Gå til innhold

To menn er interessert i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆÆæh hva gjør jeg? Jeg ble kjent med han ene via Tinder, så har vi hatt sex to ganger. Han andre har jeg hatt som venn på facebook i over ett år og vært litt småbetatt av han siden da. Møtt han ca 3 ganger. Begge er betatt av meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke si at jeg er det samme -helt enda- når jeg ikke kjenner noen av dem så sinnsykt godt. Jeg vil ta alt veldig langsomt nå siden jeg gjorde det slutt med eksen i mai, så ser ikke for meg et fast forhold alt.. Jeg liker å flørte med de når vi er på fest og sånt. Men er bare redd for at de blir såra eller noe hvis jeg flørter med han ene og han andre ser det osv. Trekantdrama.

Også skal vi alle tre på halloweenfest i oktober, og som vanlig blir han ene med meg hjem(han fra tinder) fordi det har han gjort 2 ganger nå. Vil på en måte at han andre ikke får vite det fordi da blir han lei seg, og jeg tror jeg liker han bedre enn tinder-duden faktisk. Hva skal jeg gjøre

Anonymous poster hash: 1a3f8...6e1
Videoannonse
Annonse
Gjest HowardRoark
Skrevet

Hva med å være ærlig?

Hvis du ikke greier å være ærlig om intensjonene dine til de du treffer, så kanskje det betyr at du ikke er helt ærlig med deg selv heller?

Finn først ut hva du vil. Om du ønsker noe med en av de to her, gjør du nok lurt i å velge ganske snart, om ikke kan du risikere å miste begge.

Ønsker du å generelt ha en uforpliktende livsstil akkurat nå (ingenting galt med det om det er det du vil), så forteller du tydelig at du ikke er interessert i et seriøst forhold akkurat nå og at du ikke ønsker noen forpliktelser. Du trenger ikke eksplisitt om å si at du ligger med andre menn. Enten aksepterer begge det, kun en av de eller ingen av de. Enkelt.

I forhold til å ikke såre en av de, hva med å IKKE flørte med den andre når de er i samme rom eller på samme fest? Hvor vanskelig kan det være? Litt selvkontroll og selvdisiplin må man kunne forvente av folk, selv i 2014.

Til syvende og sist mener jeg det handler om å behandle andre mennesker med respekt og verdighet. Forsøk alltid å sette deg inn i andres sko og tenk deg hvordan DU hadde likt å bli behandlet. Der har du svaret ditt.

:)

• Liker 1
Skrevet

ÆÆæh hva gjør jeg? Jeg ble kjent med han ene via Tinder, så har vi hatt sex to ganger. Han andre har jeg hatt som venn på facebook i over ett år og vært litt småbetatt av han siden da. Møtt han ca 3 ganger. Begge er betatt av meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke si at jeg er det samme -helt enda- når jeg ikke kjenner noen av dem så sinnsykt godt. Jeg vil ta alt veldig langsomt nå siden jeg gjorde det slutt med eksen i mai, så ser ikke for meg et fast forhold alt.. Jeg liker å flørte med de når vi er på fest og sånt. Men er bare redd for at de blir såra eller noe hvis jeg flørter med han ene og han andre ser det osv. Trekantdrama.

Også skal vi alle tre på halloweenfest i oktober, og som vanlig blir han ene med meg hjem(han fra tinder) fordi det har han gjort 2 ganger nå. Vil på en måte at han andre ikke får vite det fordi da blir han lei seg, og jeg tror jeg liker han bedre enn tinder-duden faktisk. Hva skal jeg gjøre

En klassisk "shit test" du har planlagt her mao...

- så ser du om han du liker *best* blir veldig desperat og bryr seg meget om når du forteller at du har ligget med han andre. Hvis han #fail på så er det jo major turn-off for din del uansett og valget er enkelt.

Blir han ikke despo og gir f*** og heller inntar den "dont care" holdningen så kommer du til å digge han mer enn han du opprinnelig hadde tenkt deg.

Du har helgradert deg her uansett - blir spennende å høre hvordan det går i oktober :)

Anonymous poster hash: 931fe...cd5

Skrevet

velg den su falt for sist. for om den første hadde vært den rette ville du aldri falt for den andre

Anonymous poster hash: 227e8...6a4
  • Liker 1
Skrevet

Du velger nummer en, du velger nummer to, eller du velger å dumpe begge og se deg etter nummer tre.

Anonymous poster hash: 2f080...e7e
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare knulle han som du liker fra Facebook? Noen ganger er kvinner som menn eller verre.

Anonymous poster hash: 8a36a...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...