AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 jeg og en ex gjorde det slutt for noen uker siden. Vi var begge enige om bruddet og avsluttet som venner. Har hatt litt kontakt, men mer typ som venner, og det har også vært ganske korte meldinger. Nå noen uker senere merker jeg at jeg savner han og gjorde en feil da jeg var enig i å gjøre det slutt i steden for å vise at jeg ville kjempe for forholdet. Er det lurt av meg å sende han en melding og si at jeg savner han? Og om han vil møtes? Eller skal jeg la være og la det gå sin gang? Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon? Anonymous poster hash: c0614...aee
Gjest Sleeve Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville lagt kortene på bordet, og sagt hva jeg føler. Hva vinner man i lengden på å gå rundt grøten egentlig? Det verste som kan skje er at han ikke savner deg som kjæreste, og da vil du i alle fall lettere kunne gi slipp på den tanken.
Flibidy Flæbidy Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Jeg tror sjansen for at han vil gjengjelde disse følelsene, minker jo lengre du venter. Jeg ville bare kjørt på, du har ingenting å tape
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Kjør på, herregud hva kan skje?. Tenk hvis han sitter på samme tanken og du bare latt han gå.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Du har ingenting å tape på å ta kontakt iallefall. Lykke til! Jeg har prøvd på det samme med jevne mellomrom med min eks, men selv om han skulle ønske det samme og pga han elsket meg når han gjorde det slutt kommer han nok aldri tilbake igjen.. Jeg prøver å gi opp, men det er jammen ikke enkelt.Anonymous poster hash: 99e3b...604
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg hadde samme tanker en gang, gjorde det aldri. Jeg sitter riktig nok nå med ny kjæreste men tankene er der hva som hadde skjedd! Spesielt da denne eksen sendte melding om at angret. Ikke misforstå meg er veldig glad i og elsker mine nye kjæreste, hadde ikke byttet han ut. Poenget mitt er: ta sjansen, da vet du hvertfall istedet for å sitte å lure! Anonymous poster hash: 8f11e...b28
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Hvis dere jenter ikke skjerper dere og tar kontakt, så kommer han til å forsvinne. Men de var glad i dere så ta nå helsikken kontakt før det er for sent herregud. Jeg har ihvertfall prøvd med min x men hun er så kald og lite motagelig og vil ikke ha meg, men jeg prøvde ihvetfall. Anonymous poster hash: 1e4d1...39d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg forstår veldig godt hva dere mener, men sitter med en blandet følelse.. Jeg vil spørre om vi skal møtes igjen, men likevel vil jeg respektere han når det var han som la opp til at det skulle bli slutt. Men som dere sier, er nok bedre å prøve, skader ikke med en melding. Skal jeg starte forsiktig, litt sånn uskyldig? At vi møtes som venner og tar det derifra? Eller skal jeg være rett på sak? Anonymous poster hash: c0614...aee
Mattismannen Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 (endret) Edit: Feil tråd Endret 29. september 2014 av Mattismannen
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Jeg forstår veldig godt hva dere mener, men sitter med en blandet følelse.. Jeg vil spørre om vi skal møtes igjen, men likevel vil jeg respektere han når det var han som la opp til at det skulle bli slutt. Men som dere sier, er nok bedre å prøve, skader ikke med en melding. Skal jeg starte forsiktig, litt sånn uskyldig? At vi møtes som venner og tar det derifra? Eller skal jeg være rett på sak?Anonymous poster hash: c0614...aee Gutter liker at man er rett på sak, men man må jo tyde tegnene litt da. Vær rett frem og si det som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå