AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Har de begynt å sende til Norge nå? Anonymous poster hash: 5976e...fc2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 nei. Anonymous poster hash: fe3a5...ed2
Sphynx Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 De burde få hue ut av rævva å sende til norge snart.....
sweg Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Grunnen til at de ikke sender til Norge er enkel. Det er allerede et firma som heter TopShop i Norge, og derfor kan ikke TopShop ha noe med Norge å gjøre da det ikke kan være to firma registert med samme navn her i landet... Det er i hvert fall det jeg har hørt fra veldig mange.
Sphynx Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Grunnen til at de ikke sender til Norge er enkel. Det er allerede et firma som heter TopShop i Norge, og derfor kan ikke TopShop ha noe med Norge å gjøre da det ikke kan være to firma registert med samme navn her i landet... Det er i hvert fall det jeg har hørt fra veldig mange. Ja ass, det tror jeg faktisk er sant.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Grunnen til at de ikke sender til Norge er enkel. Det er allerede et firma som heter TopShop i Norge, og derfor kan ikke TopShop ha noe med Norge å gjøre da det ikke kan være to firma registert med samme navn her i landet... Det er i hvert fall det jeg har hørt fra veldig mange. Det stemmer. Det startet med denne saken:http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2011/02/12/15-mill-stoppet-topshop-i-norge En stormannsgal bergenser prøvde å tjene seg rik på dette, men grådigheten hans slo heldigvis tilbake på ham. Så anmeldte han nettbutikken..:http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2010/11/05/mer-trobbel-for-topshop-i-norge Vips, ingen mer shipping til Norge... De rakk å shippe til Norge i noen måneder før denne kronidioten så enda et snitt til å tjene seg rik.Anonymous poster hash: 1e20d...559 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 herregu d for en dust tror ikke han skjønner hvor mange han ødelegger fpr Anonymous poster hash: f6a6e...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå