AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Har en søster som konstant sender konstante giftpiler min vei,og også mot min familie. Orker ikke konkretisere her da kunne jeg skrevet en hel avhandling,men saken er at hun er manipulerende i alt hun foretar seg ,slitsom å tilbringe tid med, hun suger kreftene utav oss især om hun kommer i bakgrunnen og at vi ikke danser etter hennes pipe slik hun dessverre har vært vant til. Hun vil være sjef og bestemme, og hvis vi vender oss mot det,tar ledelsen i selskapet,noe hun ikke er vant til blir hun spiss,truende og syrlig. Og her forleden eksploderte hun fullstendig siden jeg ikke lenger er den underdanige jenta slik jeg var tidligere. Hun kalte meg de styggeste ting og hun har ikke snakket med meg etter det. Plutselig kom det en bursdagmelding idag som om ingenting hadde hendt. Synes dere jeg skal takke eller ignorere? Kjenner vel egentlig at det ville gi min sårt tiltrengte energi et boost å bare ignorere, for hun er vant til å aldri kjenne konsekvenser. I overmorgen vet jeg av erfaring at hun behandler meg dårlig igjen oog at hun aldri unnskylder noe som helst. Kanskje bare la henne kjenne min taushet ? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 0b16b...32b
Gjest Raptuza Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Du kan svare takk for hilsenen til min bursdag for x antall uker siden. Hyggelig at du husker på meg..
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Du kan svare takk for hilsenen til min bursdag for x antall uker siden. Hyggelig at du husker på meg.. Men bursdagen er idag så gratulasjonen kom på dagen. Mener du å vente noen uker med å svare? Ts Anonymous poster hash: 0b16b...32b
Gjest Raptuza Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ok. Misforstod tidsaspektet. Kan vel f.eks skrive mange takk for hilsenen og la det bli med det. Så har du både svart og vært høflig, men uten å gå inn i noen diskusjon. Så har du ditt på det tørre. Send gjerne i morgen på dagen det gjelder.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 du skriver bare et enkelt kaldt "takk." Anonymous poster hash: e51ae...197 2
Gjest Blomsterert Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Skriv bare et "Takk",for da viser du at du er en høflig person,uavhengig av henne.
anybody Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Syns du skal skrive takk, det er ikke noe vits i å fore henne med flere grunner til å være kjip.
Gjest extra Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Har en søster som konstant sender konstante giftpiler min vei,og også mot min familie. Orker ikke konkretisere her da kunne jeg skrevet en hel avhandling,men saken er at hun er manipulerende i alt hun foretar seg ,slitsom å tilbringe tid med, hun suger kreftene utav oss især om hun kommer i bakgrunnen og at vi ikke danser etter hennes pipe slik hun dessverre har vært vant til. Hun vil være sjef og bestemme, og hvis vi vender oss mot det,tar ledelsen i selskapet,noe hun ikke er vant til blir hun spiss,truende og syrlig. Og her forleden eksploderte hun fullstendig siden jeg ikke lenger er den underdanige jenta slik jeg var tidligere. Hun kalte meg de styggeste ting og hun har ikke snakket med meg etter det. Plutselig kom det en bursdagmelding idag som om ingenting hadde hendt. Synes dere jeg skal takke eller ignorere? Kjenner vel egentlig at det ville gi min sårt tiltrengte energi et boost å bare ignorere, for hun er vant til å aldri kjenne konsekvenser. I overmorgen vet jeg av erfaring at hun behandler meg dårlig igjen oog at hun aldri unnskylder noe som helst. Kanskje bare la henne kjenne min taushet ? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 0b16b...32b Dette hørtes jo skikkelig dramatisk ut. Hvordan har du overlevd?
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 La være å svare, er mitt råd. Har søsteren din en psykiatrisk diagnose? Hun har ikke normal oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Bare la vær å svare henne, så bryter du kontakten med henne. Er ikke verdt å ha kontakt med slike mennesker, selv om de er ens søsken. Anonymous poster hash: a7feb...3d1
Gjest Kaida Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville ikke svart. Det er helt greit å minimere kontakten i slike tilfeller, du har lov å beskytte deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå