Gå til innhold

Sender TopShop til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de begynt å sende til Norge nå?

Anonymous poster hash: 5976e...fc2
Skrevet

nei.

Anonymous poster hash: fe3a5...ed2
Skrevet

De burde få hue ut av rævva å sende til norge snart.....

Skrevet

Grunnen til at de ikke sender til Norge er enkel. Det er allerede et firma som heter TopShop i Norge, og derfor kan ikke TopShop ha noe med Norge å gjøre da det ikke kan være to firma registert med samme navn her i landet... Det er i hvert fall det jeg har hørt fra veldig mange.

Skrevet

Grunnen til at de ikke sender til Norge er enkel. Det er allerede et firma som heter TopShop i Norge, og derfor kan ikke TopShop ha noe med Norge å gjøre da det ikke kan være to firma registert med samme navn her i landet... Det er i hvert fall det jeg har hørt fra veldig mange.

Ja ass, det tror jeg faktisk er sant.

Skrevet

Det stemmer. Det startet med denne saken:

http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2011/02/12/15-mill-stoppet-topshop-i-norge

En stormannsgal bergenser prøvde å tjene seg rik på dette, men grådigheten hans slo heldigvis tilbake på ham.

Så anmeldte han nettbutikken..:

http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2010/11/05/mer-trobbel-for-topshop-i-norge

Vips, ingen mer shipping til Norge... De rakk å shippe til Norge i noen måneder før denne kronidioten så enda et snitt til å tjene seg rik.

Anonymous poster hash: 1e20d...559

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

herregu d for en dust tror ikke han skjønner hvor mange han ødelegger fpr

Anonymous poster hash: f6a6e...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...