snoker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 3 ager igjen til jeg har IKM og vi er i pp 2 nå. Jeg kjenner at jeg er spent men også redd for å være spent tilfelle mensen kommer (sikkert mange som kjenner seg igjen der vil jeg tro). Denne perioden har jeg hatt mange tegn jeg vanligvis ikke har (må legge ved at jeg har en forhistorie som 3 år prøver med min tidligere kjæreste derfor kjenner jeg kroppen ganske godt, har gått på pilla i 2 år nå og sluttet i august). Hunden vår lukter VONDT!! (men ingen andre har reagert på det bortsett fra meg) jeg har badet og badet henne men fortsatt lukter hun vondt Puppene har vært mer ømme enn sist pp og prøvetiden før der igjen. Mens smerter siden ca 1 uke etter el. IRRITABEL! jeg har gått nå i en uke og virkelig vært sprekkferdig uten grunn, utrolig slitsomt.. Mer sliten enn vanlig selv når jeg ikke har grunn til det. Hodepine. Hard mage over lenger tid, noe jeg ikke har slitt med før. Oppblåst selv når jeg ikke har endret på kosten. Ømt å ha sex, er akkurat som om livmortappen er sår på en måte, noe som igjen hemmer sexlivet Jeg har ikke tatt test enda fordi jeg rett og slett er redd for at den skal være negativ, noe som jo er stor mulighet for. Men jeg tok to el tester, en rett før helgen som var blenda hvit og en i dag som var mye sterkere strek men fortsatt ikke EL positiv hvis dere forstår? Har jo hørt om de som får pos el test under graviditet, men da må den vel være veldig positiv? Andre som er rett før IKM nå eller?
snoker Skrevet 29. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2014 Ja også må jeg legge til at jeg er VARM hehe, skikkelig varm og lufter hele tiden til gubben sin fortvilelse
lillemy92 Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 (endret) Jeg er i samme båt som deg. Venter TR på fredag. Vil heller ikke teste enda i frykt for å få negativ. Er også i pp2 etter å ha slutta på pilla i august, og kjenner kroppen er annerledes nå enn hva den har vært før. Konstant mensmurringer 5-6 dager etter EL, og hodepine til tider. Jeg ønsker deg masse lykke til! Endret 29. september 2014 av lillemy92
snoker Skrevet 30. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2014 Så spennene :D krysser alt for dere også.. Jeg misstenker at mensen er på vei dessverre, men jeg har jo egentlig regnet med det også.. Men kommer den er det bare å puste, også starte på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå