Batteri Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Skal male stua i Jotuns Hvit Lin, men er usikker på veggen der pianoet skal stå. Vil det se rart ut med denne fargen bak et brunt piano? Vi har ellers brunsvarte møbler, og et hvitt salongbord.
Leini Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 lys farge er fin mot brunt, om det var det du lurte på.. Evt få opp et bilde hvor det går igjen litt brunt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 HvitAnonymous poster hash: 13708...8f7
Batteri Skrevet 29. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2014 Takk for svar. Jeg lurer på om Hvit Lin, som er en grålig hvitfarge, vil se rar ut mot et brunt piano. Passer grått og brunt sammen?
Gjest Aella Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hva for en brunfarge er det? Er pianoet lyst, mørkt? Legg opp bilde av pianoet slik at det er lettere for oss å hjelpe Endret 1. oktober 2014 av Aella
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg synes det er kjempefint med en farget vegg og resten nøytrale. Hvis pianoet har litt rødlig farge synes jeg gult er kult, eller lysegrønt, generelt pastellfarger. Men jeg vet ikke hvor fint det blir i praksis. Jeg gjør ofte sånn på sims da, da synes jeg det funker hvertfall
isbjørnungen Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Dersom Hvit lin er tydelig grålig, kan det jo være stilig dersom veggen bak pianoet er i en renere hvit nyanse. Jeg tror fargen må være ganske grå for at det skal bli dumt med brunt piano mot veggen. Det går gjerne an å plukke opp det brune fra pianoet i fotorammer el.?
Gjest 2JZ Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Trodde først den var snakk om helt hvitt, men så googlet jeg og så at den er ganske grå. Kommer jo helt an på hvilket brunfarge pianoet har, men en farge som har litt mer brunt/beige i seg hadde jo kanskje vært fint. Altså en gråbeige farge som er en del mørkere hadde blitt litt varmere til den typiske brunfargen pianoer har. Den må jo selvfølgelig passe til den andre fargen. Er jo ikke sikkert det vil se bra ut, for jeg aner jo ikke hvordan rommet ser ut Ser ikke for meg at kritthvitt blir så veldig fint til det brune.
emilia12 Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde en brytningsvegg i litt beige tone. Måtte male da jeg skiftet til grå sofa. Så helt feil ut. Synes ikke grått og brunt er noe fint sammen
Gjest 2JZ Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Hadde en brytningsvegg i litt beige tone. Måtte male da jeg skiftet til grå sofa. Så helt feil ut. Synes ikke grått og brunt er noe fint sammen Det kommer helt an på tonen synes jeg.
emilia12 Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Det kommer helt an på tonen synes jeg. Har sett flere bilder av brun/beige vegg og grå sofa på instagram blant annet. Blir helt krasj for meg uansett tone av både grå og beige/brunt. Men det er jo individuelt hva man liker
Gjest 2JZ Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Har sett flere bilder av brun/beige vegg og grå sofa på instagram blant annet. Blir helt krasj for meg uansett tone av både grå og beige/brunt. Men det er jo individuelt hva man liker Grå sofa kræsjer sikkert for det er stoff regner jeg med. Men ja, dette er individuelt.
emilia12 Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Grå sofa kræsjer sikkert for det er stoff regner jeg med. Men ja, dette er individuelt. Hva er problemet ditt? Må da gå an å si sin mening når ts spør om det, så kan du si din mening uten å kverulere på det jeg skrev. Att det var en sofa er ikke så viktig, hadde blitt det samme om jeg hadde satt opp ett grått skap mot den veggen.
Gjest 2JZ Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Hva er problemet ditt? Må da gå an å si sin mening når ts spør om det, så kan du si din mening uten å kverulere på det jeg skrev. Att det var en sofa er ikke så viktig, hadde blitt det samme om jeg hadde satt opp ett grått skap mot den veggen. Bare diskuterer hva jeg synes om farger og sammensetninger fordi jeg er interessert i interiør.
Gjest gurimalla Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Vi har en grå vegg og en del brune møbler (skinn og tre), jeg synes det funker veldig bra.
Trygve81 Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Hvit og nyanser av hvitt og grått er en fin kontrast til brunt. Jeg ville ikke valgt en mørkere farve eller mer mettet farve til veggen bak pianoet, om det er noen av veggene i rommet som bør være lyse, er det nettopp veggen du plasserer pianoet mot. Dersom veggen bak pianoet har den mørkeste farven i rommet, og pianoet samtidig er det største mørke møbelet, vil den delen av rommet fort komme til å virke mørk og utrivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå