for "selvfølge" homse, så jeg trodde kanskje at siden det var lett å tro han var, så var han kanskje ikke? men han var..... har sansen for Banks jeg da, også tror jeg kanskje han har litt sansen for henne, og det er jo litt vesentlig. vet ikke hvor lenge det er igjen, men nå er de fire? er de ikke? også stemmer hun stort sett ut to hver gang, så da er det kanskje to episoder igjen burde det jo bli... dersom de ikke gjør noe spesiellt, men hadde det vært siste gang neste mandag så hadde de sikkert sagt det denne episoden; "få med deg den spennende slutten neste episode" eller noe slikt. Regner med at det er to episoder igjen.
Bitte Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2004 Hihi;) Synes også dette er en spennende greie. Veldig enkel underholdning - men likevel! Jeg vil gjerne vite hvordan det ender,jeg da...er så utolmodig! Helt håpløst! Holder også en knapp på Banks...og gaydaren min sier at Chris er homo. Er usikker på de andre 2. Men tror egentlig bare at det er 1 homofil mann igjen av de 4 siste. Spennende....
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Han som tystet ut Luciano må nok ha en velutviklet gaydar, så det er nok en homse, ja. Dette er forøvrig en realityserie som er artig, synes jeg. Ikke mange av dem.
*Emma* Skrevet 13. juli 2004 #8 Skrevet 13. juli 2004 Grunnen til at dere ikke finner noe om det er jo at serien ble cancellled etter 3 episoder i USA. Om det var pga seertall eller noe annet vet jeg ikke. Men siden til kanalen om programmet stopper etter episode 3 og hvis dere ser på chattesider der er folk litt oppgitt. Jeg er enig med Aline....heier på Banks. Han er den eneste jeg er helt sikker på at er streit. Jeg var bombesikker på at Luciano var gay oså gaydaren min funka der ihvertfall. Jeg har også tenkt det ang Chris at grunnen til at han VET at de andre er gay er at han er det elv. (Har hørt mange som sier at folk som erd et eslv spotter de adre som er det med en gang...selvom ingen sier noe....vet ikke om det er sant da.) Bill er jeg egentlig overbevist om at er homo og det tror jeg om Sharif også....men kan det være så mange som er homo da? Isåfall er det vedig få streite.....
Usikker Skrevet 13. juli 2004 #9 Skrevet 13. juli 2004 Ble så skuffet i går da vi fikk vite at Luciano er homse. Han er jo bare så kjekk! :o Kan han ikke være BÅDE homse OG kjekk da :klø: Sorry - men jeg bare måtte kommentere dette. Vil også si at jeg ikke har fulgt med på serien - og aner ikke hvem disse personene er........
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #10 Skrevet 13. juli 2004 Har nok fått med meg dette programmet jeg og :oops: .. og fikk så vondt av banks når han brakk armen, var ekkelt og se på og jeg kjente at det gjorde vondt i min egen arm
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #11 Skrevet 13. juli 2004 Grunnen til at dere ikke finner noe om det er jo at serien ble cancellled etter 3 episoder i USA. Om det var pga seertall eller noe annet vet jeg ikke. Men siden til kanalen om programmet stopper etter episode 3 og hvis dere ser på chattesider der er folk litt oppgitt. Med en gang jeg hørte om serien ble jeg overrasket over hvor tollerante amerikanerne plutselig var overfor homofili, men at serien ble kansellert etter tre episoder passer mer inn i mine fordommer overfor amerikanere. et bra ( ?) program som spiller på våre fordommer, og kanskje gjør oss litt mer klar over dem. Det verste i går var vel at dama trodde Luciano var homo fordi han viste så sterke følelser ifm. at han brakk armen til han andre. Hadde glemt at følelser var forbeholdt homsene.
Gjest Lady-M Skrevet 13. juli 2004 #12 Skrevet 13. juli 2004 :o Kan han ikke være BÅDE homse OG kjekk da :klø: Sorry - men jeg bare måtte kommentere dette. Var ikke akkurat det jeg mente... Finnes mange kjekke homser bl.a. i min vennekrets. Det virket som om hun hadde mest følelser for han. Hun sa det kriblet i magen da hun var sammen med han og synes han var helt utrolig vakker. Og da synes jeg det var synd for henne at han var homse. Dessuten likte jeg tanken om at han var streit siden han var så kjekk... u see?
Gjest Dodgy Lady Skrevet 13. juli 2004 #13 Skrevet 13. juli 2004 I alle dager!! Banks? Liker dere han? Virker han streit? Altså... Er ikke det han som barberer bort alt hår på kroppen, inkludert beina? Synes han virker utrolig homo... Eller kanskje har de plukka ut den mest homsete streitingen ever, for å lure oss... Eller for å lure meg i hvertfall!!
aline Skrevet 14. juli 2004 #14 Skrevet 14. juli 2004 Er det PGA barberingen du mener han er homo? eller er det andre ting som gjør at du mener det? for barbering av beina og resten av kroppen er så absolutt ingen link til homofili!! (har en meget god, veldig hetrofil, venn som barberer det meste av kroppshår) Liker Banks humor jeg, og at han er den av de som er igjen jeg faktisk tror er hetro.
MarianneE Skrevet 14. juli 2004 #15 Skrevet 14. juli 2004 Hvem er Banks igjen? Er det han som brakk armen og som hun...hun...hun.... hun dama fikk så god kontakt med forrige uke? Han er søøøøøøt.......
aline Skrevet 14. juli 2004 #16 Skrevet 14. juli 2004 jupp, Banks er han som brakk armen, og ja, han er søøøøøøøøt!!
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2004 #19 Skrevet 14. juli 2004 hva heter han der blonde sære lille raringen nå igjen? han sleske?
aline Skrevet 14. juli 2004 #20 Skrevet 14. juli 2004 han som tyster på alle? han er vel den blondeste av de som er igjen ihverfall og heter vel Chris mener jeg. Er ikke HAN homo så vet ikke jeg!!!! blir helt oppgitt over at ho ikke stemmern hjem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå