Gjest seroxata Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Jeg hr gått på trionetta i ca 4 år nå, og var hos legen i dag for å bytte prevensjon.. Hun mente da at jeg burde prøve yasmin, siden denne skal være vektregulerende.. Men hun ga meg ikke skikkelig svar på om vekta mi kom til å holde seg der jeg er nå, eller om jeg vil gå ned.. noen erfarionger? Og med det samme... jeg har fått noen små røde streker høyt oppe på lårene, er dette strekkmerker? noe jeg kan gjøre for å få disse vekk? Samtidig har jeg begynt å uroe meg for puppene mine, jeg bruker d-cup(hater det) og når jeg ikke har bh på ser det ut som om jeg har små hvite streker på puppene, akkurat som begynnende strekkmerker! hjelp! Hva er dette for noe? noe jeg kan gjøre med det??
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #2 Skrevet 13. juli 2004 Kan ikke svare på spr.angående p-pillene.. Men når det gjelder strekkmerker er det vanskelig å fjerne. De vil naturlig blekne etterhvert som tiden går. Jeg har ei venninne som går til behandling for å fjerne strekkmerker, en slags varmebehandling. Dette funker visst, men helt bra blir det antageligvis ikke.
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Da jeg begynte på yasmin for to år siden sa legen akkurat det samme, at det var liten sjanse for at vekten min skulle gå opp, men kanskje litt ned. det som skjedde var at jeg la på meg 8 kilo på to måneder uten å ha forandret kosthold eller treningsrutiner. det med p-piller og vektøkning/nedgang er veldig inviduelt og man kan ikke vite sikkert hvordan man vil reagere på pillene. men begynn på dem og slutt hvis du ser at du begynner å gå opp i vekt.
Englepusen Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Jeg merket ingen forandring på vekten etter at jeg begynte med Yasmin. Du må nok bare prøve og se.
vackraflickan Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 Jeg bruker yasmin og det påvirket ikke vekten min. Jeg hovnet veldig opp i puppene. Heldigvis har det gått over nå.
pusla Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 vackraflickan skrev: Jeg bruker yasmin og det påvirket ikke vekten min. Jeg hovnet veldig opp i puppene. Heldigvis har det gått over nå. Samma her. Bare at puppene mine fortsatt er hovne, men har hørt at det vil gå over. Ellers ingen plager på Yasmin for min del.
vackraflickan Skrevet 14. juli 2004 #7 Skrevet 14. juli 2004 Samma her. Bare at puppene mine fortsatt er hovne, men har hørt at det vil gå over. Ellers ingen plager på Yasmin for min del. Tok godt over ett år før det gikk over...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå