mor88 Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Nå er jeg lei av å ikke være kåt lengre, lei av å ikke ha sexlyst og hvor har det blitt av den krible følelsen i underlivet? Er 26 og må vell si at jeg hsr hatt 1 gang orgamse med meg selv da jeg var 14 år. Etter det har jeg slitet med orgamse, og aluttet nesten helt med å onanere. Hva slags may øker lysten og kåtheten?
Sphynx Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Prøvd vibrator? Prøvd slike 'orgasmekremer' ? Selv blir jeg nesten litt kåt av kake! Haha.
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Det handler jo litt om å komme i stemningen. Spesielt for jenter. Og Du kan jo prøve å dempe belysningen, tenne noen sterinlys og ta et par ( ET PAR) glass med vin og spise litt jordbær med sjokolade. Ellers har jeg hørt ananas, asperges og sjokolade hjelper
Chloe- Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Det handler jo litt om å komme i stemningen. Spesielt for jenter. Og Du kan jo prøve å dempe belysningen, tenne noen sterinlys og ta et par ( ET PAR) glass med vin og spise litt jordbær med sjokolade. Ellers har jeg hørt ananas, asperges og sjokolade hjelper Den med asparges har du nok misforstått. Ingen asparges på date! 1
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Den med asparges har du nok misforstått. Ingen asparges på date! Skal hun på date da?
Chloe- Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Skal hun på date da? Asparges er uansett ikke å anbefale før en hyrestund, selv om det bare er i eget selskap.
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Asparges er uansett ikke å anbefale før en hyrestund, selv om det bare er i eget selskap. hvorfor ikke?
Chloe- Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 hvorfor ikke? You ARE what you eat! The best example of this is when a woman eats asparagus. Not only does the urine smell but the vagina get a smell that is not so sexy. http://drdeblaino.com/2012/10/16/three-things-you-didnt-know-about-the-vagina/
Gjest DirtyMimi Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Sjokolade Den øker lysten.. Så sjokolade for alle kvinner dere ute som elsker sex
Gjest HarryDotter Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 You ARE what you eat! The best example of this is when a woman eats asparagus. Not only does the urine smell but the vagina get a smell that is not so sexy.http://drdeblaino.com/2012/10/16/three-things-you-didnt-know-about-the-vagina/ Guttas juice smaker visst heller ikke digg etter aspargus....
Gjest HarryDotter Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Sjokolade Den øker lysten.. Så sjokolade for alle kvinner dere ute som elsker sex Cassanovas triks var faktisk sjokolade! helt sant! Han fant ut at veien til kvinnens hjerte var via sjokolade...masse masse sjokolade. Du har skjønt det Mimi
Gjest DirtyMimi Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Cassanovas triks var faktisk sjokolade! helt sant! Han fant ut at veien til kvinnens hjerte var via sjokolade...masse masse sjokolade. Du har skjønt det Mimi Ja, jeg elsker sjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå