Gå til innhold

Tips til nettsider med rimelige UGGS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter ønsker seg ekte Uggs, er det noen som kjenner til nettsider som selger dette rimeligere enn i butikk? Så at noen tipset om Amazon i en annen forumtråd men når vi prøver å bestille får vi varsel om at det er noe med shippingrestriksjoner som gjør at de ikke sender til Norge.

Takknemlig for alle tips....

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om det ikke er de typiske, litt utflytende 'bjørnbeina' av Ugg's hun 'må' ha, så lager jo Ugg andre modeller som disse (som i alle fall jeg synes går den utflytende, paddeflate utgaven en høy gang) ;)

Beklager, jeg har så liten sans for de teddybjørnbeina at jeg kjenner jeg får neller.

Skrevet

Om det ikke er de typiske, litt utflytende 'bjørnbeina' av Ugg's hun 'må' ha, så lager jo Ugg andre modeller som disse (som i alle fall jeg synes går den utflytende, paddeflate utgaven en høy gang) ;)

Beklager, jeg har så liten sans for de teddybjørnbeina at jeg kjenner jeg får neller.

Skjønner ikke hvorfor du gidder å kommentere når du bare skal kritisere og ikke skal hjelpe TS.. men deg om det..

Anonymous poster hash: aa667...054

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor du gidder å kommentere når du bare skal kritisere og ikke skal hjelpe TS.. men deg om det..

Anonymous poster hash: aa667...054

Lenken går direkte til kjøpsside for et par UGG som er av en annen type enn de mest solgte i Norge, - og de er UGG, ikke fake utgaver fra tvilsomme nettsteder.

Her er resten av utvalget derfra.

TS spurte om rimelige UGG, men sa ikke noe om modellen, så jeg gav henne et tips.

Hva gav du henne annet enn surmagede kommentarer?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Gemini7
Skrevet

Takk for svar, dere!! :) Jeg er enig med deg Lille-Pus, de er ikke på noen måte spesielt flatterende, de typiske Uggs'ene.. Men hun er snart 13 og det er nok nettopp de hun "må" ha ;)

Ser ikke ut til at Yoox har den typen hun ønsker seg (Bailey Button??), men skal sjekke prisene hos Victorias secret. Kjempesynd at Amazon ikke shipper til Norge, for det var overkommelige priser der...

Skrevet

Nordstrom.com

Anonymous poster hash: f5f6a...33a

Gjest Lille-pus
Skrevet

Takk for svar, dere!! :) Jeg er enig med deg Lille-Pus, de er ikke på noen måte spesielt flatterende, de typiske Uggs'ene.. Men hun er snart 13 og det er nok nettopp de hun "må" ha ;)

Ser ikke ut til at Yoox har den typen hun ønsker seg (Bailey Button??), men skal sjekke prisene hos Victorias secret. Kjempesynd at Amazon ikke shipper til Norge, for det var overkommelige priser der...

Er det den amerikanske Amazon siden som mener de ikke sender til Norge?

Jeg bare spør fordi det er en amerikansk utgave (amazon.com) og en Britisk utgave (amazon.co.uk), og jeg har i alle fall fått andre ting enn støvletter levert ved kjøp via Amazon :klo:

Jeg tok en rask sjekk og kom opp med dette via Amazon.co.uk, kanskje en av dem kan være noe? - med alle forbehold om forsendelse til NOrge nå altså.

Gjest Solsmil
Skrevet

Er det den amerikanske Amazon siden som mener de ikke sender til Norge?

Jeg bare spør fordi det er en amerikansk utgave (amazon.com) og en Britisk utgave (amazon.co.uk), og jeg har i alle fall fått andre ting enn støvletter levert ved kjøp via Amazon :klo:

Jeg tok en rask sjekk og kom opp med dette via Amazon.co.uk, kanskje en av dem kan være noe? - med alle forbehold om forsendelse til NOrge nå altså.

Nå er det ikke jeg som har prøvd å bestille via Amazon, men jeg har faktisk opplevd at andre sider som i utgangspunktet sendte til Norge, ikke kunne sende merket Uggs til Norge.

Skrevet

Nå er det ikke jeg som har prøvd å bestille via Amazon, men jeg har faktisk opplevd at andre sider som i utgangspunktet sendte til Norge, ikke kunne sende merket Uggs til Norge.

Ja, det var det inntrykket jeg også fikk på amazon.com, at uggs hadde begrensninger på hvilke land de shipper til..

Anonymous poster hash: de3bc...753

Skrevet

Jeg vil kalle det dårlig parenting å kjøpe uggs, Converse, Toms også videre til barna sine.. Det er ikke akkurat slik at du bidrar til å forebygge eventuelle smerter og problemer som et resultat av null fotstøtte.

Anonymous poster hash: 98ae4...c80

• Liker 1
Skrevet

Har du sjekket my-wardrobe? Ikke billigst på nett, men mye bedre priser enn i norske butikker :)

Garantert ekte og prisen er inkludert alt av moms og tollgebyr, så ingen nasty surprises.

Skrevet

Jeg vil kalle det dårlig parenting å kjøpe uggs, Converse, Toms også videre til barna sine.. Det er ikke akkurat slik at du bidrar til å forebygge eventuelle smerter og problemer som et resultat av null fotstøtte.

Anonymous poster hash: 98ae4...c80

Vent til du har barn i snart tenåringsalder selv så skal du se hvor enkelt det er å ikke la barnet kjøpe seg sko for egne sparepenger som hun har ønsket seg i 3-4 år alt! Tror ikke du har peiling på hvor utbredt det er, hvor mange som har, og hvor enormt mye barna ønsker seg slike sko! Så, når min datter har klart å spare til disse skoene og begynner å nærme seg utvokst fotstørrelse synes jeg ikke lenger jeg kan nekte henne det. Alle vennene har slike sko, og da mener jeg virkelig alle. Du skal ikke undervurdere konformiteten i disse årene, og jeg vet hvor viktig det er for barn i ca ungdomsskolealder å føle at de ikke er "utenfor" hva sosiale koder angår. Jeg vet også at dette er noe som blåser over ila ungdomsårene og at hun ikke vil gå i uggs bestandig, og så lenge hun hovedsaklig går med joggesko og lave vintersko med gode såler ser jeg ikke helt hvordan hun skal få helsa ødelagt av å bruke Uggs i blant. De er stygge og uten god såle, men de holder henne i alle fall varm. Og gjør henne åpenbart veldig glad.. Kom tilbake når du har vært i samme situasjon. Ikke ts men med datter på jevngammel alder...

Anonymous poster hash: de3bc...753

• Liker 2
Gjest Gemini7
Skrevet

Takk for innspill- av alle salg. ;) Kan meddele at vi endte opp med å bestille fra ebay- første gang for min del så håper det funker bra.. :)

Og enig med anonym over (kl 11.00), du vet i alle fall ikke hvem du prater om når du nevner dette som et eksempel på bad parenting. Sannsynligvis skolens aller strengeste mamma, som gir sist etter av alle på det meste.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...