Gå til innhold

hva slags mat øker sexlysten for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av å ikke være kåt lengre, lei av å ikke ha sexlyst og hvor har det blitt av den krible følelsen i underlivet? Er 26 og må vell si at jeg hsr hatt 1 gang orgamse med meg selv da jeg var 14 år. Etter det har jeg slitet med orgamse, og aluttet nesten helt med å onanere. Hva slags may øker lysten og kåtheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd vibrator? Prøvd slike 'orgasmekremer' ? Selv blir jeg nesten litt kåt av kake! Haha.

Gjest Jon blund
Skrevet

Det handler jo litt om å komme i stemningen. Spesielt for jenter. Og Du kan jo prøve å dempe belysningen, tenne noen sterinlys og ta et par ( ET PAR) glass med vin og spise litt jordbær med sjokolade.

Ellers har jeg hørt ananas, asperges og sjokolade hjelper

Skrevet

Det handler jo litt om å komme i stemningen. Spesielt for jenter. Og Du kan jo prøve å dempe belysningen, tenne noen sterinlys og ta et par ( ET PAR) glass med vin og spise litt jordbær med sjokolade.

Ellers har jeg hørt ananas, asperges og sjokolade hjelper

Den med asparges har du nok misforstått. ;)

Ingen asparges på date!

• Liker 1
Skrevet

Østers øker vistnok sexlyst!

Gjest Jon blund
Skrevet

Den med asparges har du nok misforstått. ;)

Ingen asparges på date!

Skal hun på date da?

Skrevet

Skal hun på date da?

Asparges er uansett ikke å anbefale før en hyrestund, selv om det bare er i eget selskap. ;)

Gjest Jon blund
Skrevet

Asparges er uansett ikke å anbefale før en hyrestund, selv om det bare er i eget selskap. ;)

hvorfor ikke?

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Sjokolade :arwen: Den øker lysten.. Så sjokolade for alle kvinner dere ute som elsker sex :Nikke:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Sjokolade :arwen: Den øker lysten.. Så sjokolade for alle kvinner dere ute som elsker sex :Nikke:

Cassanovas triks var faktisk sjokolade! helt sant! Han fant ut at veien til kvinnens hjerte var via sjokolade...masse masse sjokolade. Du har skjønt det Mimi ;)

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Cassanovas triks var faktisk sjokolade! helt sant! Han fant ut at veien til kvinnens hjerte var via sjokolade...masse masse sjokolade. Du har skjønt det Mimi ;)

Ja, jeg elsker sjokolade :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...