Gå til innhold

Vanskelig valg, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er virkelig et luksusproblem! Jeg er 18 år, har funnet en kjæreste som virkelig er min "soulmate". Likevel føler jeg vi har møttes på feil tidspunkt. Jeg vil så gjerne være ungdom, dra ut og være fri! Vil ikke se tilbake på at alle venninnene mine fester rundt mens jeg sitter med hendene i fanget og ser på. Vi er i et avstandsforhold og det blir vi trolig i et år til.. Hva ville dere gjort? Vil så gjerne være sammen med denne mannen, vil likevel ikke binde meg allerede nå...

Anonymous poster hash: ff69e...26c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk, men da er han nok ikke den rette for deg.. da hadde du ikke trengt å spørre.

Og du skal ikke ha dårlig samvittighet heller, de færreste finner den de vil dele livet med når de er 18.

Anonymous poster hash: 25b27...c12

Skrevet

Ikke for å være frekk, men da er han nok ikke den rette for deg.. da hadde du ikke trengt å spørre.

Og du skal ikke ha dårlig samvittighet heller, de færreste finner den de vil dele livet med når de er 18.

Anonymous poster hash: 25b27...c12

Det var da veldig negativt.. Vet jo at det ikke er vanlig å finne den man vil tilbringe livet med når man er 18, likevel finnes det jo unntak.

Skrevet

Jeg fant den jeg vil leve livet med når jeg var 17. Har allikevel festet min del, har reist mye til nå osv. Det eneste jeg ikke har gjort er flørter ons, men har ikke hatt noe behov for det.

Skrevet

Må man slutte og leve den dagen man får seg en kjæreste? Jøss det visste jeg ikke.

Sier som Ole Brumm jeg "ja takk begge deler". Så fest og fart og ha det gøy og kos deg med kjæresten når dere treffes. Aller beste - fest og ha det gøy sammen med kjæresten ;)

Anonymous poster hash: d690f...2aa
Skrevet

Må man slutte og leve den dagen man får seg en kjæreste? Jøss det visste jeg ikke.

Sier som Ole Brumm jeg "ja takk begge deler". Så fest og fart og ha det gøy og kos deg med kjæresten når dere treffes. Aller beste - fest og ha det gøy sammen med kjæresten ;)

Anonymous poster hash: d690f...2aa

Enig med deg.

Fant mannen min når jeg var 16. Vi har festet sammen og hver for oss, reist, dratt på festivaler, hytteturer, snowboardturer osv. Absolutt hatt en flott ungdomstid, bare uten å pule rundt.

Anonymous poster hash: b51e6...f5d

Skrevet

Det var da veldig negativt.. Vet jo at det ikke er vanlig å finne den man vil tilbringe livet med når man er 18, likevel finnes det jo unntak.

Det er jo riktig. Hvis du virkelig følte han var den rette så hadde det ikke vært noe du lurte på.

Anonymous poster hash: b51e6...f5d

Skrevet

Jeg møtte min store kjærlighet når jeg var 18, men vi har da festet og vært unge likevel. Har ikke savnet tilfeldig sex, flørting med randoms og lignende, og har heller ikke tenkt på den måten du gjør. Er du sikker på at han er den rette da, når du er så usikker på om han er verdt det? Og hva konkret er det du føler at du må gi opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...