Gå til innhold

Blokkerte eksen, anrop kommer likevel opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal plassere denne men prøver her...

Hadde ett veldig tøft brudd for nesten ett år siden. Vi har hatt mye kontakt i perioder noe som har ødelagt mye for sorgprosessen min. Han ser ikke de feilene han har gjort og hvor mye han har såret meg. Noe som egentlig er greit, men når vi har kontakt ei stund ender det alltid i drama da jeg føler han ikke forstår.

For en måned siden blokkerte jeg han og har vært flink å ikke ta kontakt. Har det mye bedre og føler sorgen slipper litt mer tak.

MEN problemet er att selv om han er blokkert kommer det opp på anropsloggen at han har ringt. Jeg er enda svak for å ringe tilbake(har heldigvis klart å la være til nå!) og blir litt stressa av det, usikker hva han vill og hele pakka... Noen som vet om det går an å blokkere sånn att det ikke kommer opp i det hele tatt?

Anonymous poster hash: b449b...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags telefon har du?

Da jeg blokket på min iPhone kom hverken meldinger eller anrop gjennom eller opp noe sted. Slett anropene så fort de kommer opp, og gjør deg selv opptatt med noe annet. Det går over etterhvert, jeg lover! :-)

Skrevet

Hva slags telefon har du?

Da jeg blokket på min iPhone kom hverken meldinger eller anrop gjennom eller opp noe sted. Slett anropene så fort de kommer opp, og gjør deg selv opptatt med noe annet. Det går over etterhvert, jeg lover! :-)

Samsung s4. Det ringer liksom ikke men går jeg inn på loggen ser man att han har ringt med ett sånn tegn bak(blå runding med strek over og en A). Jeg sletter det så fort jeg ser det. Men når man ser han har ringt 5 ganger på 2 timer så blir jeg usikker. Har skjedd flere ganger den siste tiden og er redd jeg kommer til å ringe tilbake i ett svakt øyeblikk. Så hadde håpet det gikk an å få han blokkert sånn att det ikke kom opp i det hele tatt!

Ts

Skrevet

Du er kjempeflink som klart det, klart å unngå det! :blomst: Faen, stå på....

Men selve spørsmålet ditt har jeg dessverre ikke noe fornuftig svar på. Sorry.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte meg rett og slett en ny mobil med nytt nr, sa nei til å kunne søke det opp på telefonkatalogen, stoppet abonnentet på det gamle nr, skrudde den av og la den i en skuff. Veldig deilig. Anbefales:) Psykisk har det vært ubeskrivelig å vite at han ikke har nummeret og derfor ikke kan ringe.

Anonymous poster hash: 6aef2...dd0

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte meg rett og slett en ny mobil med nytt nr, sa nei til å kunne søke det opp på telefonkatalogen, stoppet abonnentet på det gamle nr, skrudde den av og la den i en skuff. Veldig deilig. Anbefales:) Psykisk har det vært ubeskrivelig å vite at han ikke har nummeret og derfor ikke kan ringe.

Anonymous poster hash: 6aef2...dd0

Har vært inne på tanken ja... Men hadde håpet på en enklere løsning

Ts

Skrevet

Bare la være å gå inn på loggen?

Hvis du er vant til å gjøre det ofte, bør du bare avlede deg seg, og gjøre noe annet i stedet. Etter hvert blir du vant til å ikke sjekke loggen.

Anonymous poster hash: d1a30...ed9
  • Liker 2
Skrevet

Du skal kunne blokkere nummer via teleselskapet ditt også. Ring de du har abo hos ogmspør om de har noen løsninger for slikt?

Jeg måtte gjøre det når min psykopateks ikke ville slutte å plage meg, har ikke hørt et pip fra han siden. Og jeg slapp å skifte telefonnummer. :-)

Anonymous poster hash: 5b1c8...517

• Liker 1
Skrevet

Du kan blokkere nummeret via telefonselskapet ditt, da er det bare til å ringe dem.

Skrevet

Bare la være å gå inn på loggen?

Hvis du er vant til å gjøre det ofte, bør du bare avlede deg seg, og gjøre noe annet i stedet. Etter hvert blir du vant til å ikke sjekke loggen.

Joda det går jo. Men er bare vant til at når jeg ringer noen så går jeg inn dit. Sitter jo ikke å sjekker den hele tiden

Skrevet

Det er en del apper der ute som kan hjelpe meg med dette. Søk på Android Play/App Store, har brukt det mye selv og noen av appene fungerer utmerket for dette.

Skrevet

Du skal kunne blokkere nummer via teleselskapet ditt også. Ring de du har abo hos ogmspør om de har noen løsninger for slikt?

Jeg måtte gjøre det når min psykopateks ikke ville slutte å plage meg, har ikke hørt et pip fra han siden. Og jeg slapp å skifte telefonnummer. :-)

Anonymous poster hash: 5b1c8...517

Takk for tipset, skal gjøres imorgen!:-) han er er ikke psykotat. Han bare ønsker vi skal bli sammen igjen og skjønner ikke hvorfor jeg føler han har såret meg. Så vill bare være ufred til å komme helt over han

Skrevet

Joda det går jo. Men er bare vant til at når jeg ringer noen så går jeg inn dit. Sitter jo ikke å sjekker den hele tiden

Bare trykk "tastatur" en gang, så blir det vel stående der?

Skrevet

Bare trykk "tastatur" en gang, så blir det vel stående der?

Aha, skjønner jeg er dårlig på teknologi nå:P

Men ofte ser jeg hvor ofte han har ringt når jeg sjekker ett ubesvart anrop.

Har tenkt litt på å gi han en klar beskjed om att kontakt er uønsket. Han lurer kanskje på hva som har skjedd siden jeg plutselig helt utilgjengelig. Men han har en evne til å manipulere meg til att vi bør møtes og da er alt arbeidet med å kutte han ut ødelagt...

Ts

Skrevet

Å si til han at du ikke ønsker kontakt, bør du absolutt gjøre.

Så får du håpe han respekterer det. Når du har ubesvart anrop, kan du vel trykke så bare det nummeret vises. Du trenger ikke gå inn på den lista.

Skrevet

Aha, skjønner jeg er dårlig på teknologi nå:P

Men ofte ser jeg hvor ofte han har ringt når jeg sjekker ett ubesvart anrop.

Har tenkt litt på å gi han en klar beskjed om att kontakt er uønsket. Han lurer kanskje på hva som har skjedd siden jeg plutselig helt utilgjengelig. Men han har en evne til å manipulere meg til att vi bør møtes og da er alt arbeidet med å kutte han ut ødelagt...

TsAnonymous poster hash: b449b...882

Les siste setningen din og du har svaret på hvorfor du ikke skal sende noen siste melding. Vær klok og utholdene så kommer løsningen.

Anonymous poster hash: f6f31...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...