AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Holder på å bygge nytt hus og skal i den forbindelse ha et walk in closet. Er veldig inne på tanken om å ha det inn i fra badet.Hva synes dere andre om det? Vil det være bakvendt i forhold til å ha det inn fra soverommet? Det er jo på badet vi dusjer og kler oss. Åpen for flere forslag. Anonymous poster hash: 3f707...c44
Gjest Vinglasset Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 (endret) Holder på å bygge nytt hus og skal i den forbindelse ha et walk in closet. Er veldig inne på tanken om å ha det inn i fra badet.Hva synes dere andre om det? Vil det være bakvendt i forhold til å ha det inn fra soverommet? Det er jo på badet vi dusjer og kler oss. Åpen for flere forslag. Anonymous poster hash: 3f707...c44 Jeg ville hatt det mellom soverom og bad - med dører mellom disse. Endret 29. september 2014 av Vinglasset
ekkoet Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 (endret) Har ikke hørt om det og ville ikke hatt det der. Er ikke på badet jeg kler meg, pleier egentlig å ta med undertøyet til badet. Påkledning foregår som regel foran klesskapet med speilene der. Man kan argumentere at det er fordi klesskapene er der de er, men badet vårt ville ikke egne seg til å kle på seg. For det første kan det være opptatt, for det andre er plassen bedre på soverommet (hvor klesskapet er), for det tredje har man ikke helfigursspeil der. Hvordan er det med fukt i forhold til at badet kan være et fuktig sted? Tenker både på selve påkledningen og oppbevaring? Om jeg fikk velge ville jeg hatt soveromm med egen dør til Walk in closet og egen dør til bad. Evt om badet og skulle brukes uten å gå via soverommet kunne man hatt 2 dører der (en fra gangen utenfor). Dette kommer an på størrelsen på badet og bruken og planløsning.. Endret 29. september 2014 av ekkoet
Gjest Vinglasset Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Har ikke hørt om det og ville ikke hatt det der. Er ikke på badet jeg kler meg, pleier egentlig å ta med undertøyet til badet. Påkledning foregår som regel foran klesskapet med speilene der. Man kan argumentere at det er fordi klesskapene er der de er, men badet vårt ville ikke egne seg til å kle på seg. For det første kan det være opptatt, for det andre er plassen bedre på soverommet (hvor klesskapet er), for det tredje har man ikke helfigursspeil der. Hvordan er det med fukt i forhold til at badet kan være et fuktig sted? Tenker både på selve påkledningen og oppbevaring? Om jeg fikk velge ville jeg hatt soveromm med egen dør til Walk in closet og egen dør til bad. Evt om badet og skulle brukes uten å gå via soverommet kunne man hatt 2 dører der (en fra gangen utenfor). Dette kommer an på størrelsen på badet og bruken og planløsning.. Det er helt riktig det du sier der. Å oppbevare klær på badet eller med åpning til badet er ikke å anbefale på grunn av fukt. Men det er ikke noe problem å ha garderoben i sammenheng med badet dersom man har dør som kan lukkes.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville hatt det fra soverommet. Skifter du alltid klær etter at du har vært på badet, og sjeldent ellers? Jeg prøver gjerne flere antrekk, og da er det irriterende om jeg opptar badet unødvendig samtidig med at det er kjedelig å måtte vente dersom badet er i bruk og jeg trenger klær..... Er det kun dit (og evt mannens) bad eller skal det deles med barn som etterhvert blir tenåringer og desto mer glad i låste dører? Anonymous poster hash: 6b42c...b80 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Det er jo på badet vi (...) kler oss. Anonymous poster hash: 3f707...c44 Jeg kler meg på soverommet mitt. Badet blir vått, varmt og speilet dogger gjerne. Men nå har jeg lite bad, da. Kanskje ditt er større? Hva gjør du forresten om badet er opptatt? Om du skal bygge hus og er fri til å bestemme selv kan du jo la garderoberommet få tilgang både fra bad og soverom.Anonymous poster hash: 6d4e2...50a 1
Gjest Evans Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville også hatt det fra soverrommet, eventuelt fra gang utenfor soverommet. Både med tanke på fukt fra badet, men også hvis badet er okkupert.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 TS her... Takker for gode svar Jeg får stort bad på ca. 10 kvm, men som dere sier, så er det nok lurest å legge walk in i forbindelse med soverom eller eget rom fra gang. Anonymous poster hash: 3f707...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå