iove Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Heisann! Nettopp flyttet inn i ny leielighet med kjæresten og vi har ingenting på veggene.. trenger litt inspirasjon til hva vi kan henge opp post gjerne bilde / eller gi en beskrivelse på hva du har hjemme :D
lisske Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Vi har en stor leilighet og er ganske minimalistiske. Det vi har på veggene må være noe som betyr noe for oss. Stua: En innrammet plakat av noe vi ikke vet hva er fra, men det står noe på fransk og er bilde av en mann med litt skog i bakgrunnen. Denne plakaten fant vi da vi var på reise sammen. Kjæresten min elsker bildet. Det andre bildet vi har er av Einstein, lagt inn masse farger og bildet er trykt på en glassplate, var spesialbestilt på en amerikansk design-nettside. I lesekroken vår: To innrammede Donald-blad, fra den måneden(og året) vi er født. På spisestua: Kom over et stort svart/grått/hvitt bilde av en sau(eller en vær?), synes det var kult. Fikk tak i servietter og en pute med akkurat samme motiv. Liker det godt. Spisestua vår er gråmalt og består av arvede gamle møbler. På kjøkkenet: Bob Marley pryder den ene kortveggen. Min samboer kjøpte dette bildet på et marked i Brasil da han var 15 år. Han snekret rammen selv(sånn innvendig ramme, der lerretet er lagt rundt). På do: Che Guevara dekker en hel vegg. Min samboer kjøpte dette bildet på et marked i Brasil da han var 15 år. Han snekret rammen selv(sånn innvendig ramme, der lerretet er lagt rundt). Både Bob og Charlie er personer som min samboer kan mye om og han har/hadde også mye klær med motiver av disse to. I gangen: Charlie Chaplin fra ikea, fant ikke noe som passet bedre, og veggen ble så tom uten. Har også en diger klokke på veggen i gangen.
Jenna Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Vi har fire trykk av serien Arktiske søstre av Eva Smutterer på stua, samt ett bilde av en by med masse farger. Vi driver på å samle alle bildene i serien Arktiske søstre og har 10 av dem. Vil henge opp de siste når vi får de to siste. De er ikke laget enda.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Jeg har stort sett oljemalerier og vannfarver, men også fotografier eller portrettegninger av forfedre, en radering, to litografier, en hundre år gammel avisside med artikkel om familien. Anonymous poster hash: c1429...e71
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Har et par malerier av Inga Dalsegg. Og bilder av familien. Ellers har vi hyller med planter, pyntegjenstander.. Og noen skap som dekker mye av veggen. Anonymous poster hash: 3e813...fe3
Gjest extra Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Heisann! Nettopp flyttet inn i ny leielighet med kjæresten og vi har ingenting på veggene.. trenger litt inspirasjon til hva vi kan henge opp post gjerne bilde / eller gi en beskrivelse på hva du har hjemme :D The creation of Adam. 1
Sola de Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Nada Har dog noen flotte reproduksjoner av Degas, Renoir og Monet, som jeg gjerne skulle hengt opp, men har bare blitt med tanken
Sølvrosen Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Vi har et par akvareller, ett over sofaen og ett ved spisebordet. Vi fikk dem av en slektning som maler. Vi har i tillegg noen hyller som fungerer som en utvidet vinduskarm, der har vi hengt opp fine kort vi har fått, mange malt av samme slektning. Der har vi også hengt opp julekort med bilder av de små niesene mine.
Maximillian Cohen Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Vi har et stort maleri en i familien har malt og ellers en del fotografier jeg har tatt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Liker ikke malerier så godt. Har ett stort bilde av datteren min over sofaen, tatt hos fotograf. Ett stort speil som jeg arvet av farmor, og noen hyller med litt pynt og bilder på. Anonymous poster hash: 6de0a...f1b
Anglofil Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Har stort sett fotografier jeg selv har tatt (på lerret). Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Jeg liker også å ha noe på veggen som betyr noe for meg, på et vis.. Noe ikke alle andre har Jeg rammer inn gamle reklameplakater, maler bilder selv, forstørrer gamle familiefotografier, bestiller print på nett, henger opp bilder jeg arver osv. Syns det er kjempegøy å se hva andre har på veggene sine! Anonymous poster hash: 127c1...405
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Heisann! Nettopp flyttet inn i ny leielighet med kjæresten og vi har ingenting på veggene.. trenger litt inspirasjon til hva vi kan henge opp post gjerne bilde / eller gi en beskrivelse på hva du har hjemme :D Digre malerier.
Gjest Bond Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 (endret) To store abstrakte malerier av en kunstner i hjemlandet, et trykk jeg kjøpte i på en utstilling i London. Har faktisk noen flere malerier og tegninger liggende pakket bort da vi flyttet til en mindre leilighet. De blir stilt ut når vi får bedre plass igjen. Har så langt ikke kjøpt noe i Norge, men har allerede for lite plass så gleder gel mest å få litt bedre plass Har vokst opp i et hjem med mye kunst så er vel også slik jeg vil gjerne ha det selv, tomme vegger er deprimerende. Endret 1. oktober 2014 av Bond
hjertesukka Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Litt ekte kunst og noen svære malerier jeg har malt selv. Et gammelt speil og ei moderne klokke.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Et stort speil på ene veggen over spisebordet. Et stort IKEA-bilde over sofaen (jepp ) To malerier av Vebjørn Sand En stor klokke (sånn type visere og tall uten ramme) To store rammer jeg har malt svart som jeg ikke har funnet noe til å ha i enda Et bilde av nevøen min på lerret Anonymous poster hash: de064...e7c
melatonin Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Har bilder fra Vebjørn sand, de heter trollslottet og morgenstemning, et stort lerret av en isbjørn fra bohus, to bilder fra Theodor Kittelsen, Kvitebjørn Konvalemon og Soriamoria. Har det ellers mye i hvitt og kalde farger som minner meg om vinter. Ønsker meg bilder av ekte nordlys og vinternatt i Rondane av Sohlberg. Vi har og et stort bilde som er litt mørkt med svart ramme som mannen har fått av svigers, jeg synes det er trist og dystert.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 To store abstrakte malerier av en kunstner i hjemlandet, et trykk jeg kjøpte i på en utstilling i London. Har faktisk noen flere malerier og tegninger liggende pakket bort da vi flyttet til en mindre leilighet. De blir stilt ut når vi får bedre plass igjen. Har så langt ikke kjøpt noe i Norge, men har allerede for lite plass så gleder gel mest å få litt bedre plass Har vokst opp i et hjem med mye kunst så er vel også slik jeg vil gjerne ha det selv, tomme vegger er deprimerende. Bare spør av ren nysgjerrighet, hvor kommer du fra?Anonymous poster hash: d6e05...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå