AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Ønsker tips til middag hvor barna slipper å søle så fælt, men som fremdeles er "barnevennlig". Jeg vet at man i 99% av tilfellene ikke har et rent spisebord etter et måltid, men det må vel finnes matretter som ikke er så lette å grise med? Anonymous poster hash: 0593b...2bb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Nå er det kanskje lettere å nevne mat som er lettest å rydde/vaske opp, kontra noe som ikke søle. Ris er jo j*****, lot den ligge til det var helt inntørket jeg Stekt fiskekake med potet (evt pasta). Fiskepudding, stekte kjøttkaker osv. Omelett synes jeg er litt grisete å få opp. Stekte saker er lettest, både av kjøtt og fisk. Pasta er temmelig greit det og. Anonymous poster hash: 6a892...03c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Hva er poenget? Om garn griser litt eller mye, så må man jo like fult vaske etter at de har spist. Og de lærer jo ikke uten å øve.Anonymous poster hash: c5bd4...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå