AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Skal farge håret mitt, og har lest litt forskjellig på nettet. Ser at noen anbefaler å kjøpe to pakker om man har langt hår. Håret mitt er noe lenger enn skulderlangt og ganske tykt. Blir ikke resultatet bra nok om jeg kun kjøper en pakke? Anonymous poster hash: e79bb...806
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville kjøpt to pakker hvis jeg var deg. Det er bedre å bruke litt mer penger på en ekstra pakke, enn å stå der med farge i halve håret.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Skal farge håret mitt, og har lest litt forskjellig på nettet. Ser at noen anbefaler å kjøpe to pakker om man har langt hår. Håret mitt er noe lenger enn skulderlangt og ganske tykt. Blir ikke resultatet bra nok om jeg kun kjøper en pakke?Anonymous poster hash: e79bb...806 Holder med en pakke. Er rikelig med fargeblanding i flaska. Og du har jo som du sier bare skulderlangt hår. Skulle holde i massevis
Willow24 Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville kjøpt to pakker just in case. Er ikke noe morsomt å stå med farge i neesten hele håret:P been there. og skulle det være nok med en pakke så har du jo til neste gang;)
Gjest BettyBoop Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville kjøpt to pakker just in case. Er ikke noe morsomt å stå med farge i neesten hele håret:P been there. og skulle det være nok med en pakke så har du jo til neste gang;) Hun har ikke så langt hår. Og må være helt sinnsykt tykt om man må ha to pakker?? 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg har skulderlangt tykt hår. Bruker to pakker Anonymous poster hash: b9efd...508 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Det kommer helt an på hvor tykt håret er. Selv må jeg bruke 2 pakker, jeg har hår til litt nedenfor skuldrene, men jeg har MYE hår som frisøren min alltid sier. Og hun må alltid blande ekstra farge uansett hvor mye hun ser for seg at hun trenger. Når jeg farger det selv, må jeg bruke to pakker. Kjedelig å stå med for lite farge når du først gjør det, så ender du opp med at fargen blir blass, eller at du ikke har nok til å massere godt inn på slutten. Trikset med hjemmefarge er å bruke såpass mye at absolutt alt hår er dekket. Hvis man må spare på fargen kan fort fargen bli blass. Anonymous poster hash: cd5ff...da7 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Hun har ikke så langt hår. Og må være helt sinnsykt tykt om man må ha to pakker?? Jeg har middels tykt hår og brukte to pakker når jeg hadde skulderlangt hår. Det kan bli veldig ujevnt om man har for lite farge. Ts: jeg ville ikke gamblet. Kjøp to pakker, men du trenger jo ikke blande begge to med engang. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville kjøpt to pakker hvis jeg var deg. Det er bedre å bruke litt mer penger på en ekstra pakke, enn å stå der med farge i halve håret. Takk for svar, alle sammen. Prøvde med en pakke, og det dekket for så vidt alt. Problemet var at jeg fulgte anvisningene til punkt og prikke....De som forteller deg at du skal påføre farge på etterveksten først og la det virke lenger der enn i resten av håret. Høres ikke logisk ut, men gjorde det siden det stod forklart at man skal det. Resultatet: Ekstremt mye sterkere farge i etterveksten enn i resten av håret. Blir frisørtime for å rette opp i dette. Anonymous poster hash: e79bb...806
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Takk for svar, alle sammen. Prøvde med en pakke, og det dekket for så vidt alt. Problemet var at jeg fulgte anvisningene til punkt og prikke....De som forteller deg at du skal påføre farge på etterveksten først og la det virke lenger der enn i resten av håret. Høres ikke logisk ut, men gjorde det siden det stod forklart at man skal det. Resultatet: Ekstremt mye sterkere farge i etterveksten enn i resten av håret. Blir frisørtime for å rette opp i dette. Anonymous poster hash: e79bb...806 Jeg syns også det der er rart. Både frisøren og på hjemmefarge står det at man skal la det virke i etterveksten først, før man tar det ut i lengdene. Men på meg tar ubehandlet hår, altså etterveksten, farge mye tidligere enn resten av håret som tidligere er farget, noe som ofte følger til at både frisør og jeg selv med hjemmefarge har bomma der, og fått mer markert ettervekst. Og det samme gjelder nå som jeg bleker håret. Frisøren tok i blekemiddel i ettervekst først, og sa det trengte å virke litt før hun tok i resten, men det førte til at håret ble utrolig mye mer blondt innerst enn ytterst, noe som bare så helt merkelig ut, og jeg ble nødt til å tilbringe nok en dag i frisørstolen da hun måtte legge litt brune striper for å få bort den markante skillen der ettervekst hadde vært. Skulle tro frisører visste dette, men det er visst slik at de fleste trenger at produktet virker mer i etterveksten enn i resten av håret. Jeg (og du) er visst unntaket iflg min frisør da, men jeg har hørt om flere som har opplevd dette. Anonymous poster hash: cd5ff...da7
Cecce Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Jeg har veldig tykt hår, frisøren sier også at jeg har mye hår, og jeg brukte 2 pakker da jeg hadde hår til nederst på ryggen. Men hvis du er usikker så kan du jo kjøpe to pakker, selv om jeg tror du bare trenger en Er egentlig enig med Solstråla88, greit å være på den sikre siden
Sandie Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Det kan være greit å ha en ekstra pakke på lur i tilfelle, men ofte går det greit å bare bruke en. Hvis det skulle vise seg at det ble for lite farge kan man jo uansett bare farge det en gang til med pakke nr.2. Jeg har ganske tykt og langt hår, rekker litt nedenfor puppene. Sist kjøpte jeg to pakker men endte opp med å bruke bare en. Det var Casting Creme Gloss, og den skal påføres i vått hår. Hvis du skal bruke en farge som påføres i vått hår vil ofte en pakke være nok siden fargen fordeles lettere i vått hår. Jeg pleier på slutten av virketiden å tilsette titt lunkent vann og skumme opp fargen, og la det virke noen minutter før jeg skyller ut alt. Da skal det mye til før det blir skjoldete,etter min erfaring.
Gjest Blue Ivy. Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 Jeg har såpass langt og tykt hår at jeg må ha to pakker
Gjest Tamsi Skrevet 30. september 2014 #17 Skrevet 30. september 2014 Du vil heller ha alt for mye enn litt for lite, trust meh
Sola de Skrevet 30. september 2014 #18 Skrevet 30. september 2014 Jeg har tykt hår til rumpa og bruker to pakker. Må alltid farge håret igjen etter bare et par uker om jeg bruker en pakke, da jeg ikke synes jeg får noe bra resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå