AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Fikk mensen for noen dager siden, vi ønsker oss VELDIG barn.alt er klart . Vi ble kjempeskuffa når jeg fikk mensen,trodde det hadde klaffa denne gangen.. tør nesten ikke prøve igjen:( non råd for å ikke tenke så mye på at vi ønsker å få det til?Anonymous poster hash: 74a1b...986
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Hvor lenge har dere prøvd? Er det mindre enn ett år, så er det alt for tidlig å tenke sånn. Og har dere prøvd ett år, så dra til legen og begunn utredning. Anonymous poster hash: ef5dc...3c3
Harlekin Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Hvis dere nettopp har begynt å prøve, ha is i magen og vit at det er normalt å bruke inntil et år på å bli gravide. Hvis det er over et år, kan dere bestille utredning.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Jeg er 6 uker på vei nå, og for oss klaffet det ikke før pp 12. Så kan nok være greit å smøre seg med litt tålmodighet ja. Jeg vet det er vanskelig, men prøv å fokuser på andre hyggelige ting innimellom også, det gjør godt både for deg og forholdet - tro meg!Anonymous poster hash: 20011...444
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Vi brukte forresten over to år første gang. Da kom vi til utredning etter et drøyt år, men det ble ikke funnet noe "galt". Plutselig ble jeg gravid. Andre runde var vi forberedt på å prøve lenge, men da fikk vi klaff i andre prøverunde, og ble veldig overrasket over det. Dette er veldig tilfeldig, så selv etter over ett års prøving trenger det faktisk ikke å være noe feil med noen av dere. Men da er det ho greit å begynne utredning, så dere kan få hjelp om dere trenger det Lykke til!Anonymous poster hash: ef5dc...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå