Gå til innhold

Birkenstock - hvilken modell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber på sykehus og vurderer å kjøpe meg et par svarte to-reimede sandaler. Ser de heter Arizona på de fleste sider, men de har så mange forskjellige å velge mellom, og så varierer prisen så masse, 699-1399kr uten at jeg ser forskjell på dem. Hvilken er best, og billigst? Har smal fot så jeg går nok for slim utgaven. Og er de så gode som de sier? Har hittil prøvd å jobbe i Nike free som var helt forferdelig, crocs var like gale, og mbt som ble feil på min fot av en eller annen grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er mest fornøyd med Arizona. Føles ut som å gå på puter, men med god støtte. Har også smal fot og har de i str 35, men har ikke behov for slim-modellen føler jeg. Reimene kan også justeres så de blir strammere. De er store i størrelsen da.

Endret av Mammasjokket
Skrevet

Husk at du må ha sokker oppi, pluss at reimene er justerbare, så du trenger ikke nødvendigvis gå for slim om de koster mer.

De er veldig komfortable. :)

Skrevet (endret)

http://www.brandos.no/sko#!/sandaler/birkenstock/svart

Men de fleste med to reimer heter Arizona? Derfor jeg blir forvirret. De har f.eks en modell som koster 699 (zalando tror jeg) uavhengig av om den er normal eller slim. Og så har de en annen Arizona til 999 som også finnes i normal og slim til samme pris. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor det finnes 3-4 Arizona i forskjellig prisklasse, og hver av dem kommer igjen i to utgaver. Syns de ser helt identisk ut.

Endret av MissCoverdale
Skrevet

Det kommer an på fargen og etterspørsel. Det er noen som er typiske mote-birkenstocks mens noen er mer vanlige. De i metallic f.eks koster mye i forhold til de andre.

Skrevet

Tror de kommer i ulikt materiale også. Noen er i skinn og noen er i syntetisk stoff

Anonymous poster hash: 8927e...503
Skrevet

Bestilte på nett fra Tyskland og kunne velge blandt alle modellene som finns. Veldig greit. Og billigere enn i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...